Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Myyrä kausi 2 official 2021

AfricaTraveller
18.02.2021 |

MTV3-kanavalla arvuutellaan jälleen tulevana keväänä kuka on myyrä, kun seikkailuohjelman toinen tuotantokausi alkaa 2. maaliskuuta. Tällä kaudella ohjelmassa kisaavat julkisuudesta tutut kasvot! Mukaan elämänsä seikkailuun lähtevät Pippa Laukka, Mikko Penttilä , Mira Luoti, Wallu Valpio, Noora Karma, Joona Puhakka, Teemu Packalén, Pyhimys, Ilari Johansson ja Aino Sirje.

Ja taas mennään

Kommentit (1055)

Vierailija
81/1055 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tämän ohjelman idea hämärtyy, kun niin moni pyrkii "sekoittamaan pakkaa". Jos voittosumman kartuttaminen ei kiinnosta, vaan kaikki yrittää vaan hämätä toisia, niin sabotoiko varsinainen myyrä lopulta peliä sen enempää kuin muutkaan kilpailijat? Olisi kiva saada lopussa lukuja pöytään, että paljonko myyrän toimet vähensi voittopottia verrattuna muihin.

No nimenomaan! Mua alkoi ihan tosi paljon ärsyttämään tämän kakkosjakson jälkeen just tuo, että "sabotoidaan tehtäviä oikein urakalla".  Mikä järki tässä tosiaan enää sitten on, kun kaikki perseilee ja koittaa saada mahdollisimman vähän rahaa kasaan? Oisko ehkä sittenkin kannattanut ottaa pelkkiä taviksia, niin ois rahakin kiinnostanut eritavalla kuin tuollaisia julkkiksia joille tuntuu olevan ihan sama koko voittopotille. Mun puolesta ekana sais tippua joka ainoa, joka noin näkyvästi sabotoi koko kilpailua. 

Vierailija
82/1055 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyrä on joko Joona, tai Noora.

Joona käytti taulu tehtävässä samaa, mitä edellisellä kaudella tehtiin. Että ravasi katsomassa kuvia paljon. Ja ehdotti sitä ostoslista tehtävän kusemista.

Noora voisi olla sillä että sai ne 2 jokeria, koska tiesi ennestään missä ne jokerit on. Ja halusi kiillottaa itseään kilpailuhenkisemmäksi. Samaten kuulosti luonnottomalta hältä se muiden tylytys ostoslista tehtävän lopussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/1055 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tämän ohjelman idea hämärtyy, kun niin moni pyrkii "sekoittamaan pakkaa". Jos voittosumman kartuttaminen ei kiinnosta, vaan kaikki yrittää vaan hämätä toisia, niin sabotoiko varsinainen myyrä lopulta peliä sen enempää kuin muutkaan kilpailijat? Olisi kiva saada lopussa lukuja pöytään, että paljonko myyrän toimet vähensi voittopottia verrattuna muihin.

No nimenomaan! Mua alkoi ihan tosi paljon ärsyttämään tämän kakkosjakson jälkeen just tuo, että "sabotoidaan tehtäviä oikein urakalla".  Mikä järki tässä tosiaan enää sitten on, kun kaikki perseilee ja koittaa saada mahdollisimman vähän rahaa kasaan? Oisko ehkä sittenkin kannattanut ottaa pelkkiä taviksia, niin ois rahakin kiinnostanut eritavalla kuin tuollaisia julkkiksia joille tuntuu olevan ihan sama koko voittopotille. Mun puolesta ekana sais tippua joka ainoa, joka noin näkyvästi sabotoi koko kilpailua. 

Mun mielestä taas hauska ku porukka menee yhä enemmän sekasi ja epäileen jokaista vuorotellen :D sen lisäksi heikoimmilla alkaa pääkopassa tuntuun

Vierailija
84/1055 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko nyt niin, että tämän kauden voittopotti menee hyväntekeisyyteen? Ehkä siksi niin monilla ei ole motivaatiota ajatella yhteistä hyvää ja kasvattaa pottia..? Jos voittopotin saisi itselle, kuten viime kaudella, saattaisi olla eri ääni kellossa. Tehtävien voittosummat pitäisi olla suurempi.

