Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Myyrä kausi 2 official 2021

AfricaTraveller
18.02.2021 |

MTV3-kanavalla arvuutellaan jälleen tulevana keväänä kuka on myyrä, kun seikkailuohjelman toinen tuotantokausi alkaa 2. maaliskuuta. Tällä kaudella ohjelmassa kisaavat julkisuudesta tutut kasvot! Mukaan elämänsä seikkailuun lähtevät Pippa Laukka, Mikko Penttilä , Mira Luoti, Wallu Valpio, Noora Karma, Joona Puhakka, Teemu Packalén, Pyhimys, Ilari Johansson ja Aino Sirje.

Ja taas mennään

Kommentit (1055)

Vierailija
41/1055 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastin viime kautta, ja tämäkin vaikuttaa hyvältä, vaikka ensin kavahdinkin julkkiskautta.

Aino on mun suosikkini, tässä ja Rantabaarissa! Joku esitti aiemmin epäilyksen Joonasta myyränä, mikä voisikin olla mahdollista... Jääkäämme tarkkailemaan!

Vierailija
42/1055 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse onneks katsoa😡

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/1055 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse onneks katsoa😡

No, mikäs ny on? 💓

Vierailija
44/1055 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvittää vieläkin, kun eka kaudella menivät vaijerin varassa kahden korkean kivitalon välin. Korkeat paikat = omat kädet hikoaa kauhusta. Ekan jakson tehtävät ei mitenkään katsojaystävällisiä, huutamista yhteen ääneen ja yleistä sekavaa sähläämistä. Helpottuu kai sitten kun väki vähenee.

Vierailija
45/1055 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä Pippa Laukan kasvoille on tapahtunut? Aivan kauhean näköinen ikäisekseen.

Vierailija
46/1055 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä Pippa Laukan kasvoille on tapahtunut? Aivan kauhean näköinen ikäisekseen.

On totta. Jotenkin ällistyttävän syvät rypyt naamassa. Aivankuin naaman iho olisi irrallinen, josta on kimmoisuus häipynyt. 

Käytöstapoja häneltä näkyy myös uupuvan. 

Vierailija
47/1055 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taida Laukalla olla työhommia, kun ehtii joka jumalan ohjelmaan naamansa kanssa. 

On muuten vanhentunut todella pahasti naamastaan. Eikö sen pitäisi olla (tai ainakin sanoo itseään) joku hyvinvointilääkäri? Ei siltä näytä, että ainakaan itse olisi itseään hoitanut. 

Liekö kunnon koulutustakaan?

Tässä ohjelma formaatissa ei meikkaajia eikä stylistejä, on ihan nyt oman itsensä näköinen.

Meikki ja vaatteet saa ihmeitä aikaan.

Vierailija
48/1055 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aino on ovela, kun näyttelee myyrää niin pysyy pelissä mukana kun kaikki luulevat sitä myyräksi ja putoavat

pelistä pois yksitellen.

Vierailija
49/1055 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laukka se myyrä ei ole ainakaan, mites Noora on jäänyt keskustelussa unholaan.

Vierailija
50/1055 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mikä pettymys, einollitkaan Ždenek Milerin iki-ihana Myyrä vaan joku noin tuhannes aikusiten syrjäyttämisohjelmaformaattipaske.

Vierailija
51/1055 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka kilpailijoista on sellainen joka ei ole vielä esiintynyt missään "tosi-tv:sssä"?

Vierailija
52/1055 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko kukaan kirjoitti:

Kuka kilpailijoista on sellainen joka ei ole vielä esiintynyt missään "tosi-tv:sssä"?

Ainoo ei oo näkynyt missään edes haastatteluissa.

Vierailija
53/1055 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aino on ovela, kun näyttelee myyrää niin pysyy pelissä mukana kun kaikki luulevat sitä myyräksi ja putoavat

pelistä pois yksitellen.

Ovela? Kannattaisi leikkiä sitä myyrää vähän huomaamattomammin, niin ois paljon uskottavampi. Vetää kaiken niin överiksi, etteihän tuon myyryyttä usko kukaan. Ja ei, ei ole "ovela veto" heti ekassa jaksossa paljastaa "olevansa myyrä". 

