Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Imettäminen julkisella paikalla, miten se pitää hoitaa?

Vierailija
15.02.2021 |

Minusta pitää mennä jonnekin syrjäiseen nurkkaan ja täytyy olla iso liina, jonka alle vauva ja ylävartalo peittyvät kokonaan. Ja olen siis itsekin äiti.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta saa näkyä yleisellä paikalla, myös. Mieheni on myöntänyt tykkäävänsä katsella, joten kotona oli vilkkaat ajat kun vielä imetin ;) Ruokahalua saa hakea muualta, kotiin syömään!

Vierailija
22/27 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piilossa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imettäminen julkisesti on pelkkää huomionhakua. 

Vierailija
24/27 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Imettäminen julkisesti on pelkkää huomionhakua. 

Mitä pahaa siinä on..

Vierailija
25/27 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä olen itsekin miettinyt, mutta eipä ole korona-aikana tarvinnut paljon vauvaa ottaa mukaan minnekään, eikä hirveästi käydä missään itsekään. Harsoa voisi harkita näköesteeksi, mutta kun vauva päästää usein irti tissistä ja rinta suihkuaa, niin ei sitä oikein voi tehdä täysin piilossa tai menee maidot muualle kuin vauvan suuhun... Mutta eipä taas huvita julkisesti suihkia, että pattitilanne. Varmaan vaan imetysvaatteet ja syöttää niin kuin parhaiten pystyy, jos se vauva on pakko mukaan ottaa.

Neuvolassa, mikä on kylläkin imetysmyönteinen paikka, olen imettänyt ihan ilman mitään ajatusta tuolle, että tissi on esillä. Siinä oli kylläkin sellainen sermi, että oli vähän rauhallisempi paikka ihan imetyskäyttöön tarkoitettu.

Vierailija
26/27 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks ok suikkarit ottaa yleisellä paikalla jos on nälkä ja ruokavalio koostuu pelkästään siemennesteestä

Vierailija
27/27 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

i