En saanut ystävänpäivälahjaa mieheltä.
Mietin menisinkö tänään ostamaan itselleni kukkia ja suklaata, kun v-tutus ei hellitä. Alle 2v yhdessä eikä mitään romantiikkaa.
Kommentit (18)
No en minäkään, tuollaiset päivät ovat täyttä skeidaa.
T. Onnellisesti parisuhteessa oleva nainen.
Huh huh.
Itse en osta mitään edse synttärinä tai jouluna ja hyvin kelpaan vaimolleni.
Aika sairas romantiikka teillä jos se on tuollaista oikuttelua.
Eikö se ole parempi ettei osta mitään turhaa roskaa sinne kotiin ja sitä kautta jätteeksi luontoon?
Mitä sinä annoit miehellesi ystävänpäivälahjaksi?
Vai olisi sulle vielä suklaata pitänyt tuoda, salli mun nauraa...
Ekana vuonna sain kukkapuskan, siihen loppui se lysti. Mutta en edes kaipaa ystävänpäivänä mitään, huomioimme toisiamme pitkin vuotta ja kivempia ne satunnaiset huomaavaisuudet on kuin väkisin tiettynä päivänä hankitut jutut. Nyt oli eka joulukin kun emme hankkineet toisillemme mitään ja ainakin itselle se oli ihanan rentoa, kun ei tarvinnut miettiä ja stressata että onko nää nyt hyvät.
Ou nou, jaxuhalit sulle beibi, ja kyllä voit palkita itsesi suklaalla tai sipseillä.
Lapsellista vaatia, että pitäisi olla jotain ostettua. Sä tosin oot kyllä markkinamiesten märkä päiväuni, sensijaan miehellesi sanoisin, että pakenis ja pian.
Exän kanssa olin neljä vuotta, eikä yhtäkään joulu-, syntymäpäivä- tai mitäköhän muuta lahjaa.
Parikymppisenä taisin vielä koittaa juhlia sen aikaisen poikakaverin kanssa Ystävänpäivää, ei oikein tajunnut :D
Nyt on suht uusi suhde ja olin jouluna ihan häkeltynyt lahjasta kun en ole niitä kymmeneen vuoteen saanut. Ystävänpäivää juhlittiin tilaamalla hampurilaiset ja maattiin darrassa.
Nykyään ostelen lahjat itselleni enkä odota mitään keneltäkään.
Miestä taas vitutti kun halusi aamupalan sänkyyn tarjoiltuna ystävänpäivälahjaksi. Ei saanut niin heitti suklaan ja kukat roskiin.
Et voi olettaa, että ostaa lahjan jos ette ole etukäteen keskustelleet aiheesta ja siitä mitä se ystävänpäivä teille parina merkitsee ja sitten sopineet ostatteko lahjat vai ette. Ja se menee siis myös niin että sinäkin ostat miehelle lahjan. Suomessa ystävänpäivä on nimensä mukaisesti ollut aina ystävien juhla, ei rakastavaisten eli ihan ymmärrettävää ettei suomalainen mies hoksaa että nyt pitäisi vielä seurustelukumpannia/ kihlattua/ vaimoa lahjoa. Onhan se amerikan meininki tännekin jo rantautunut mutta siltikään monelle suomalaiselle ystävänpäivällä ei ole käytännössä mitään merkitystä eikä sitä juhlita. Laitetaan YSTÄVILLE se hyvän ystävänpäivän toivotus ja sillä selvä.
Kyllä oot huono emäntä jos parisuhde on kukista ja lahjoista kiinni.
Mies on tainnut unohtaa ne ja juhlapäivät. Liekö muuta tekemistä paljon. Ehkä voisit varovasti vihjata, että et saanut mitään pientä ystävänpäivälahjaa ja korttia mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen skeidaa, miksi toisen ilahduttaminen arjessa olisi turhaa?
Jaa no meistä ei kumpikaan muistanu että on ystävänpäivä. Vasta tänään aamuna laskin kalenterista roskiksen tyhjennyspäivää ja huomasin että eilen oli ystävänpäivä sekä laskiaissunnuntai.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen skeidaa, miksi toisen ilahduttaminen arjessa olisi turhaa?
Mun mielestä nimenomaan arjessa ilahduttamisessa on jotain järkeä, ei siinä että väkisin pitää ostaa jotain ihan vaan siksi että on tietty päivä. Mun mies ei ole kertaakaan ostanut joulu/synttäri tms lahjaa mulle, sen sijaan saattaa joku torstai tuoda jonkun yllätyksen mitä juuri silloin haluan tai tarvitsen. Arvostan sitä paljon enemmän. -Eri
En saanut ystävänpäivälahjaa naiselta ja ollaan oltu jo 4 vuotta yhdessä :(