Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myyrä kausi 2 official 2021

AfricaTraveller
18.02.2021 |

MTV3-kanavalla arvuutellaan jälleen tulevana keväänä kuka on myyrä, kun seikkailuohjelman toinen tuotantokausi alkaa 2. maaliskuuta. Tällä kaudella ohjelmassa kisaavat julkisuudesta tutut kasvot! Mukaan elämänsä seikkailuun lähtevät Pippa Laukka, Mikko Penttilä , Mira Luoti, Wallu Valpio, Noora Karma, Joona Puhakka, Teemu Packalén, Pyhimys, Ilari Johansson ja Aino Sirje.

Ja taas mennään

Kommentit (1055)

Vierailija
441/1055 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anni? Tarkoitit kai Aino? Huh, säikähdin jo, että onko Anni Hautala tässäkin ohjelmassa...

Vierailija
442/1055 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Mikko Penttilällä on korvikset?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/1055 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi kuin aikaisemmin.

Vierailija
444/1055 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkäveteinen.

Vierailija
445/1055 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiroilevalla Packalen illa on risti kaulassa.

Vierailija
446/1055 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan ettei oo Ilari, kun silloin ku Noora tipahti, Roope sanoi että jos joku ei olisi käyttänyt jokeria, pelistä olisi tipahtanut joku toinen. Mun mielestä vain Ilari käytti siinä jokerin.

Vierailija
447/1055 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan Packalenia myyräksi. Jotenkin tullu hänestä aiemmin julkisuudessa sellanen olo, että on tosi tulinen luonne (tai sit vaan luulen niin hänen ammatin vuoksi). Nyt jotenkin tasasen rauhallinen ja mauton, vaikka välillä toki mielipiteitään tuo esiin.

Vierailija
448/1055 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aino on myyrä

Vierailija
449/1055 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pippa tippuu ensi jaksossa.

mistä tiiät

Sitä kuvattiin niin paljon viime jakson lopussa kun näytettiin tulevaa jaksoa.

Vierailija
450/1055 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkäveteinen.

Tylsä. Käsikirjoitettua draamaa. Tehty feikkikohtauksia mukaan. Eräällä kilpailijalla vaihtuu vaatekappale kesken kilpailun. On kuvattu jälkikäteen kohtaus. Myyrä on paljastettu.

Vierailija
451/1055 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan kaikista oman mielipiteen:

Aino: Ainakin jossain kohtaa MTV-palvelun äänestyksissä ollut ensimmäisenä, varmaan nykyäänkin kärjessä. Kuitenkin tylsää, jos on myyrä, sillä todella arvattava ollut. Häntä ei kiinnosta tehdä useampia tehtäviä ja liian näkyvä. Sanoisin, että johtuu vain luonteestaan, ei myyrä käyttäytyisi noin selvästi. 

Mikko Pyhimys: Hänhän siinä toritehtävässä ei käynyt ostamassa niitä tuotteitta  välttääkseen sitä, että saisi yhteiseen pottiin rahaa ja eikös ollut hänen idea että Ilari tuhoaa niitä rahojakin. Muutenkin on kyseenalaistanut sitä, että voittopottiin pitäisi kerätä paljon rahaa ym. Outoa, eikö rahat kiinnosta? Myös siinä vankitehtävässä outoa, ettei viisas Pyhimys tajunnut patsaan esittävän ihmishahmoa (tai outo vertaus siitä uimahyppääjästä, luuliko muka oikeasti?) Saattaa olla ovela myyrä, ei liian näkyvä, tai sitten esittää myyrää tai olla muuten vaan kummallinen.

Mikko Penttilä: En oikeen osaa sanoa. Sillonhan ei saanut edes autoa käyntiin yhdessä tehtävässä mutta voihan olla että hermostutti vaan. En ole paljoa nähnyt myyräilevän, mutta myyränhän kuuluukin olla epäilyttävä. Ehkä hyvä jos olisi myyrä, ei niin arvattava.

