Nainen, oletko jo masturboinut tänään?
Kommentit (178)
En tiedä kuuluko tähän ketjuun, mutta 'masturboin' huppelipäissäni aamuyöllä salaa mieheni kaverin kullilla. Nukuttiin samassa sängyssä kaikki. Oma kuorsasi vieressä.
n44
Masturboin , ihan kohta. Kun mieheni on hetken Poissa.
5 minuuutin pästä :) Mies lähtee juuri kauppaan...minå aion nauttia leluistani :)
seksinkipeäN42
Vierailija kirjoitti:
En tiedä kuuluko tähän ketjuun, mutta 'masturboin' huppelipäissäni aamuyöllä salaa mieheni kaverin kullilla. Nukuttiin samassa sängyssä kaikki. Oma kuorsasi vieressä.
n44
Sait tällä viestillä kullini kovaksi.
No en, koskapa mies jo antanut 2 orgasmia, ja pian kuulemma sen kolmannen!
Oen, mies meni töihinsä ja minä otin aamuhetken itselleni. Aloittelin hitaasti omin käsin ja loppuhomman hoidin kunnolla paksulla pupunkorvasauvalla. Ihana maanantaiorkku. Nyt jaksaa teamsit taas :)
Vähän näitä juttuja täältä lueskelin just ja pari ketjua sai vähän kiihottumaan. Pikkarit on jo poissa ja ihan kohta aion nauttia oikeen kunnolla.
Parhaillaan, sauva pillussani , aivan kohta saan . Uuh
Vierailija kirjoitti:
Parhaillaan, sauva pillussani , aivan kohta saan . Uuh
😘😘😘 voi uuhh! Pääsispä siihen kieleni kanssa
Raportti: pari minuuttia sitten. Heräilin rauhassa ja yksin, hain lelulaatikosta itselleni prahaimman, aika paksun mustan sauvani ja hoitelin kunnon aamuorkun. Ihana hetki ihan yksin ja vain itselleni.
Vaimo
Mun nykyään pakko lähes päivittäin. En vaan kestä ilman. Halut olleet raskausaikana aivan loputtomat. Voisin laueta vaikka toistuvasti.
Leikitty on täälläkin. Kiusasin itseäni sängyssä tunnin, ennen kuin annoin itseni laueta. Kauhea kiima vaivannut jo monta päivää. Nyt jos koskaan tarvitsisin jonkun riuskaotteisen miehen panemaan mut taivaisiin.
Hirvittävä ikävä sitä tunnetta, kun voi heittäytyä toisen sylissä himojen vietäväksi ja kaikki muu unohtuu ympäriltä.
Vierailija kirjoitti:
Leikitty on täälläkin. Kiusasin itseäni sängyssä tunnin, ennen kuin annoin itseni laueta. Kauhea kiima vaivannut jo monta päivää. Nyt jos koskaan tarvitsisin jonkun riuskaotteisen miehen panemaan mut taivaisiin.
Hirvittävä ikävä sitä tunnetta, kun voi heittäytyä toisen sylissä himojen vietäväksi ja kaikki muu unohtuu ympäriltä.
😘👍👉👌
Mä en nyt tumputa, sain eilen kättä ja munaa.
Paikat on edelleen hellänä.
Kosketin silti itseäni äsken.
Kohta tuun taas !!! Tekee niin hyvää
Ihania naisia! Lisää! Toivoo, yks mies vaan
No masturboin heti herättyäni, mutta nautin vain siihen rajoille pari kertaa. Tänään illalla haluan mieheni naivan minua kunnolla loppuun saakka. Saa miekkonen hoidella mut perjantain kunniaksi! Nyt panettaa koko ajan.
Sulla on tällainen käänteinen tapa raportoida, vähän kuten mun vaimoni antaa kauppalistan kertomalla että mitä jääkaapista löytyy? Voimmeko tästä siis päätellä, että harrastit itsetyydytystä menestyksekkäästi 18.-27.2.?