Nainen, oletko jo masturboinut tänään?
Kommentit (178)
Täällä myös raskaana ja jatkuva panetus.
No olen. Mies eilen illalla ärsyttävän ärsyttävä ja silti panettaa. En anna. Mun lelut ei kiukuttele koskaan ja kohta saan kun toi menee kauppaan.
Vierailija kirjoitti:
No olen. Mies eilen illalla ärsyttävän ärsyttävä ja silti panettaa. En anna. Mun lelut ei kiukuttele koskaan ja kohta saan kun toi menee kauppaan.
😀
Vierailija kirjoitti:
5 minuuutin pästä :) Mies lähtee juuri kauppaan...minå aion nauttia leluistani :)
seksinkipeäN42
Sama täällä vaimo lähtee juuri kauppaa niin sitten, eipä tarvitse vongata, voi pitää pillunsa
Entäs tänään, on kuitenkin maanantai?
Itse aattelin aloitella hetken päästä, talo tyhjenee sopivasti kun fiiliksetkin ovat sopivat...
Täällä myös jo odotellaan,että saisi olla hetken yksin ja päästä tyydyttämään. Meinasin katsoa tyttö seksiä samalla. Takuu orgasmi.
Vierailija kirjoitti:
Itse aattelin aloitella hetken päästä, talo tyhjenee sopivasti kun fiiliksetkin ovat sopivat...
No nyt. Mitenhän sitä aloittaisi....
Kyllä. Niin märkänä ollut aamun. Eikä paljoa tarvinnut, kun mielikuvitus mukana.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Niin märkänä ollut aamun. Eikä paljoa tarvinnut, kun mielikuvitus mukana.
Ai hitto, saiko miehenä osallistua ollenkaan tähän ketjuun? =)
Mut hyvä jos joku ehti jo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt. Mitenhän sitä aloittaisi....
Voi kun saisi olla sua siinä katselemassa😘
Nussin itseäni tekopenistä vasten parhaillaan , pian laukean.
just annoin itselleni kyytiä. Ratsastin sellasella imukuppidildolla ja minivibra hyrräsi klitalla. Ihanaa. joskus vaan itselle. Mies meni lenkille.
Vierailija kirjoitti:
Nussin itseäni tekopenistä vasten parhaillaan , pian laukean.
Uuh.ihana .laukee kovaa.M42
Juuri nyt masturboin Luen näitä juttuja samalla ja kohta tuun. Tekee niin helvetin hyvää, työntää sauvaa pilluun.
Vierailija kirjoitti:
Juuri nyt masturboin Luen näitä juttuja samalla ja kohta tuun. Tekee niin helvetin hyvää, työntää sauvaa pilluun.
Olisipa upeaa auttaa kielellä, joka paikasta :p
Ei kestä enään pitkään