Joona: Kiva, että on mukana, en kyllä yhtään osaa sanoa. Suhtautuu välillä vähän hällä väliä rahan keräämiseen, mutta ehkä on sellainen tyyppi.

Pippa: Saattaa viedä puhumisellaan ja huutamisellaan aikaa tehtävien teosta. Jos tekee vain huvikseen, niin ärsyttävä. Mutta voihan yrittää hämätä. Toisaalta vois kyllä olla myyrä, mutta en jotenkin usko. Kuitenkin siinä yhessä tehtäväsä siirsi vasrauksen väärään.

Ilari: Miksi hävitti kirstunvartijana rahoja, jos olisi myyrä? Nimittäin mitä järkeä saada epäilykset häneen? Tuntuu, että ei ole myyrä, mutta kiva, että on kisassa mukana. 

Teemu: En osaa sanoa. Ehkä vois olla myyrä, mun mielestä viime kaudellakaan myyrää ei näytetty paljoa. En oo kyllä huomannut paljoa myyräilyä

Vierailija
452/1055 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tippuneista vielä mielipide: 

Wallu: Vaikutti vähän oudolta koko kilpailun ajan. Ei näytetty paljoa, eikä selvästikään ollut hänellä tietoa kuka myyrä on. Eikös jotain haukkunut siinä MTV-artikkelissa joka julkaistiin putoamisen jälkeen? Ekassa jaksossa ei kyllä oikeen tajua vielä mikä meininki on ym. Joten vaikea muodostaa mielipidettä niin vähästä

Mira: Arvasin, ettei oo myyrä. Mietin kyllä, miksi niin vähän häntä näytetään, että ehkä onkin myyrä. Mutta liian ilmiselvä jotenkin.. Onko se muutenkin noin ujo ja hiljainen?

Noora: arvasin tästäkin ettei oo, vaikka monet oli hämmästyneitä. Eihän itse mentalisti ja taikuri voi olla niin ilmiselväksi valinnaksi otettu. Ja muutenkin, siinä kahletehtävässäkin lähti vain liikkumaan yhtäkkiä. Miksim yyrä olisi noin näkyvä? 

Vierailija
453/1055 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli katsottua tässä ykköskausi ja olipa virkistävää, kun taviksia ainoastaan mukana! Ja itse myyrä oli hyvä, osasi kyllä hommansa. Tehtävät myös jännempiä, mitä tässä versiossa, 

Vierailija
454/1055 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime jaksossa ei eka tehtävässä kukaan näyttänyt sabotoivan. Toisessa tehtävässä avainasemassa olivat Pyhimys, Aino ja Ilari. Kaksi viimeksimainittua tekivät parhaansa mutta Pyhimys kuvaili ensimmäisen kohteen puutteellisesti ja virheellisesti. Myöhemmin kuvaili paremmin, kun oli jo selvää, ettei aika riitä.

Vierailija
455/1055 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan ettei oo Ilari, kun silloin ku Noora tipahti, Roope sanoi että jos joku ei olisi käyttänyt jokeria, pelistä olisi tipahtanut joku toinen. Mun mielestä vain Ilari käytti siinä jokerin.

Käytti moni muukin.

Vierailija
456/1055 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kun näen ketjun otsikon, ajattelen sitä tsekkiläistä Myyrä-piirrettyä ja mua alkaa naurattaa. :D

Haha, 4-vuotias poikanikin luuli niin kun kerroin isommille, että tänään tulee se myyrä-ohjelma ja olisi halunnut katsoa.

Vierailija
457/1055 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

luin jostain että myyrä on saanut tutustua jo etukäteen tehtäviin. ja sitten pystynyt päättämään miten myyräilee. eikös pyhimys ollut siinä jokeri ja raha tehtävässä, missä karma jätettiin viimeiseksi ottanut aika raskaasti. mielestäni tämä kausi on ollut siitä erikoinen, että kaikki ovat myyräileet omaan tahtiin. koska tuskin myyrää voi olla useampi. esim joona on kapinoinut, ainokin sählää joka tehtävässä jne. ja katsoin ensimäisen kauden siinä ei ollut tuollaista säheltämistä ollenkaa, vaan kaikki tuli toimeen toistensa kanssa. ja aika hyvin myyrä hoiti hommansa. tässä vaikea sanoa kuka on myyrä, kun kaikki sotkevat pakkaa jollain tapaa. mutta aika surkea myyrä on kun rahapotti on jo aika iso, eikä ole sitä onnistunut pienentämään. 

