Myyrä kausi 2 official 2021
MTV3-kanavalla arvuutellaan jälleen tulevana keväänä kuka on myyrä, kun seikkailuohjelman toinen tuotantokausi alkaa 2. maaliskuuta. Tällä kaudella ohjelmassa kisaavat julkisuudesta tutut kasvot! Mukaan elämänsä seikkailuun lähtevät Pippa Laukka, Mikko Penttilä , Mira Luoti, Wallu Valpio, Noora Karma, Joona Puhakka, Teemu Packalén, Pyhimys, Ilari Johansson ja Aino Sirje.
Ja taas mennään
Kommentit (1055)
Vierailija kirjoitti:
Pyhimyksen nyrkkeilykertomus oli puppua, ei oksennusta tolla tavalla pyyhitä. Uskon, että on myyrä
Juu, ei varmaan itse olisi edes oksennusta siivonnut. Samoin oksennuskyökkäys oli niin teennäinen. Teki myös oli kukkien asettelusta kaaoksen
mtv3 sivuilta pystyy osallistumaan myyrä jahtiin. ja sieltä näkee ihan prosenteilla miten porukka on veikkanu. siäl pippa on aika tukevasti kärjes, aino kakkonen, ilari kolmas. teemu viimene, joona toiseks viimeinen.
aatteli vaa sanoo jos haluutte osallistuu.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin tässä aiempia jaksoja uudelleen ja kiinnitin huomiota siihen, että 4. jakson lopussa Pipan myyräkirjassa näkyi olevan koodeja esim. 151, 515..., joita tarvittiin 5. jakson tehtävässä. Miten tämä on mahdollista? Taitaa olla myyrä, jonka kirjassa on näitä asioita jo valmiina... Ei näyttänyt myöskään hänen käsialaltaan. En tiedä, onko kukaan muu täällä huomannut samaa, mutta nyt epäilyt nousivat Pippaa kohtaan; aiemmin en ole häntä juurikaan epäillyt.
Ehkä vain kaikki leikattu kaikkien kuvausten jälkeen, eikä tuotanto ole ajatellut mitä näkyi tuossa vihkossa?? Vai onko tahallaan tehty, että, kuka katsojista huomaa.
Voi olla leikattu joo. Sitä mietinkin, että ei oo varmaan ajateltu, että onko ajallisesti ollut juuri tuon viikon myyrätestin aika, kun on myyräkirjaa näytetty.
Jotenkin tuntuisi hölmöltä, että pippalla ois siinä myyräkirjassa etukäteistehtävien infot. Eihän siinä ois just mitään jälkeäkään, joku kilpailijoistahan voisi sen nähdä vahingossa tai jos katsoisi ihan tarkoituksella tilaisuuden tullen. Pakko olla joku leikkauksesta johtuva kämmi.
Viime kaudellahan Olli sai yhden kisan voitettuaan kaikki myyräkirjat luettavakseen ja bongasi niistä merkintöjä, joiden perusteella alkoi epäillä Tuijaa myyräksi.
Jahas vai Penttilä tippu, en ihan odottanut tätä vielä tapahtuvaksi :D
Penttilä epäili eniten Pippaa ja Joonaa myyräksi.
On kyllä antikliimaksi jos Pippa on myyrä. On jäänyt kiinni jo ajat sitten jos on. Toisaalta Penttilä epäili Pippaa ja Joonaa, ja tippui. Mene ja tiedä.
Yllätyin kyllä kun Pippa, Teemu, Joona ja Penttilä ei arvannu Ilaria valehtelijaksi ekassa tehtävässä. Tarinan alku jo paljasti ettei tarina ole tosi. Aino ja Pyhi kerto kuinka laitettiin pussi päähän ja vietiin jonnekin, tarina oli "minä" muodossa. Ilarin tarina oli koko ajan "me" muodossa ja koska ei tiennyt miten Ainoa ja Pyhiä kohdeltiin, ei kertonut mitään pussista päähän, sanoi vaan suoraa et meidät vietiin... :D ja koska koomikko, niin tarina oli koominen ja koomisesti kerrottu, jolloin tarina saa oikeanlaista väriä eikä sitä epäillä valheeksi niin helposti.
En kuitenkään väitä myyräksi.
Myyrä on Ilari, Pyhimys tai Teemu. Eivät mokaile liian räikeästi, mutta kaikista löytyy kuitenkin tarpeeksi perusteita sille, miksi voisivat olla myyriä.
Tein myös havainnon, että muiden Myyräkirjoissa on lähinnä sisältöä ja analyysia kanssakilpailijoista, kun taas Pipalla on tehtävien sisällöstä ym. Ei varmasti täysin näin ole, mutta ainakin pääosin.
