Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, oletko jo masturboinut tänään?

Vierailija
17.02.2021 |

Teitkö sen kotona vai työpaikalla?

Kommentit (178)

Vierailija
61/178 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, kaksi kertaa. Ensin herättyäni aamulla, alastomana, kiihottavan unen jälkeen, kun pimpsa oli aivan märkä ja paisunut. Ei tarvinnut kauan hieroa ja sormettaa, kun orkku tuli. Toinen kerta suihkun jälkeen. Kävelin eteisen kokovartalopeilin eteen ja annoin pyyhkeen pudota lattialle. Ensin vähän rintojen hyväilyä, sitten vasen käsi eksyi pakaroille ja oikea reisien väliin. Runkkasin itseäni eri asennoissa katsellen, samalla pyllyäni hyväillen, kunnes laukesin. Voisi vapaapäivää yksin kai huonomminkin viettää... ;)

Vierailija
62/178 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihania naisia! Lisää! Toivoo, yks mies vaan

Hys hys, ei saa kehua.

Joku voi luulla, että sinäkin runkkaat. Se on täällä kiellettyä...😉

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/178 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, tuohon kun pääsisi mukaan ...

Vierailija
64/178 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen, kaksi kertaa. Ensin herättyäni aamulla, alastomana, kiihottavan unen jälkeen, kun pimpsa oli aivan märkä ja paisunut. Ei tarvinnut kauan hieroa ja sormettaa, kun orkku tuli. Toinen kerta suihkun jälkeen. Kävelin eteisen kokovartalopeilin eteen ja annoin pyyhkeen pudota lattialle. Ensin vähän rintojen hyväilyä, sitten vasen käsi eksyi pakaroille ja oikea reisien väliin. Runkkasin itseäni eri asennoissa katsellen, samalla pyllyäni hyväillen, kunnes laukesin. Voisi vapaapäivää yksin kai huonomminkin viettää... ;)

Onneksi meilläkin on peilikaappi eteisessä.

Sen edessä on tähän mennessä naitu. Taidan tyydytellä itseni, kun saan pian omaa aikaa siihen.

Oli sen verran herkullinen kuvaus.

Ap

Vierailija
65/178 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi meilläkin on peilikaappi eteisessä.

Sen edessä on tähän mennessä naitu. Taidan tyydytellä itseni, kun saan pian omaa aikaa siihen.

Oli sen verran herkullinen kuvaus.

Ap

Sori, ei Ao vaan N48.

Vierailija
66/178 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun mies lähtee "harrastuksensa" pariin N59

Vierailija
67/178 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin haluttaisi niin tyydyttää. Pillu ihan märkä. Saisin varmaan heti.

Vierailija
68/178 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas kauhea aamuerektio vailla käyttöä...

Vierailija
69/178 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla taas kauhea aamuerektio vailla käyttöä...

Miehille on oma ketju samasta aiheesta!

Vierailija
70/178 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu niiiiiiiiiiin taivaallisen hyvälle. Mies touhuaa juttujansa tuolla ja minä laitoin pöristimen surraamaan. Ai hitto mikä orkku, ah kuinka joskus omakiva vaan voittaa!

aamukostukka44

71/178 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, sillä mies vei jo liekkeihin ja loppuun asti.

Vierailija
72/178 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä34431 kirjoitti:

Siis vastaatko nyt vaimosi puolesta ,olethan mies..?

73/178 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä34431 kirjoitti:

Ei, kyllä minä ihan nainen olen, ja ihan tossa minuutti sitten naitiin taas.

Vierailija
74/178 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä34431 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä34431 kirjoitti:

Ei, kyllä minä ihan nainen olen, ja ihan tossa minuutti sitten naitiin taas.

No se ainakin todisti asian... sori sekoiluni.

Vierailija
75/178 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, aamulla herätessä ekan kerran, sit tossa iltapäivästä ja nyt kolmas kerta tälle päivälle.

N28, sinkku (ei säännöllistä seksielämää joten masturboimalla mennään)

Vierailija
76/178 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, mutta olen kiihottanut itseäni aamusta asti. Odotan että mies tulee kotiin, revin häneltä vaatteet päältä ja ekan satsin imen, sitten istun vähäksi aikaa naamalle ja sitten ratsastan orgasmiin asti. Mieheltä en aio kysellä mitään.

Vierailija
77/178 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole, mutta olen kiihottanut itseäni aamusta asti. Odotan että mies tulee kotiin, revin häneltä vaatteet päältä ja ekan satsin imen, sitten istun vähäksi aikaa naamalle ja sitten ratsastan orgasmiin asti. Mieheltä en aio kysellä mitään.

Loistavaa!

Toteutin saman keskiviikkona. Suosittelen.

N

Vierailija
78/178 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarvinnut, koska mies antoi sellaiset kyydit eilen illalla, että taju meinasi lähteä. Olin kontilla sängyllä Satisfyer klitalla. Mies otti liukkaria ja työnsi sormensa sisääni: ensin yhden, sitten toisen ja kolmannen ja neljännen. Sanoin miehelle, että peppuakin saa hyväillä, jolloin mies sanoi, että siellä on yksi sormi. Olin ilmeisesti niin kiimainen, etten tuntenut sormea berberissä. Siinä vaiheessa, kun mies alkoi varovasti ujuttaa toisen käden (etu)sormea peppuun, sain niin jäätävän tajunnan räjäyttävän 🤯 peppuorkun, etten ole sellaista kokenut ikinä! Mun miehellä ei ole mikään pieni käsi/sormet, joten yleensä kolme sormea on ehdoton maksimi ja peppuunkin haluan ottaa vain etusormen ensimmäiseen niveleen saakka. Mutta eilen olin jotenkin megakiimainen. 🤷‍♀️

Vierailija
79/178 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri äsken, mies laittelee tuolla aamupalaa. Jäi aamupanosta halut päälle, nyt ihanan raukea olo.

Vierailija
80/178 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tarvinnut, koska mies antoi sellaiset kyydit eilen illalla, että taju meinasi lähteä. Olin kontilla sängyllä Satisfyer klitalla. Mies otti liukkaria ja työnsi sormensa sisääni: ensin yhden, sitten toisen ja kolmannen ja neljännen. Sanoin miehelle, että peppuakin saa hyväillä, jolloin mies sanoi, että siellä on yksi sormi. Olin ilmeisesti niin kiimainen, etten tuntenut sormea berberissä. Siinä vaiheessa, kun mies alkoi varovasti ujuttaa toisen käden (etu)sormea peppuun, sain niin jäätävän tajunnan räjäyttävän 🤯 peppuorkun, etten ole sellaista kokenut ikinä! Mun miehellä ei ole mikään pieni käsi/sormet, joten yleensä kolme sormea on ehdoton maksimi ja peppuunkin haluan ottaa vain etusormen ensimmäiseen niveleen saakka. Mutta eilen olin jotenkin megakiimainen. 🤷‍♀️

🙆‍♀️🙆‍♀️🙆‍♀️! Mahtavaa ja hyvin kirjoitettu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi