Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Erittäin älykäs nainen ja pariutuminen

Vierailija
15.02.2021 |

Joka ikinen suhteeni kaatuu siihen (näin ainakin kuvittelen), että mies on tottunut aiemmissa suhteissaan olemaan se fiksumpi osapuoli. Yleensä suhteen alku sujuu mukavasti, minua pidetään kuin kukkaa kämmenellä ja minulle tarjotaan ravintolassa. Kun palkkatasoni selviää, se on yleensä järkytys miehille, jotka ovat tottuneet kustantamaan reilut pari tonnia nettona tienaaville naisilleen silloin tällöin jotakin kivaa. Kun selviää sekin, että olen harvinaisen perillä mm. verotuksesta, fysikaalisista ilmiöistä, historiasta, mekaniikasta, taiteesta sekä kulttuurista, osa miehistä muuttuu jopa pilkallisiksi. Alkuun ovat siis ainoastaan olleet iloisia ”kävelevästä Googlestaan” mutta vähitellen heitä rupeaa risomaan se, että useimmiten tiedän asioista merkittävästi keskimääräistä ihmistä laajemmin. Ja humalapäissään sitten miehet kysyvät, ovatko he minulle riittäviä ja aionko jättää heidät. Tässä vaiheessa yleensä jo etsivät perusteluja sille, että petän heitä.

Mistä löytää terveellä ja hyvällä itseluottamuksella varustettuja miehiä, jotka lisäksi pärjäävät omillaan?

Kommentit (197)

Vierailija
61/197 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älykkäät ihmiset ovat usein ihmisinä vaikeita tapauksia. Jäykkiä ja turhan jäykistelijöitä

mies53v

Aivan täysin eri mieltä. Hyvin joustavia päätöksenteossa, ajattelu ei ole mustavalkoista jne. Erittäin miellyttäviä ihmisiä.

Ehkä jännittyvät seurassasi koska ymmärtävät, ettette koskaan tule ymmärtämään toisiamme? Älykkään ja tyhmän ihmisen huumori on jo sekin erilaista.

Älykkäällä ei useinmiten ole huumorintajua tai testosteronia...erästä akateemista naista lainaten "tyhmät nussii paremmin"🙂

mies53v

mies53v

Älykkäissä on jakaumaa moneen suuntaan muissa ominaisuuksissa.

En tiedä onko lukihäiriöni seuraus vai syy ´, että ajattelen nopeasti ja eritavalla kuin muut. Näkyy kuitenkin älykkyytenä.

Kuitenkin pidän fyysistä urheiluista. Tae Kwon Do ollut mun laji vuodesta -85 asti. Elämä tuonut toukoa kyllä. Lätkästä voisin pitää mutta kun perheellämme ei ollut varaa edes luistimiin niin en osaa luistella.

Seksin perään omalta alatani olivat mm Einstein ja Schrödinger. Testoa löytyi.

Eli itse ainakin olen poikkeus tylsästä nörtistä :) Nörtti kyllä olen mutta olen joutunut mm leijonan puremaksi. Luulisin etten ole tylsää seuraa  jo leikkisyyteni takia. Harva nainen vaan tajuaa viljelemiäni populaari kulttuuri vitsejä. Ymmärrän asian ja alan loukkaantua vasta 10:n kohdalla.

M46

Heitän nämä jutut hieman kieli ulkona yleistäen. Naiset, jotka hokevat tuota älykkyyttään ovat kokemukseni mukaan vaikeita ihmisiä ja taatusti heille tuottaa ongelmia pariutua. Poikkeuksia tietysti aina löytyy.

mies53v

Missä tilanteessa ja kuinka usein he "hokevat" älykkyyttään?

Jotkut triggeröityvät jo siitä, että kertoo sivulauseessa koulutuksestaan tai lipsauttaa sivistyssanan.

Kyllä sinä tiedät. Tuovat turhanpäiväisissä asioissa esille nokkeluuttaan kun joku muu asian havainnut olisi vain yksinkertaisesti hiljaa. Joskus on järkevämpää olla hiljaa kuin kaikkitietävä "nokkela" ihminen.

mies53v

Eli vastasit juuri niinkuin odotin:D

Eli nainen ei saa kertoa havaintoaan tai tietoaan asiasta päivittäiskeskustelussa tai vaikka dokumenttia katsoessa? Kartan tällaisia miehiä kuin ruttoa. Viisas nainen siis esittää tyhmempää ja antaa sen rehentelevän kaiken"tietäjän" olla ns. mies ettei muna surkastu.

Vierailija
62/197 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi sietää tuollaista ihmistä, joka täälläkin tuo älykkyyttään ja varallisuuttaan esille, niin miten olisikaan siellä linnassa, jossa kanssasi pitäisi asua. Luulisi että olisit aikoja sitten löytänyt kumppanin opiskellessasi älykkäistä opiskelutovereista tai työyhteisöstä, etkä täällä asiasta mankuisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/197 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Älykkäät naiset"  TAAS kertomassa kuinka ihan kaikki miehet taas sitä, tätä ja silikonibimboa. Hohhoijaa 

Vierailija
64/197 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tällä hetkellä köyhä kuin kirkonrotta, mutta silti hyvin älykäs. Jos rahaa oikeasti tarvitsisin, voisin myydä perintövillani vaikka heti kunnon voitolla. Mutta kirjoitan parhaillaan toista kirjaani ja keskityn siihen 100% sen sijaan että tekisin palkkatöitä. Ensi vuonna saatan palata tutkimuksen pariin.

