Mitä kaikkea on tarttunut ''vahingossa'' matkaan työpaikaltanne? AP aloittaa
Itsellä seuraavasti:
Kertakäyttö hanska paketteja, kyniä, klemmareita, niittejä, teippejä, hiirimatto, roskapusseja, kopiopaperia, tulostanut omia juttuja työpaikan tulostimella, vohveleita, pesuaineita, toimistotuolin pyörä naapurin kuutiosta, pattereita sekä jukkapalmu
Kommentit (31)
Vuosien saatossa vaikka mitä, isoa ja pientä.
Muistaakseni ei ole kukaan koskaan mitään huomauttanut.
Jos olisi, olisin kuunnellut torut ja arvioinut omaa toimintaani.
Vaikka omistan koko puljun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis oletko varastanut noi kaikki?
Kyllä olen varastanut nuo esineet, myönnän syyllisyyteni. Sekä listalta unohtui klassisest post it laput ja tussit
No huhu huh, aika köyhä pitää olla. Siis roskapusseja. Kiitos köyhälle huutonauruista.
Ne olivat sellaisia extra vahvoja pusseja sekä isoja säkkejä joita silloin tälloin nappailen. Viimeksi käytin muutossa osan niistä.
Siivousaineita olen joskus ottanut. Jotain erikoisainetta siis.
Ja kertakäyttöisiä siivousliinoja.
Terveyssiteitä ja tamponeja myös monta kassia. Nekin olisi mennyt roskiin niin jaettiin kimppaan. Näytepaketteja.
Mieheni kyllä on ottanut vaikka mitä.
Isoimpana varmaan lehmäntaljan.
Kertishanskoja, käsidesiä, talouspaperiliuskoja, ruokaa mm. Ruuat tosin menisi muuten roskiin.
Vierailija kirjoitti:
Vuosien saatossa vaikka mitä, isoa ja pientä.
Muistaakseni ei ole kukaan koskaan mitään huomauttanut.
Jos olisi, olisin kuunnellut torut ja arvioinut omaa toimintaani.
Vaikka omistan koko puljun.
Millaisen puljun omistat saanen kysyä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkein kokonainen sika. Valkoviiniä suhteellisen paljon.
Mistä sitä viiniä saa?
Meillä ainakin toimiston keittiön viinikaapista. Toki niistä pidetään kirjaa mutta yhden osakkaan tiedetään nappaavan välillä pullo mukaansa joku saattaa joskus käyttää tilaisuuden hyväkseen herran piipahtaessa toimistolla.
En minä tosin, mun liksa on liian hyvä että vaarantaisin sitä 20€ viinipullon takia.
-eri
Viimeksi tarttui läppäri. Tosin kyseessä on oma yritys, joten voin viedä kotiini ihan mitä haluan.
No, huhhuh. En tuollaista tyyppiä, kuin ap uskaltaisi jättää valvomatta kotiini. Vaikuttaa kleptomaanilta.
Vierailija kirjoitti:
Töpaikka seksiä
Saanen kysyä että miten varastat työpaikka seksiä, toimistotuolia tai arkistokaappia siellä humputit?
Käyttäjä37018 kirjoitti:
No, huhhuh. En tuollaista tyyppiä, kuin ap uskaltaisi jättää valvomatta kotiini. Vaikuttaa kleptomaanilta.
En varasta mitään normi ihmisiltä, vaan pelkästään isoilta paljon rahaa tekeviltä yrityksiltä joissa olen töissä :) Voin tuoda roskapusseja ja kopiopaperia jos kutsut kahville
Itsekkin tein tokassa kesätyöpaikassa tuota, kyseessä oli ravintola jossa oli iltaisin aina hiljaista (Lounas painotteinen) ja pari tuntia ennen sulkua kun oli löysää aikaa tehtiin keittiölle ja salille milloin mitäkin, itse mussutin yleensä nugetteja ja raneja tai lehtipihvin raneilla sekä kotiinkin aina tarttui ruokaa mukaan