Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Selittäkää rautalangasta, mikä on millenniaali!

Vierailija
15.02.2021 |

Luulin, että 2000 syntyneet, mutta ei se olekaan niin.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

80-90-luvun paikkeilla syntyneet.

Vierailija
2/11 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milli+naali=milleniaali

Eli pieni naali. Luokitellaan omaksi lajiksi, ei siis luokitella naaleihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

80 luvulla ja 90 luvun alussa syntyneet. Nimitys tulee sitä, että tulivat täysi-ikäisiksi siine vuosituhannen vaihtumisen aikoihin.

Vierailija
4/11 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milleniaali on henkilö joka on syntynyt 1.1.2000 tai myöhemmin

Vierailija
5/11 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnyin 1978 ja sotussa lukee Y tunnus. Mietin ketkä ovat Y, X ja Z sukupolvea. 

Vierailija
6/11 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosina 1981-1996 syntyneet. Tätä edeltävä on sukupolvi X ja tämän jälkeen syntynyt Z. Millenniaaleihin viitataan joskus Y-sukupolvena. Nimitys "millenniaali" tulee siitä, että sukupolvi on ollut vuosituhannen vaihtuessa lapsi tai nuori eli kehityksen kannalta merkittävässä iässä.

Vierailija
7/11 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xy kromosomiset.

Vierailija
8/11 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millenniaalit ovat sukupolvea, syntyi suunnilleen vuosien 1980 ja 1995 välillä. Toiselta nimitykseltään he ovat Y-sukupolvea. 

Vierailija
9/11 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuosina 1981-1996 syntyneet. Tätä edeltävä on sukupolvi X ja tämän jälkeen syntynyt Z. Millenniaaleihin viitataan joskus Y-sukupolvena. Nimitys "millenniaali" tulee siitä, että sukupolvi on ollut vuosituhannen vaihtuessa lapsi tai nuori eli kehityksen kannalta merkittävässä iässä.

Miksi minut on merkitty Y milleniaaliksi :D jos olen syntynyt 78 vuoden loppuosassa. En suostu siihen! Oletan että he ovat minua paljon nuorempia. 

Vierailija
10/11 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi minut on merkitty Y milleniaaliksi :D jos olen syntynyt 78 vuoden loppuosassa. En suostu siihen! Oletan että he ovat minua paljon nuorempia. 

Siis missä on merkitty?

Vierailija
11/11 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen syntynyt 70-luvulla. Henkilötunnuksessa minut on merkitty A-ryhmään. Olen hämmentynyt.