Vierailija
54/1055 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helenaismofan kirjoitti:

En tiedä, miks mutta mulla on semmonen tunne, että se on tällä kaudella mies, koska viime kaudella oli nainen eli Tuija, mutta en osaa sanoa, kuka se noista voisi olla. Ensimmäisen jakson perusteella ei voi oikeen vielä sanoa mitään. Ehkä Ilari.

Mä tykkään Myyrästä ohjelmana paljon. Juonittelua, muttei tissi-perse-huulibimboja tai känniääliöitä. Mäkin ajattelen, että tänä vuonna Myyrä on mies koska viime kaudella se oli nainen.

Huomaamaton on todnäk myyrä, eli veikkaan Teemua tai Penttilää.

55/1055 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyrä on Pyhimys!

Laskutehtävä meni pieleen, koska Mikko Kuoppala laski väärin 22 + 38. Sanoi sen olevan 50. Oo oo vielä eka laskutoimitus eikä ollut "päälaskija", vaan antoi muiden laskea. Tämä ei olen uskottavaa mieheltä, joka on viittä vaille valmis matikanope! Matemaatikko ei yksinkertaisedtintuolla tavoin toimi, ellei ole myyrä. Lisäksi vaatimus päästä tauluhuoneeseen ja siellä keskittyminen vain vihjeeseen. Pieniä asioita, mutta niin räikeitä esimerkkejä, että vain myyrälle sopivaam

Vierailija
56/1055 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko kukaan kirjoitti:

Minä en ainakaaan tiedä kuka tuo Aino on ?

Oudon tyhmiä juttuja vain touhuaa

hämäävä , vai onko oikeasti mitä esittää.

Ei minua julkkikset haittaa, sama minulle kuka kilpailee, viihdyttävää silti.

Ja ei noista kaikki ole julkkiksia minulle, koska en seuraa mitään ”kanavia”, en tunne heitä.

Se mistä en tykkää, kun arvostellaan toisten ulkonäköä.

Tv kuva muuttaa kuvaa ja me kaikki vanhetaan - - sinäkin, päivä päivältä.

Vierailija
57/1055 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä uskon, että Noora ei ole myyrä, eikä ole Pippa Laukka, ei ole myöskään Wallu.

Myyrä voi olla Mikko Penttilä, tai Joona Puhakka, ehkä pyhimys. 

Vierailija
58/1055 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan jakson perusteella en lähde vielä veikkaamaan myyrää, mutta tässä tärkeitä tai vähemmän tärkeitä huomioita ekasta jaksosta:

-Ihan mielenkiintoinen kuvauspaikka, harvoin tulee edes videon välityksellä katseltua kyseistä maata.

-Melko sähellystä ekat tehtävät, hirvee älämölö kokoajan.

-Osa kilpailijoista sai huomattavasti vähemmän ruutuaikaa kuin toiset, veikkaan myyrän olevan joku, joka on alkuun enemmän taka-alalla.

-Sillä näyttelijällä, Ainolla(?), oli kyllä häiritsevä tapa pitää itsestään ääntä ja meteliä ja pistää muiden ideoille hanttiin. Veikkaan kyllä että tahallista hämmentämistä, mut jotenki ärsyttävää.

-Pippa oli jatkuvasti äänessä,ottiko tarkoituksella johtajan roolin vai peitteleekö kenties jotain sen alle?

-Ilarilla miellyttävä puhetapa,hänen kommenttejaan oli kiva kuunnella

-Nuorella kundilla, joku tubettaja tms., oli tosi nätit silmät

Tässä alussa kilpailijoita on niin paljon, että vaikea saada kokonaiskuvaa ryhmästä, mut mielenkiinnolla odotan jatkoa. Vaikuttaa ihan mielenkiintoiselta kaudelta.

Vierailija
59/1055 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes tänään taas! Tää on kyllä aika koukuttava ohjelma :D

Vierailija
60/1055 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyräkausi on Suomessa tunnetusti 3-5 vuoden välein jolloin pöllökanta voimistuu ja myyräkannan hävitessä käy pöllöille samoin

Ketju on lukittu.