Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Myyrä kausi 2 official 2021

AfricaTraveller
18.02.2021 |

MTV3-kanavalla arvuutellaan jälleen tulevana keväänä kuka on myyrä, kun seikkailuohjelman toinen tuotantokausi alkaa 2. maaliskuuta. Tällä kaudella ohjelmassa kisaavat julkisuudesta tutut kasvot! Mukaan elämänsä seikkailuun lähtevät Pippa Laukka, Mikko Penttilä , Mira Luoti, Wallu Valpio, Noora Karma, Joona Puhakka, Teemu Packalén, Pyhimys, Ilari Johansson ja Aino Sirje.

Ja taas mennään

Kommentit (1055)

Vierailija
21/1055 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niistä "liitoista" voi periaatteessa olla hyötyä. Jakavat tietojaan ja huomioitaan muista kisaajista, ja jos ovat yhdessä tarpeeksi perillä myyrän henkilöllisyydestä, pääsevät yhdessä pitkälle kilpailussa.

Vierailija
22/1055 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida Laukalla olla työhommia, kun ehtii joka jumalan ohjelmaan naamansa kanssa. 

On muuten vanhentunut todella pahasti naamastaan. Eikö sen pitäisi olla (tai ainakin sanoo itseään) joku hyvinvointilääkäri? Ei siltä näytä, että ainakaan itse olisi itseään hoitanut. 

Liekö kunnon koulutustakaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/1055 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aino joku? on varmaan myyrä, ainakin herätti huomiota ja kuvattiin paljon. Kuka mahtaa olla, tuntematon otettu juurikin siksi ettei toiset häntä tunne mistään.

Vierailija
24/1055 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilari näyttää myyrältä

Vierailija
25/1055 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä niin mieleni pahoitin.

https://images.app.goo.gl/zAxviWjjJ1ukL1d39

Vierailija
26/1055 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaan silmään Aino vetää roolia. Jos on katsonut Rantabaaria, huomaa että Ainon käytöksessä on hämmentävän paljon yhtäläisyyksiä roolihahmonsa kanssa. Samanlainen hieman kelju ja veeittumainen asenne. Jotenkin en ihan usko, että Aino on tuollainen oikeasti, mutta pelaa peliä tuolla taktiikalla ja yrittää vaikuttaa myyrältä, vaikka ei oikeasti ehkä olekaan.

Vierailija
27/1055 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettynyt katsoja kirjoitti:

Ymmärrän. Jos tuollaista helmeä odottaa ja saakin sekalaisen sakin mölyämässä kilpaa. :(

Vierailija
28/1055 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen myyryliksi M.Penttilää. Sopivan huomaamaton ja harmiton.

Vierailija
29/1055 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettynyt katsoja kirjoitti:

https://images.app.goo.gl/zAxviWjjJ1ukL1d39

Kyllä minäkin petyin. Myyrä

Vierailija
30/1055 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niistä "liitoista" voi periaatteessa olla hyötyä. Jakavat tietojaan ja huomioitaan muista kisaajista, ja jos ovat yhdessä tarpeeksi perillä myyrän henkilöllisyydestä, pääsevät yhdessä pitkälle kilpailussa.

Se liittolainen voi olla myyrä, joten täysin samantekevää.

Vierailija
31/1055 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Jos on yksi henkilö, joka kilpailussa sabotoi, ainoa looginen keino on pitää vain ne omat hoksottimet ääriasennossa.

Vierailija
32/1055 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kausi on parempi ja helpompaa katsottavaa.

Viime kauden tavikset olivat outoja opeteltuine virnistyksineen ja harjoiteltuine puheineen.

Monethan noista "taviksista" kun olivat samankaltaisia tuotantoja kiertäviä.

Vierailija
33/1055 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omaan silmään Aino vetää roolia. Jos on katsonut Rantabaaria, huomaa että Ainon käytöksessä on hämmentävän paljon yhtäläisyyksiä roolihahmonsa kanssa. Samanlainen hieman kelju ja veeittumainen asenne. Jotenkin en ihan usko, että Aino on tuollainen oikeasti, mutta pelaa peliä tuolla taktiikalla ja yrittää vaikuttaa myyrältä, vaikka ei oikeasti ehkä olekaan.

On tai ei ole myyrä, mutta näyttelijäntaidot on ainakin täysin olemattomat ekan jakson perusteella. Miksi piti niin selkeästi naureskella partaansa ja sabotoida tehtäviä? Pitääkö kanssakilpailijoitaan jotenkin tyhminä, jotka ei tajua mitään jos ei väännä rautalangasta? Se puhelinnumerojuttukin oli täysin älytön. Ei mitään järkeä. 

Vierailija
34/1055 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taida Laukalla olla työhommia, kun ehtii joka jumalan ohjelmaan naamansa kanssa. 

On muuten vanhentunut todella pahasti naamastaan. Eikö sen pitäisi olla (tai ainakin sanoo itseään) joku hyvinvointilääkäri? Ei siltä näytä, että ainakaan itse olisi itseään hoitanut. 

Liekö kunnon koulutustakaan?

Laukka on johtava ylilääkäri eräässä kuntayhtymässä, joten eiköhän töitä piisaa ja koulutuskin ole ihan kohdillaan. Omasta mielestäni hän on oikein hyvännäköinen viiskymppinen, makuasia toki tämä.

Vierailija
35/1055 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pyhimys on myyrä

Vierailija
36/1055 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja seksuaalirikoksesta tuomittu rikollinen juontaa.

Ja tuossa yllä kehitysvammainen kirjoittaa.

Vierailija
37/1055 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tai ei ole myyrä, mutta näyttelijäntaidot on ainakin täysin olemattomat ekan jakson perusteella. Miksi piti niin selkeästi naureskella partaansa ja sabotoida tehtäviä? Pitääkö kanssakilpailijoitaan jotenkin tyhminä, jotka ei tajua mitään jos ei väännä rautalangasta? Se puhelinnumerojuttukin oli täysin älytön. Ei mitään järkeä. 

Mulle tuli ainakin mieleen, että yrittää harhauttaa muita viemällä huomiota pois oikeasta myyrästä, ja näin ollen itsellä on paremmat mahkut tarkkailla oikeaa myyrää kun muut näkee vaan sen yhden, joka myyräilee liiankin selvästi. Tai sitten kaksoisvedättää. Myyräilee niin yliampuvasti, että muut ajattelevat sen olevan tahallista esitystä ja peliä, eivätkä siis epäile oikeaksi myyräksi.

Spekuloin siksi, että itse toimisin varmaan aika lailla tuolla tavalla jos tuolla kisassa olisin :D eli periaatteessa ymmärrän, miksi Aino ehkä saattaa toimia noin.

Vierailija
38/1055 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helenaismofan kirjoitti:

En tiedä, miks mutta mulla on semmonen tunne, että se on tällä kaudella mies, koska viime kaudella oli nainen eli Tuija, mutta en osaa sanoa, kuka se noista voisi olla. Ensimmäisen jakson perusteella ei voi oikeen vielä sanoa mitään. Ehkä Ilari.

Noin minäkin luulen. Tarvitaan näyttelijän taitoja.

Vierailija
39/1055 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Aino on myyrä, hän on harvinaisen tyhmä. Jos Aino ei ole myyrä, on hän hieman outo.

Vierailija
40/1055 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että tuo Aino tippuisi ekana, sen verran ärsyttävä pissishahmo.

Muistan, kun Rantabaari alkoi, niin en tämän hahmon vuoksi pystynyt katsomaan yhtä jaksoa edes loppuun.

Ketju on lukittu.