Nainen, oletko jo masturboinut tänään?
Kommentit (178)
Olen aamulla ennen sägystä nousua yhden kerran ja olo on sellainen että nukkumaan mennessä teen sen taas. En tarvitse siiven vieressä nukkuvan mieheni apua.😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hotellihuoneessa aamulla ennen kenttäkierrosta edustajan kanssa.
Oletko vielä hotellissa?
Käytätkä usein hotelleja ja annatko koskaan berhojen olla raollaan että joku voisi nähdä?No melko usein tulee oltua hotellissa työn vuoksi. Ja juu, annan joskus ihan tahallaan olla verhot ihan auki ja kiihotun ajatuksesta että joku katselee kun touhuan alusvaatteisillani tai alasti suihkun jälkeen.
Oletko nähnyt että joku on jäänyt katselemaan sinua?
Kuuluukos usein naapurihuoneista seksin ääniä
Vaikka ketju onkin naisille, niin tässä raportoin vaimoni puolesta :)
Lähdin itse aamulla töihin ja hän jäi etäpäivään ja vielä nukkumaan. Jouduin n tunnin päästä lähdöstäni palaamaan, kun koneen laturi jäi. Veden kohinasta päättelin, että vaimo oli aamusuihkussa, eikä tainnut kuulla tuloani huhuilustani huolimatta. Nappasin laturin ja päätin käydä moikkaamassa ennen lähtöä takaisin tomistolle. Pukuhuoneen ovi oli auki ja huomasin siitä ovensuusta että rouvalla oli nautintohetki meneillään. Hän ratsasti suihkun alla selkä ovelle päin viimeksi hankkimallamme, melko suurella mustalla imukuppidildolla, joka oli siinä lattialla pystyssä. Toisella kädellä nojaili lattiaan ja toinen käsi taisi työstää nappulaa, en nähnyt.
Hiippailin vaivihkaa pois ja jätin rouvan nauttimaan hetkestään. Kiihottava näky, mutta en raaskinut keskeyttää nautiskelua - sen verran tuntui olevan omissa maailmoissan :)
Hymyilyttää vieläkin
Vierailija kirjoitti:
Vaikka ketju onkin naisille, niin tässä raportoin vaimoni puolesta :)
Lähdin itse aamulla töihin ja hän jäi etäpäivään ja vielä nukkumaan. Jouduin n tunnin päästä lähdöstäni palaamaan, kun koneen laturi jäi. Veden kohinasta päättelin, että vaimo oli aamusuihkussa, eikä tainnut kuulla tuloani huhuilustani huolimatta. Nappasin laturin ja päätin käydä moikkaamassa ennen lähtöä takaisin tomistolle. Pukuhuoneen ovi oli auki ja huomasin siitä ovensuusta että rouvalla oli nautintohetki meneillään. Hän ratsasti suihkun alla selkä ovelle päin viimeksi hankkimallamme, melko suurella mustalla imukuppidildolla, joka oli siinä lattialla pystyssä. Toisella kädellä nojaili lattiaan ja toinen käsi taisi työstää nappulaa, en nähnyt.
Hiippailin vaivihkaa pois ja jätin rouvan nauttimaan hetkestään. Kiihottava näky, mutta en raaskinut keskeyttää nautiskelua - sen verran tuntui olevan omissa maailmoissan :)
Hymyilyttää vieläkin
Raportoisit itsesi puolesta
Kyllä olen, tai siis ainakin yritin itsekseni...sain yllättävää apua. :)
tuhma rva
Aamusta olin jo hyvässä vauhdissa lempidildoni kanssa, mieheni mentyä töihin. Hommat jäi todella pahalla hetkellä kesken, kun posti toi jotain pakettia. En ehtinyt sen jälkeen jatkamaan ja nyt jäi panetus vaivaamaan.
En, mutta ukko antoi jo 2 orgasmia.
Ajatus saa, pillun kostumaan ja kohta aion helpottaa oloani. Siihen ei mene ,kuin pari minuuttia kun laukean , tarvitsen vain jotain sisääni ja tulen.
Sain aamusella pikapanot mutta en itse ehtinyt tulla joten tyydytän itseäni sormin paraikaa kotisohvalla.
Vierailija kirjoitti:
Aamusta olin jo hyvässä vauhdissa lempidildoni kanssa, mieheni mentyä töihin. Hommat jäi todella pahalla hetkellä kesken, kun posti toi jotain pakettia. En ehtinyt sen jälkeen jatkamaan ja nyt jäi panetus vaivaamaan.
Joko helpotti?
Vierailija kirjoitti:
Juuri aloittelemassa
Kerroppa ku sait..ja kuinka hemmetin hyvälle tuntu
Vierailija kirjoitti:
Olen. Aina aamupäivisin kun lapset lähtee kouluun otan hetken itselleni kesken etäpäivän. Päivä ilman orgasmia on huono päivä. On parasta aina heti aamusta varmistaa että saa pahimmat paineet purettua. Sitten jos mies jaksaa illalla vielä touhuta niin aina vain parempi. Jos ei jaksa niin saatan vielä nopeasti katsoa jonkun videon tai vastaavan.
Mistä katsot? Näkyykö siellä kauniita kyrpiä ja laukeavan miehen kasvoja?
Aamulla satisfyerilla. -on jo tullut tavaksi tyydyttää itse itsensä, joko satisfyerilla tai sormin, koska mies leikkii nykyään flesulla, niin ei enää riitä mulle. Kaitpa se on vaan kyllästynyt muhun, koska ennen ei kumileluihin koskenut, piti olla vain aitoa, että sai nautinnon. Jos edes ehdotin asiaa, ärähti että "minä en mitään kumipi**ua pane" "aitoa sen olla pitää". Nyt asiat kääntyneet toisinpäin. Ja minä toivon että saispa vielä joskus aitoa, huoh.
Juuri hetki sitten suihkussa, aloittelin sormin, sitten suhkulla ja lopuksi oli IHAN pakko hakea kunnon dildo. Ah. Tekee niin hyvää välillä ihan omaan tahtiin nautiskella, tosin fantasioissani joku salaa tirkistelisi touhuamistani.
Kyllä, kun mies nukkui. Himot , ihan taivaissa jatkuvasti haluttaa.
En masturboinut 17. helmikuuta enkä tänään.
En kun naitu ja muutakin jo, montakin kertaa.
Pahensi vaan!