Selittäkää rautalangasta, mikä on millenniaali!
Luulin, että 2000 syntyneet, mutta ei se olekaan niin.
Kommentit (11)
Milli+naali=milleniaali
Eli pieni naali. Luokitellaan omaksi lajiksi, ei siis luokitella naaleihin.
80 luvulla ja 90 luvun alussa syntyneet. Nimitys tulee sitä, että tulivat täysi-ikäisiksi siine vuosituhannen vaihtumisen aikoihin.
Milleniaali on henkilö joka on syntynyt 1.1.2000 tai myöhemmin
Synnyin 1978 ja sotussa lukee Y tunnus. Mietin ketkä ovat Y, X ja Z sukupolvea.
Vuosina 1981-1996 syntyneet. Tätä edeltävä on sukupolvi X ja tämän jälkeen syntynyt Z. Millenniaaleihin viitataan joskus Y-sukupolvena. Nimitys "millenniaali" tulee siitä, että sukupolvi on ollut vuosituhannen vaihtuessa lapsi tai nuori eli kehityksen kannalta merkittävässä iässä.
Millenniaalit ovat sukupolvea, syntyi suunnilleen vuosien 1980 ja 1995 välillä. Toiselta nimitykseltään he ovat Y-sukupolvea.
Vierailija kirjoitti:
Vuosina 1981-1996 syntyneet. Tätä edeltävä on sukupolvi X ja tämän jälkeen syntynyt Z. Millenniaaleihin viitataan joskus Y-sukupolvena. Nimitys "millenniaali" tulee siitä, että sukupolvi on ollut vuosituhannen vaihtuessa lapsi tai nuori eli kehityksen kannalta merkittävässä iässä.
Miksi minut on merkitty Y milleniaaliksi :D jos olen syntynyt 78 vuoden loppuosassa. En suostu siihen! Oletan että he ovat minua paljon nuorempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi minut on merkitty Y milleniaaliksi :D jos olen syntynyt 78 vuoden loppuosassa. En suostu siihen! Oletan että he ovat minua paljon nuorempia.
Siis missä on merkitty?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen syntynyt 70-luvulla. Henkilötunnuksessa minut on merkitty A-ryhmään. Olen hämmentynyt.
80-90-luvun paikkeilla syntyneet.