Nuorempana oli helppo löytää tuttavapiirin kautta vapaita älykkäitä miehiä, mutta näin lähempänä neljääkymppiä on vaikeampaa. Minulle luontaantyöntävintä ovat rahan perässä juoksevat pikkudirikat, joilla olisi kyllä älyä tehdä vaikka mitä, mutta kanavoivat sen jonkun suuryrityksen pääoman kasvattamiseen. Ja luulevat että minuun tehdään vaikutus tarjoamalla jotain luksusekomatkailua. Tai sellaiset, joille statuksella on liikaa merkitystä: pitää olla akateeminen virka, kalistellaan julkaisumäärällä tai janotaan pääsyä säätiöiden illallisille jne. Itse sytyn enemmänkin sellaisesta miehestä, joka on valmis tutkimaan maailmaa uteliaasti, aueten epäkonventionaalisillekin valinnoille.

Olen myös huomannut saman kuin ap, että monelle miehelle on kuitenkin tosi vaikea paikka jos nainen on älykkäämpi. Piilomisogynia lyö päälle sitten viimeistään pienessä hiprakassa. Oma vahvuusalueeni on teoreettisessa filosofiassa ja jos saisin pennin jokaisesta pikkunietzschestä, joka alkaa vitsin varjolla pätemään, olisin rikas. Näinpä olen tällä hetkellä sinkku, joka haaveilee vaikka mukavan puusepän kohtaamisesta. Sen olen huomannut että Tinder ei ole oikea paikka kaltaisilleni naisille.

Miten tuot deittaillessa esiin koulutustasi, älykkyyttäsi?

Tai miksi päädyt deittailemaan noita pikkujohtajia? Eikö oma toimintasi ole epäjohdonmukaista, jos kerran status ei ole itsellesi päällimmäinen asia, miksi sitten deittailet näitä statusmiehiä, olivat ne johtoasemassa olevia tai akateemista statusta?

Pamautatko näille "puuseppämiehille" ensimmäisenä nämä kaikki tutkinnot ja tekemiset, joista olet ylpeä?

Vierailija
65/197 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan naisesta. Minulla on ollut aina viehtymys älykkäisiin naisiin, mutta osa niistä on ollut vähän haastavia seurustelu / parisuhdemielessä. Esim. lähes pelkästään ajatteluun keskittyviä, sellaisia joilta puuttuu spontaaniutta ja tietynlaista ruumiillisuutta. Sitten on ollut autisti/aspergerpiirteisiä. 

Toisaalta nykyinen on luultavasti älykkäin jonka kanssa olen ollut, enkä usko että hänellä taas olisi erityisiä haasteita pariutua yleisestikään. Hän näyttää naiselliselta ja kivalta, elää arjessa hetkessä nauttien kaikenlaisista elämyksistä eikä pelkästään syvällisistä ajatuksista (tykkää luonnosta, eläimistä, hyvästä ruoasta, seksistä), on luontevan avoin ja sosiaalinen eikä mitenkään korosta älykkyyttään. Moni yllättyy siitä että hän on fyysikko ja tutkija, koska hän vaikuttaa perus mukavalta tavikselta joka tulee toimeen sellaistenkin kanssa joilla on taatusti paljon alhaisempi älykkyysosamäärä kuin hänellä.

Vierailija
66/197 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä älykkäät ja ylivertaiset naiset voisivat olla keskenään. Nämä älykkäät miehet ei ehkä ole kiinnostuneita vapaa-ajalla taiteista tai apinoiden kommunikoinnista vaan vaikka konsolipeleistä tai autoista. Aika moni myös urheilee tavoitteellisesti ja intohimoisesti. Ei älykkäitä miehiä kiinnosta välttämättä mitkään syvälliset keskustelut, kun tietoa voi etsiä netistä ilman tarvetta puhua.

Puhutko nyt varmasti älykkäistä miehistä etkä pelkästään autistisia piirteitä omaavista miehistä?

Minun on nimittäin hyvin vaikeaa kuvitella yhdestä asiasta fanaattisesti kiinnostunutta miestä ilman autistisia piirteitä. Haluttomuus puhumattomuuteen viittaa sekin autismiin. Autistinen voi olla hyvinkin älykäs mutta parisuhteessa neurotyypillisen kanssa autosmi on todennäköisesti iso ongelma.