Vierailija
85/1055 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan vielä kokeillut pysäytellä tunnaria tai lopputekstejä ja etsiä vihjeitä?

Vierailija
86/1055 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikös ne kuoret tullut sattumalta, miten siinä olisi pystynyt mitään taktikoimaan?

Vierailija
87/1055 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisen jakson perusteella epäilen myyräksi Ainoa, tosin töpiksee kylläkin liian julkisesti,

Noora olisi liian itsestään selvyys, Joona ehkä kuitenkin.

Onko Aino tuo lyhythiuksinen nainen, joka ei muistanut puhelinnumeroaan. Minäkin veikkaan tällä hetkellä häntä. Juu, on toisaalta liian näkyvä, mutta toisaalta voin uskoa, että hän on jotenkin niin hermostunut, ettei pysty parempaan. Hirveän levoton tapaus. 

Vierailija
88/1055 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää tuo tahallinen pakan sekoittaminen ja sössiminen. Lyödään lekkeriksi kun ei ole omat rahat kyseessä vaan hyväntekeväisyysrahat.

Vierailija
89/1055 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen Joonaa myyräksi. Penttilä on toinen vaihtoehto.

Vierailija
90/1055 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joona Puhakasta tulee vähän mieleen nuori Mikael Gabriel. Kasvonpiirteissä jotain samaa.

Vierailija
91/1055 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joona Puhakasta tulee vähän mieleen nuori Mikael Gabriel. Kasvonpiirteissä jotain samaa.

Mä luulin osallistujien nimet kuultuani, että ohjelmassa nähdään se uimahyppääjä.

Vierailija
92/1055 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wallun myyrä epäilyt oli

1. Mira

2. Joona

3. Aino

4. Pippa 

5. Noora

toki tässähän ei tiedä pistikö kaikki nappulat samaan kasaan vai hajauttiko...

Vierailija
93/1055 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joona kertoi stressanneensa pudotusta niin kovasti että sydän tykytti, mutta kun häntä kuvattiin hän näytti hyvin tyyneltä.

Vierailija
94/1055 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luulin osallistujien nimet kuultuani, että ohjelmassa nähdään se uimahyppääjä.

Mäki jo aattelin et Suomessako luetaan julkkikseksi, jos on täyskaima jonku julkkiksen kans

Vierailija
95/1055 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin luulin, että on kyse jostain urheilijasta. 

Vierailija
96/1055 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni ohjelman alussa sanottiin, että voittorahat saa itselleen, ei hyväntekeväisyyteen. Suurimmalla osalla noista varmaan on fyffeä sen verran, että heille nyt on ihan sama, tuleeko sieltä joku kymppitonni taskuun vai ei, joten kynnys sabotoida on matalampi vaikka ei myyrä oliskaan.

Vierailija
97/1055 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten toi menee? Kuka saa(vai saako kukaan) rahat jos myyrä paljastuu? Entä jos myyrä ei paljastu? Onko myyrä sitten paljastunut kun kaikki saa kaikki oikein myyräteatissä? Jos kaikki saa kaikki oikein seuraavassa jaksossa niin onko peli ohi?

Vierailija
98/1055 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en yhtäkkiä muista miten se rahahomma tuossa sarjassa meni. Jaettiinko se voittopotti jotenki, vai saiko kaikki rahat viimenen kilpailija, eli se joka jää viimeseksi kisaan myyrän kans.

Vierailija
99/1055 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cougarfan kirjoitti:

Pippa Laukka on seksikäs!! Kuuma puuma minulle:*

Sais pudota, ei jaksa kuunnella sen säksättävää ääntä. Koko ajan äänessä.

Vierailija
100/1055 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edelleenkään osaa sanoa oikein mitään myyrästä, tällä hetkellä TOP3 epäilyjäni ovat kuitenki Penttilä, Joona ja Noora.

Ketju on lukittu.