Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirveä kakkahätä mutta teinillä on kavereita kylässä enkä kehtaa mennä vessaan

Vierailija
15.02.2021 |

Vähän sama tilanne kun uuden miehen kanssa. Hankalaa olla nainen

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mee mäkkäriin.

Lähetä teinit mäkkäriin.

Pyydä teinejä auttamaan kotitöissä. Vaikka viikaamaan lakanoita ja lajittelemaan sukkia. Kerro samalla parhaat niksisi pyykin valkaisuun. Katso miten kotisi muuttuu teinittömäksi tilaksi. 

Ala luukuttamaan iskelmää ja pyydä lapsesi tanssimaan kanssasi. Tila tyhjenee vielä nopeammin.

Vierailija
22/64 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi, oi MIKSI, ne vessat on lähes aina keskellä kämppää!! Siis eteisen vieressä ja eteisestä on oviaukot useimmiten keittiöön, olkkariin ja vähintään kahteen huoneeseen🤦 Ja kyllä, haaveissa on rakentaa oma talo ja siinä todella ajattelemme vessan fiksun sijoittamisen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ekoilla treffeillä lauantaina ja mies kävi paskalla niin, et jätti viel kunnon paskaraidat..

Vierailija
24/64 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä asun tällä hetkellä kolmiossa mun 16v pojan kanssa. Pojan huone on ihan vessan vieressä mutta silti oon käynyt kakalla vaikka olisivat siellä pelaamassa ym. Ei ikinä oo tullut kuittia asiasta

Vierailija
25/64 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siinä käy, kun ottaa niin paljon itseään vanhemman miehen, että sen lapset ovat jo teini-iässä niin kuin sinäkin. Ne äidit, joitten omat lapset ovat jo teini-iässä, uskaltavat tehdä paljon villimpiäkin temppuja kuin käydä kakalla.

Jos minulla ei ole miesvaltaisen alan koulutuksesta ollut mitään muuta hyötyä niin ainakin se, että ei ole tarvinnut olla olevinaan niin nainen, että ei voi käydä edes vessassa. Isommalla avohakkuulla piti riittää komento "silmät kiinni, pojat".

Vierailija
26/64 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko kävit? :D

Vierailija
27/64 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vessa lastenhuoneiden välissä. Eivät vielä kyllä teinejä ole. Ja mun ulostukseni ajoittuu lähes aina aamuun, kahvi pistää vatsaan vauhtia.

Vierailija
28/64 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi olla hirveä hätä, jos pystyy miettimään, kehtaanko mennä vai enkö kehtaa.

Tää on niin totta. Itsehän juoksin ensimmäisenä appivanhempieni kerrostalokaksiossa kakalle kun ei oltu vielä edes esittäydytty. Lohdutin itseäni että nolompaa olis ollu paskoa housuun :D

Vierailija
29/64 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakara sinä olet etkä mikään nainen. Mene paskalle jos siltä tuntuu.

Vierailija
30/64 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi se on varmaan päästää housuun.

Se ei olis yhtään noloo.

Vierailija
31/64 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et kehtaa mennä vessaan, tee olohuoneessa tai keittiössä, jos se tuntuu jotenkin paremmalta vaihtoehdolta.

Vierailija
32/64 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka asun yksin en kestä hajua vaan suihkautan aina raikastetta tarpeen tehtyäni. Miesystävä on sitä ihmetellyt. Mutta ei haittaa. Ilmanraikaste maksaa noin euron mm Rustassa. Sellanen suihkutettava.

Vierailija
33/64 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni Bunuelin elokuva, jostain 60-70 luvulta: ihmiset illanvietossa, nakuina ja vapaamielisinä pöydän äärellä, seksiäkin taidettiin harjoittaa ihan kaikkien kesken ja näkyvästi. Kun tuli nälkä, sitä häpeiltiin ja syömään mentiin vaivihkaa ja kiertoilmaisujen kautta. Toimitus tapahtui suljetussa kopissa ja jokainen erikseen ja eri aikaan - siis käytiin syömässä, vaikka se oli erittäin häpeällinen tapahtuma.

Jotkut asiat ovat häpeällisiä, itse sen määrittelet, mikä on normaalia ja mikä häpeällistä. Hyvää päivän jatkoa!

Vierailija
34/64 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita pesukone ja kuivausrumpua päälle, niin tulee häivyttävää ääntä. Lopuksi suihkuttelet hiuslakkaa hajua peittämään.

Vierailija
35/64 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. Aku Ankkaa lukiessa saattaa mennä jopa tunteroinen jos toinenkin.

Vierailija
36/64 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin ekoilla treffeillä lauantaina ja mies kävi paskalla niin, et jätti viel kunnon paskaraidat..

Mun pojasta tulee tuollainen treffailija. 😖

Linnanmäen jarrumies.

Vierailija
37/64 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki kannellinen pottu makkariin ja torttuile siellä vieraiden aikana. Tyhjennä sitten myöhemmin vessaan. Äänet voit peittää pitämällä radiota kovalla.

Vierailija
38/64 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme hienohelmoja jotkut naiset. Jos kakattaa, menet kakalle. Hyvä niiden teinienkin on oppia että naisillakin on peppureikä.

Vierailija
39/64 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei o totta. Ei vaan voi olla. Että joku ei OIKEASTI voi mennä pas*alle kun kotona on joku vieras. Eihän se vieras siellä vessassa ole!

Vierailija
40/64 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka mones kakka aloitus tää on jo tänään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi