Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä psykopaatit ajattelevat

Vierailija
15.02.2021 |

ihmisestä, joka sanoo psykopaatille tykkäävänsä psykopaateista?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama. Onko susta jotain iloa?

Vierailija
2/13 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minkä verran sua kiinnostaa mitä se lehmä sulle aamulypsyllä ammuu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en itse sano tai ajattele näin psykopaateista, mutta mua vaan kiinnostaa heidän ajatusmaailmansa. Että minkälaisen reaktion tollanen kommentti voisi heissä saada aikaan.

Toivottavasti tulee vastauksia.

Ap

Vierailija
4/13 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseä

Vierailija
5/13 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun sanomisilla ole mitään merkitystä. Sulle on sopiva paikka olemassa tai sitten olet ulkona. Persoonallisuus on kuin päällystakki eikä sen alla ole muuta kuin NÄLKÄ ja TYHJYYS.

Vierailija
6/13 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama. Onko susta jotain iloa?

Tää tulee itellekin mieleen, tuskinpa muuta ajattelevat. Pohtivat ainoastaan, josko sinusta jotenkin hyötyvät, ellet ole muuten jotenkin samanhenkinen.

Vierailija
7/13 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonni. Ei siinä kauaa mennyt että tästäkin tuli trollien valtaama ketju. Ylläpito poistakaa tää.

Ap

Vierailija
8/13 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja en itse sano tai ajattele näin psykopaateista, mutta mua vaan kiinnostaa heidän ajatusmaailmansa. Että minkälaisen reaktion tollanen kommentti voisi heissä saada aikaan.

Toivottavasti tulee vastauksia.

Ap

Olen yrittänyt vuosikymmeniä ymmärtää ja miettiä enkä ole onnistunut. Lähtökohdat on niin erilaiset. Heillä ei ole omatuntoa eikä moraalia. Yläkanttiin moni arvioi jokatapauksessa.

Vierailija
9/13 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sun sanomisilla ole mitään merkitystä. Sulle on sopiva paikka olemassa tai sitten olet ulkona. Persoonallisuus on kuin päällystakki eikä sen alla ole muuta kuin NÄLKÄ ja TYHJYYS.

Tässä kommentissa on täydellisesti kiteytettynä se, mitä psykopatia on. Niin outo olo tulee täysin sieluttoman ihmisen kanssa. Kun toinen näkee sut vaan saaliina ja sun sanat ei aiheuta toisessa mitään tuntemuksia. Pelottavaa.

Ap

Vierailija
10/13 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahimmassa tapauksessa myös viha ja kiima. Siis erittäin primitiivinen eli alkukantainen pohjimmiltaan. Voi hallita normaalit käytöstavat, olla vaikka yliopistosta maisteri, mutta kun ihmisyys puuttuu, puuttuu paljon.

Vierailija
11/13 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän psykopaatti välitä yhtään siitä mitä muut ajattelee. Eli ei merkitystä.

Vierailija
12/13 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä kommentissa on täydellisesti kiteytettynä se, mitä psykopatia on. Niin outo olo tulee täysin sieluttoman ihmisen kanssa. Kun toinen näkee sut vaan saaliina ja sun sanat ei aiheuta toisessa mitään tuntemuksia. Pelottavaa.

Ap

90% ajasta minä melkein oikeasti uskon olevani se takki. Mutta jos jokin uhkaa tätä itse neulomaani vaatekappaletta voin pistää sen hetkeksi kaappiin ja sitten joku toinen astuu puikkoihin. Olen erittäin tietoinen siitä mikä olen, mutta se ei vaivaa minua.

Olen paras mahdollinen ystävä niille, jotka ovat minulle lojaaleja koska kykenen hämmästyttäviin asioihin. Jokin minussa kuitenkin on todellista vaikka en tiedä mikä se on.

T: Sama

Vierailija
13/13 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahimmassa tapauksessa myös viha ja kiima. Siis erittäin primitiivinen eli alkukantainen pohjimmiltaan. Voi hallita normaalit käytöstavat, olla vaikka yliopistosta maisteri, mutta kun ihmisyys puuttuu, puuttuu paljon.

Jep. Mä sanoisin, että psykopaatteja on useampaa eri tyyppiä ja kaksi yleisintä tyyppiä on: Ne, jotka eivät ole laisinkaan aggresiivisia, mutta niiltä puuttuu kaikki tunteet ja eivät viihdy muiden seurassa. Yleensä syrjäytynyt. Toinen tyyppi taas on se vaarallinen tyyppi eli hyperseksuaalinen, vihamielinen, mutta myös karismaattinen, eli onnistuu hyvin hurmaamaan uhrinsa.