Hirveä kakkahätä mutta teinillä on kavereita kylässä enkä kehtaa mennä vessaan
Vähän sama tilanne kun uuden miehen kanssa. Hankalaa olla nainen
Kommentit (64)
Ja miksi, oi MIKSI, ne vessat on lähes aina keskellä kämppää!! Siis eteisen vieressä ja eteisestä on oviaukot useimmiten keittiöön, olkkariin ja vähintään kahteen huoneeseen🤦 Ja kyllä, haaveissa on rakentaa oma talo ja siinä todella ajattelemme vessan fiksun sijoittamisen
Olin ekoilla treffeillä lauantaina ja mies kävi paskalla niin, et jätti viel kunnon paskaraidat..
Mä asun tällä hetkellä kolmiossa mun 16v pojan kanssa. Pojan huone on ihan vessan vieressä mutta silti oon käynyt kakalla vaikka olisivat siellä pelaamassa ym. Ei ikinä oo tullut kuittia asiasta
Niin siinä käy, kun ottaa niin paljon itseään vanhemman miehen, että sen lapset ovat jo teini-iässä niin kuin sinäkin. Ne äidit, joitten omat lapset ovat jo teini-iässä, uskaltavat tehdä paljon villimpiäkin temppuja kuin käydä kakalla.
Jos minulla ei ole miesvaltaisen alan koulutuksesta ollut mitään muuta hyötyä niin ainakin se, että ei ole tarvinnut olla olevinaan niin nainen, että ei voi käydä edes vessassa. Isommalla avohakkuulla piti riittää komento "silmät kiinni, pojat".
Meillä on vessa lastenhuoneiden välissä. Eivät vielä kyllä teinejä ole. Ja mun ulostukseni ajoittuu lähes aina aamuun, kahvi pistää vatsaan vauhtia.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi olla hirveä hätä, jos pystyy miettimään, kehtaanko mennä vai enkö kehtaa.
Tää on niin totta. Itsehän juoksin ensimmäisenä appivanhempieni kerrostalokaksiossa kakalle kun ei oltu vielä edes esittäydytty. Lohdutin itseäni että nolompaa olis ollu paskoa housuun :D
Kakara sinä olet etkä mikään nainen. Mene paskalle jos siltä tuntuu.
Parempi se on varmaan päästää housuun.
Se ei olis yhtään noloo.
Jos et kehtaa mennä vessaan, tee olohuoneessa tai keittiössä, jos se tuntuu jotenkin paremmalta vaihtoehdolta.
Vaikka asun yksin en kestä hajua vaan suihkautan aina raikastetta tarpeen tehtyäni. Miesystävä on sitä ihmetellyt. Mutta ei haittaa. Ilmanraikaste maksaa noin euron mm Rustassa. Sellanen suihkutettava.
Muistaakseni Bunuelin elokuva, jostain 60-70 luvulta: ihmiset illanvietossa, nakuina ja vapaamielisinä pöydän äärellä, seksiäkin taidettiin harjoittaa ihan kaikkien kesken ja näkyvästi. Kun tuli nälkä, sitä häpeiltiin ja syömään mentiin vaivihkaa ja kiertoilmaisujen kautta. Toimitus tapahtui suljetussa kopissa ja jokainen erikseen ja eri aikaan - siis käytiin syömässä, vaikka se oli erittäin häpeällinen tapahtuma.
Jotkut asiat ovat häpeällisiä, itse sen määrittelet, mikä on normaalia ja mikä häpeällistä. Hyvää päivän jatkoa!
Laita pesukone ja kuivausrumpua päälle, niin tulee häivyttävää ääntä. Lopuksi suihkuttelet hiuslakkaa hajua peittämään.
Ymmärrän. Aku Ankkaa lukiessa saattaa mennä jopa tunteroinen jos toinenkin.
Vierailija kirjoitti:
Olin ekoilla treffeillä lauantaina ja mies kävi paskalla niin, et jätti viel kunnon paskaraidat..
Mun pojasta tulee tuollainen treffailija. 😖
Linnanmäen jarrumies.
Hanki kannellinen pottu makkariin ja torttuile siellä vieraiden aikana. Tyhjennä sitten myöhemmin vessaan. Äänet voit peittää pitämällä radiota kovalla.
Ihme hienohelmoja jotkut naiset. Jos kakattaa, menet kakalle. Hyvä niiden teinienkin on oppia että naisillakin on peppureikä.
Ei o totta. Ei vaan voi olla. Että joku ei OIKEASTI voi mennä pas*alle kun kotona on joku vieras. Eihän se vieras siellä vessassa ole!
kuinka mones kakka aloitus tää on jo tänään?
Ala luukuttamaan iskelmää ja pyydä lapsesi tanssimaan kanssasi. Tila tyhjenee vielä nopeammin.