Myyrä kausi 2 official 2021
MTV3-kanavalla arvuutellaan jälleen tulevana keväänä kuka on myyrä, kun seikkailuohjelman toinen tuotantokausi alkaa 2. maaliskuuta. Tällä kaudella ohjelmassa kisaavat julkisuudesta tutut kasvot! Mukaan elämänsä seikkailuun lähtevät Pippa Laukka, Mikko Penttilä , Mira Luoti, Wallu Valpio, Noora Karma, Joona Puhakka, Teemu Packalén, Pyhimys, Ilari Johansson ja Aino Sirje.
Ja taas mennään
Kommentit (1055)
Ei taida Laukalla olla työhommia, kun ehtii joka jumalan ohjelmaan naamansa kanssa.
On muuten vanhentunut todella pahasti naamastaan. Eikö sen pitäisi olla (tai ainakin sanoo itseään) joku hyvinvointilääkäri? Ei siltä näytä, että ainakaan itse olisi itseään hoitanut.
Liekö kunnon koulutustakaan?
Aino joku? on varmaan myyrä, ainakin herätti huomiota ja kuvattiin paljon. Kuka mahtaa olla, tuntematon otettu juurikin siksi ettei toiset häntä tunne mistään.
Kyllä minä niin mieleni pahoitin.
Omaan silmään Aino vetää roolia. Jos on katsonut Rantabaaria, huomaa että Ainon käytöksessä on hämmentävän paljon yhtäläisyyksiä roolihahmonsa kanssa. Samanlainen hieman kelju ja veeittumainen asenne. Jotenkin en ihan usko, että Aino on tuollainen oikeasti, mutta pelaa peliä tuolla taktiikalla ja yrittää vaikuttaa myyrältä, vaikka ei oikeasti ehkä olekaan.
Pettynyt katsoja kirjoitti:
Ymmärrän. Jos tuollaista helmeä odottaa ja saakin sekalaisen sakin mölyämässä kilpaa. :(
Epäilen myyryliksi M.Penttilää. Sopivan huomaamaton ja harmiton.
Pettynyt katsoja kirjoitti:
Kyllä minäkin petyin. Myyrä
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niistä "liitoista" voi periaatteessa olla hyötyä. Jakavat tietojaan ja huomioitaan muista kisaajista, ja jos ovat yhdessä tarpeeksi perillä myyrän henkilöllisyydestä, pääsevät yhdessä pitkälle kilpailussa.
Se liittolainen voi olla myyrä, joten täysin samantekevää.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niistä "liitoista" voi periaatteessa olla hyötyä. Jakavat tietojaan ja huomioitaan muista kisaajista, ja jos ovat yhdessä tarpeeksi perillä myyrän henkilöllisyydestä, pääsevät yhdessä pitkälle kilpailussa.
Ei ole. Jos on yksi henkilö, joka kilpailussa sabotoi, ainoa looginen keino on pitää vain ne omat hoksottimet ääriasennossa.
Tämä kausi on parempi ja helpompaa katsottavaa.
Viime kauden tavikset olivat outoja opeteltuine virnistyksineen ja harjoiteltuine puheineen.
Monethan noista "taviksista" kun olivat samankaltaisia tuotantoja kiertäviä.
Vierailija kirjoitti:
Omaan silmään Aino vetää roolia. Jos on katsonut Rantabaaria, huomaa että Ainon käytöksessä on hämmentävän paljon yhtäläisyyksiä roolihahmonsa kanssa. Samanlainen hieman kelju ja veeittumainen asenne. Jotenkin en ihan usko, että Aino on tuollainen oikeasti, mutta pelaa peliä tuolla taktiikalla ja yrittää vaikuttaa myyrältä, vaikka ei oikeasti ehkä olekaan.
On tai ei ole myyrä, mutta näyttelijäntaidot on ainakin täysin olemattomat ekan jakson perusteella. Miksi piti niin selkeästi naureskella partaansa ja sabotoida tehtäviä? Pitääkö kanssakilpailijoitaan jotenkin tyhminä, jotka ei tajua mitään jos ei väännä rautalangasta? Se puhelinnumerojuttukin oli täysin älytön. Ei mitään järkeä.
Vierailija kirjoitti:
Ei taida Laukalla olla työhommia, kun ehtii joka jumalan ohjelmaan naamansa kanssa.
On muuten vanhentunut todella pahasti naamastaan. Eikö sen pitäisi olla (tai ainakin sanoo itseään) joku hyvinvointilääkäri? Ei siltä näytä, että ainakaan itse olisi itseään hoitanut.
Liekö kunnon koulutustakaan?
Laukka on johtava ylilääkäri eräässä kuntayhtymässä, joten eiköhän töitä piisaa ja koulutuskin ole ihan kohdillaan. Omasta mielestäni hän on oikein hyvännäköinen viiskymppinen, makuasia toki tämä.
Vierailija kirjoitti:
Ja seksuaalirikoksesta tuomittu rikollinen juontaa.
Ja tuossa yllä kehitysvammainen kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tai ei ole myyrä, mutta näyttelijäntaidot on ainakin täysin olemattomat ekan jakson perusteella. Miksi piti niin selkeästi naureskella partaansa ja sabotoida tehtäviä? Pitääkö kanssakilpailijoitaan jotenkin tyhminä, jotka ei tajua mitään jos ei väännä rautalangasta? Se puhelinnumerojuttukin oli täysin älytön. Ei mitään järkeä.
Mulle tuli ainakin mieleen, että yrittää harhauttaa muita viemällä huomiota pois oikeasta myyrästä, ja näin ollen itsellä on paremmat mahkut tarkkailla oikeaa myyrää kun muut näkee vaan sen yhden, joka myyräilee liiankin selvästi. Tai sitten kaksoisvedättää. Myyräilee niin yliampuvasti, että muut ajattelevat sen olevan tahallista esitystä ja peliä, eivätkä siis epäile oikeaksi myyräksi.
Spekuloin siksi, että itse toimisin varmaan aika lailla tuolla tavalla jos tuolla kisassa olisin :D eli periaatteessa ymmärrän, miksi Aino ehkä saattaa toimia noin.
Helenaismofan kirjoitti:
En tiedä, miks mutta mulla on semmonen tunne, että se on tällä kaudella mies, koska viime kaudella oli nainen eli Tuija, mutta en osaa sanoa, kuka se noista voisi olla. Ensimmäisen jakson perusteella ei voi oikeen vielä sanoa mitään. Ehkä Ilari.
Noin minäkin luulen. Tarvitaan näyttelijän taitoja.
Jos Aino on myyrä, hän on harvinaisen tyhmä. Jos Aino ei ole myyrä, on hän hieman outo.
Toivon, että tuo Aino tippuisi ekana, sen verran ärsyttävä pissishahmo.
Muistan, kun Rantabaari alkoi, niin en tämän hahmon vuoksi pystynyt katsomaan yhtä jaksoa edes loppuun.