Muistatteko sokerihuurretut maissihiutaleet? Niitä oli mainoksissa 80-luvulla. Maistoinkin niitä kerran. Järjetön tuote, mutta onko niitä vielä?
Kommentit (32)
Ei sen kummempi kuin nykyiset tönkkösokeroidut.
Frosties oli nimi. Toivottavasti on edelleen olemassa, kuka tietää?
Frosted flakes! Löytyy varmasti vieläkin. Ihana sokeripommi lapselle heti aamuun.
Oli ne hyviä. Parempia kuin tavalliset.
Kelloggsin Frosted Flakes. Mun mies on 60+ ja tykkää vieläkin, tosin niitä ostetaan ehka yksi paketti vuodessa. Kunhan kohtelee niitä lähinnä makeisiin ja leivonaisiin vertaantuvana höttönä niin ei ongelmaa.
Muistan nämä. Nostan nyt vanhaa ketjua, kun tuli veljen kanssa nämä puheeksi. Meillä vanhemmat eivät ikinä suostuneet ostamaan näitä vaikka kinusimme niitä veljen ja siskon kanssa. Oltaisiin edes haluttu maistaa niitä. No, viikkorahoista säästimme ja ostimme paketin. Olivathan ne hyviä, mutta näin myöhemmin olen ihan onnellinen ettei vanhemmat ostaneet näitä. Se kerta riitti ja totesinkin että kyllä ne perus maissihiutaleet ja riisimurot on parhaimpia. Sama menee suklaa ym murojen kanssa, että kerta maistettuna riitti.
Oi ne oli hyviä! Meillä syötiin kyllä usein.
Vierailija kirjoitti:
Kotiin tiikerin tuot!
Ei kun: Peliin tiikerin tuot! Niin se mainos meni.
Vierailija kirjoitti:
Muistan nämä. Nostan nyt vanhaa ketjua, kun tuli veljen kanssa nämä puheeksi. Meillä vanhemmat eivät ikinä suostuneet ostamaan näitä vaikka kinusimme niitä veljen ja siskon kanssa. Oltaisiin edes haluttu maistaa niitä. No, viikkorahoista säästimme ja ostimme paketin. Olivathan ne hyviä, mutta näin myöhemmin olen ihan onnellinen ettei vanhemmat ostaneet näitä. Se kerta riitti ja totesinkin että kyllä ne perus maissihiutaleet ja riisimurot on parhaimpia. Sama menee suklaa ym murojen kanssa, että kerta maistettuna riitti.
Olen ostanut tavallisia Kelloggseja lapsilleni 1-2 pakettia vuodessa tai joskus kerran vuoteen riisimuroja. Mutta en myöskään ostaisi mitään sokerikuorrutettua tai suklaamuroja lapsilleni enkä itselleni. Onneksi eivät kaipaakaan niitä.
On olemassa edelleen, mutta mun mielestä sokerihuurre oli muinoin paksumpi. Hyviä ovat edelleen.
muistan,niitä oli harvemmin mutta tavallisia Kelloggseja syötiin muuten tosi usein :) oliko silloin joku Kelloggs-buumi? pitäiskin ostaa,en ole syönyt ainakaan 10 vuoteen :)
Frosties. Lapsena ei ole niin väliksi mitä pistää suusta alas, jos liikkuu. Aikuiseen makuun aivan liian makeaa.
Hyi saakeli, ne Toni Tiikerit oli ihan hirveitä!
Mä en ikinä ostanut lapsilleni muroja. Enkä limsaa. Mysliä ja mehua syötiin, ehkä silloin tällöin taisi olla maissihiutaleita. Puuroa syötiin myös. Lapset eivät osanneet kaivata, eivätkä edes tykänneet muroista. Mysleissä oli valinnanvaraa.
Muistan. Meille taidettiin joskus ostaakin niitä. Tykkäsin kyllä paljon enemmän riisimuroista kuin maissihiutaleista.
Suosituimmat riisimurotkin taisivat olla sokerihuurrettuja silloin.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Olivat mun herkkua lapsena.