Hirveä kakkahätä mutta teinillä on kavereita kylässä enkä kehtaa mennä vessaan
Vähän sama tilanne kun uuden miehen kanssa. Hankalaa olla nainen
Kommentit (64)
Sanot niille että korvat lukkoon, sä menet kakkalle.
Menet vaan. Ei ne suhun kiinnitä huomiota :D
AP on pinnallinen tyhjäpää, sietääkin paskoa housuunsa.
Ihan normaalia. Tuon takia aikataulu, milloin saa olla vieraita kotona ja milloin ei. Heti töiden jälkeen ei.
Hirveässä hädässä kakka tulee äänettömästi. Haju on toinen juttu. Toivo vaan ettei kukaan mee heti sun jälkeen
Laita vesihana auki siksi aikaa ja yski pari kertaa. Voit myös muka kolauttaa jotain ämpäriä. Muun pitäisi peittää pynnäyksen äänet. Mutta älä vain laula tai vihellä. Hyvin se menee.
Miten olet kehdannut synnyttää sen teinin?
Vierailija kirjoitti:
Menet vaan. Ei ne suhun kiinnitä huomiota :D
Ai ei. Mun teini (poika) vinoilee kyllä jos kuuluu pieruja ja pörähdyksiä vessasta
Paskoo sekin joka kuulee. Teinitkin
Miten se tähän liittyy että olet nainen?
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalia. Tuon takia aikataulu, milloin saa olla vieraita kotona ja milloin ei. Heti töiden jälkeen ei.
Ei mulla ainakaan kakka tuu minkään aikataulun mukaan. Ja yleensä ei edes kakata töiden jälkeen. Pissallakin käyn töistä lähtiessä. En ymmärrä
Ei voi olla hirveä hätä, jos pystyy miettimään, kehtaanko mennä vai enkö kehtaa.
Vierailija kirjoitti:
Miten se tähän liittyy että olet nainen?
En oo ap, mutta itse ainakin koen naisena niin että meidän pitäisi olla jotenkin "siveämpiä". Mun mies kävi kakalla meidän ensitreffeillä. Suoraan sanoi että kylläpä paskattaa. Mulla meni todella kauan ennen kun kävin kakalla niin että mies oli samassa asunnossa. Aina ajoitin vessareissut niin kun mies lähti salille/lenkille/töihin
Vierailija kirjoitti:
Miten olet kehdannut synnyttää sen teinin?
Sitä operaatiota tuskin on todistanut lauma teinejä
Vierailija kirjoitti:
Mee mäkkäriin.
Lähetä teinit mäkkäriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mee mäkkäriin.
Lähetä teinit mäkkäriin.
Pyydä teinejä auttamaan kotitöissä. Vaikka viikaamaan lakanoita ja lajittelemaan sukkia. Kerro samalla parhaat niksisi pyykin valkaisuun. Katso miten kotisi muuttuu teinittömäksi tilaksi.
Haha, onneksi meillä on iso talo ja teinit muutenkin aina yläkerrassa. On kolme vessaa mistä valita