Vierailija
458/1055 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

luin jostain että myyrä on saanut tutustua jo etukäteen tehtäviin. ja sitten pystynyt päättämään miten myyräilee. eikös pyhimys ollut siinä jokeri ja raha tehtävässä, missä karma jätettiin viimeiseksi ottanut aika raskaasti. mielestäni tämä kausi on ollut siitä erikoinen, että kaikki ovat myyräileet omaan tahtiin. koska tuskin myyrää voi olla useampi. esim joona on kapinoinut, ainokin sählää joka tehtävässä jne. ja katsoin ensimäisen kauden siinä ei ollut tuollaista säheltämistä ollenkaa, vaan kaikki tuli toimeen toistensa kanssa. ja aika hyvin myyrä hoiti hommansa. tässä vaikea sanoa kuka on myyrä, kun kaikki sotkevat pakkaa jollain tapaa. mutta aika surkea myyrä on kun rahapotti on jo aika iso, eikä ole sitä onnistunut pienentämään. 

jos tarkoitit sitä miksei myyrä ole saanut pienenettyä tiliä, vaikka onkin saanut tutustua tehtäviin muita ennen. niin tuskin myyräkään on osannut odottaa että jos ei ole joona tai aino, tai vaikka pippa nii tuski on pystynyt odottamaan, että he alkavat kapinoimaan ja pelamaan muiden selän takana, ja yritä itse siinä olla näkymätön ja sabotoida kisaa. itse jos olisin myyrässä. alkaisin pelata kun on viisikilpailijaa jäljellä. pudottaisin esim. ne kaikista kovimmat.  tuossa auto tehtävässä missä ajeltiin ja kuvattin nähtävyyksi, olisin ajeluttanut ympäri kaupunkia ristiin rastiin vieressä istuvaa tyyppiä. ja tuossa vankila tehtävässä en olisi mennyt liepajan vankilamuseoon, vaan juoksuttanut muita ympäri vanhaa riikaa ja väittänyt että se on tuolla. mutta olen samaa mieltä olisi voinut olla rohkeampi myyrä tällä kaudella. mutta nähtväksi jää kun ensi jakson jälkeen jäljellä on enää neljä.

Vierailija
459/1055 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jos tarkoitit sitä miksei myyrä ole saanut pienenettyä tiliä, vaikka onkin saanut tutustua tehtäviin muita ennen. niin tuskin myyräkään on osannut odottaa että jos ei ole joona tai aino, tai vaikka pippa nii tuski on pystynyt odottamaan, että he alkavat kapinoimaan ja pelamaan muiden selän takana, ja yritä itse siinä olla näkymätön ja sabotoida kisaa. itse jos olisin myyrässä. alkaisin pelata kun on viisikilpailijaa jäljellä. pudottaisin esim. ne kaikista kovimmat.  tuossa auto tehtävässä missä ajeltiin ja kuvattin nähtävyyksi, olisin ajeluttanut ympäri kaupunkia ristiin rastiin vieressä istuvaa tyyppiä. ja tuossa vankila tehtävässä en olisi mennyt liepajan vankilamuseoon, vaan juoksuttanut muita ympäri vanhaa riikaa ja väittänyt että se on tuolla. mutta olen samaa mieltä olisi voinut olla rohkeampi myyrä tällä kaudella. mutta nähtväksi jää kun ensi jakson jälkeen jäljellä on enää neljä.

viisi*

Vierailija
460/1055 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

viisi*

ens jakson jälkeen jäljellä on kuusi, nyt on seitsemän

Ketju on lukittu.