Vierailija kirjoitti:
mtv3 sivuilta pystyy osallistumaan myyrä jahtiin. ja sieltä näkee ihan prosenteilla miten porukka on veikkanu. siäl pippa on aika tukevasti kärjes, aino kakkonen, ilari kolmas. teemu viimene, joona toiseks viimeinen.
aatteli vaa sanoo jos haluutte osallistuu.
Eli Teemu on Myyrä.
Muut mukana vain kun saavat sen lätkän millä jatkavat peliä.
Myyrä on aina se hajuttomin.
Pahoittelen jo etukäteen stereotypiaani, mutta Teemu ei vaikuta musta ihan kauhean älykkäältä pelaajalta (muskelimiehiä enemmänkin). Osaisiko hän oikeasti tehdä hyvän myyrästrategian ja pelata fiksusti pitäen hyvän tason yllä koko ajan? Tai sitten hän on tosi fiksu ja luottaa, että suurin osa porukasta uskoo tähän samaan stereotypiaan.
TääVaa kirjoitti:
Yllätyin kyllä kun Pippa, Teemu, Joona ja Penttilä ei arvannu Ilaria valehtelijaksi ekassa tehtävässä. Tarinan alku jo paljasti ettei tarina ole tosi. Aino ja Pyhi kerto kuinka laitettiin pussi päähän ja vietiin jonnekin, tarina oli "minä" muodossa. Ilarin tarina oli koko ajan "me" muodossa ja koska ei tiennyt miten Ainoa ja Pyhiä kohdeltiin, ei kertonut mitään pussista päähän, sanoi vaan suoraa et meidät vietiin... :D ja koska koomikko, niin tarina oli koominen ja koomisesti kerrottu, jolloin tarina saa oikeanlaista väriä eikä sitä epäillä valheeksi niin helposti.
En kuitenkään väitä myyräksi.
Yllätyin minäkin, mutta tiedän, että ei-savolaisten on todella vaikea ymmärtää savolaisia. Itse olen ihan samoilta seuduilta Kuopiosta kuin Ilari ja hetihän se näkyi, että valehtelee.
Noora epäili myyräksi Penttilää, Pippaa ja Joonaa.
Penttilä epäili Pippaa ja Joonaa.
Pitäiskö tästä nyt siis vetää jonkinlainen johtopäätös, että Pippa tai Joona ei ole myyrä. Vai voiko tuossa hajauttaa niin huonosti, että tippuu vaikka joku ehdokkaista on oikea?
Teemu on myyrä. Ei reagoinut mitenkään päästessään jatkoon. Unohti näytellä.
Vierailija kirjoitti:
Noora epäili myyräksi Penttilää, Pippaa ja Joonaa.
Penttilä epäili Pippaa ja Joonaa.
Pitäiskö tästä nyt siis vetää jonkinlainen johtopäätös, että Pippa tai Joona ei ole myyrä. Vai voiko tuossa hajauttaa niin huonosti, että tippuu vaikka joku ehdokkaista on oikea?
Hyvä kysymys. Tämän suhteen mua hämää eniten Joona. Hänen ykkösehdokkaansa myyräksi oli pitkän aikaa Noora ja jos puhui totta (ei ole itse myyrä) niin äänesti varmasti sen mukaisesti vaikka ehkä vähän hajauttaminen. Nyt on sanonut useamman kerran epäilemänsä Pippaa ja äänestävänsä sen mukaisesti. Ovatko Joonan pelastaneet jokerit vai onko hän itse myyrä?
Myyrän on oltava Aino. Silloin kun Noora tippui, Aino alkoi ällistyneenä haukkomaan henkeä. Tällainen reaktio viittaa siihen, että jos Aino ei olisi myyrä, hän uskoisi vahvasti Nooran olevan myyrä. Mutta, jos hän kerran uskoisi Nooran olevan myyrä näinkin voimakkaasti, arvaisi hän myös testissä Nooraa vahvasti myyräksi, ja näinollen olisi tippunut. Aino ei kuitenkaan tippunut, sillä hän onkin myyrä, ja hengen haukkominen oli esittämistä.
Lisäksi, en ole saanut Ainosta niin kovin fiksun ihmisen kuvaa, enkä usko että hän osaisi testeissä hajauttaa vastauksia oikealla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Teemu on myyrä. Ei reagoinut mitenkään päästessään jatkoon. Unohti näytellä.
Musta Teemu on aina tosi eleetön. Hän vaikuttaa sellaiselta rauhalliselta tyypiltä. On varmaan myös vappaottelijana tottunut hallitsemaan hermojaan. Ilari taas on sellaiseksi ilveilijäksi ihmeellisen eleetön noissa pudotustilanteissa: hänen kasvonsa eivät kuvasta oikein mitään tunteita.
Mä olen alkanut arvostaa Joonaa tyyppinä tän ohjelman myötä. En tiennyt häntä ennestään, mutta hän pelaa tätä peliä niin avoimesti ja härskisti, että sitä on pakko kunnioittaa.