Vierailija
67/197 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me tavattiin mieheni kanssa ihan baarissa. Ollaan molemmat kai aika älykkäitä kun ollaan kummatkin julkaistu sekä vertaisarvioituja tekstejä että työllistytty erityisasiantuntijoina. Kotona älykkyys näkyy lähinnä siinä että kun postiluukusta kilahtaa jomman kumman tilaama aikakausilehti, käydään pari päivää artikkeleista syväluotaavaa keskustelua. Muuten nauretaan kissavideoille ja pohditaan mitä ruokaa tehtäis. Mutta me ollaan molemmat myös sivistysporvarisuvuista joten ei ole kummallakaan mitään tarvetta saavuttaa statusta toisen silmissä.

Tieteellinen julkaisu nyt onnistuu kun olet jatko-opiskelija yliopistossa mikä on ihan perusmaisterikauraa. Työllistyminen ei sitä kerro nykytilassa.

Vierailija
68/197 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen älykkäämpi kuin mieheni, toki riippunee miten tätä mitataan. Älykkyyttä on montaa eri lajia. Eipä ole täällä noussut koskaan ongelmaksi älykkyyteni tai korkeampi tulotasoni. Enemmänkin koen, että tasapainotamme toisiamme ja arvostamme eri puolia toisistamme. Minä arvostan hänessä huumorintajua, luotettavuutta ja rentoa aitoutta.

En toki hiero hänen naamaansa tätä oi niin korkeaa älykkyyttäni ja oleta hänen olevan "tyhmä", vain koska minä olen häntä älykkäämpi.

Vierailija
69/197 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älykkäät ihmiset ovat usein ihmisinä vaikeita tapauksia. Jäykkiä ja turhan jäykistelijöitä

mies53v

Aivan täysin eri mieltä. Hyvin joustavia päätöksenteossa, ajattelu ei ole mustavalkoista jne. Erittäin miellyttäviä ihmisiä.

Ehkä jännittyvät seurassasi koska ymmärtävät, ettette koskaan tule ymmärtämään toisiamme? Älykkään ja tyhmän ihmisen huumori on jo sekin erilaista.

Älykkäällä ei useinmiten ole huumorintajua tai testosteronia...erästä akateemista naista lainaten "tyhmät nussii paremmin"🙂

mies53v

mies53v

En tiedä onko lukihäiriöni seuraus vai syy ´, että ajattelen nopeasti ja eritavalla kuin muut. Näkyy kuitenkin älykkyytenä.

Kuitenkin pidän fyysistä urheiluista. Tae Kwon Do ollut mun laji vuodesta -85 asti. Elämä tuonut toukoa kyllä. Lätkästä voisin pitää mutta kun perheellämme ei ollut varaa edes luistimiin niin en osaa luistella.

Eli itse ainakin olen poikkeus tylsästä nörtistä :) Nörtti kyllä olen mutta olen joutunut mm leijonan puremaksi. Luulisin etten ole tylsää seuraa  jo leikkisyyteni takia. Harva nainen vaan tajuaa viljelemiäni populaari kulttuuri vitsejä. Ymmärrän asian ja alan loukkaantua vasta 10:n kohdalla.

M46

Heitän nämä jutut hieman kieli ulkona yleistäen. Naiset, jotka hokevat tuota älykkyyttään ovat kokemukseni mukaan vaikeita ihmisiä ja taatusti heille tuottaa ongelmia pariutua. Poikkeuksia tietysti aina löytyy.

mies53v

Jotkut triggeröityvät jo siitä, että kertoo sivulauseessa koulutuksestaan tai lipsauttaa sivistyssanan.

Kyllä sinä tiedät. Tuovat turhanpäiväisissä asioissa esille nokkeluuttaan kun joku muu asian havainnut olisi vain yksinkertaisesti hiljaa. Joskus on järkevämpää olla hiljaa kuin kaikkitietävä "nokkela" ihminen.

mies53v

Eli nainen ei saa kertoa havaintoaan tai tietoaan asiasta päivittäiskeskustelussa tai vaikka dokumenttia katsoessa? Kartan tällaisia miehiä kuin ruttoa. Viisas nainen siis esittää tyhmempää ja antaa sen rehentelevän kaiken"tietäjän" olla ns. mies ettei muna surkastu.

Tämä "mies 53v." on just sellainen, jonka mielestä "älykäs" on sellainen, jonka jutut ovat linjassa hänen maailmankuvansa kanssa, sanoittaa hänen maailmankuvaansa tukevia juttujaan, esimerkiksi populistisilla sutkautuksilla.

"Akateemiset tylsät ja huumorintajuttomat" ovat niitä, joiden juttuja hän ei oikein ymmärtänyt, mutta ei kehdannut kysyä, mitä jokin asia tarkoittaa, ettei vaikuttaisi tyhmältä. Eli ne, joiden seurassa tuli vähän kiusaantunut olo.

Vierailija
70/197 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi vaihtoehtoa.

1. Naisten ohje. Eli rajaat haun vain pitkiin, komeisiin, erittäin älykkäisiin, rikkaisiin, sosiaalisesti huipputaitaviin, täydellisen itsevarmoihin miehiin. Onnea metsästykseen.

2. Katselet miehiä joiden identiteetti ei perustu miehekkyyteen perinteisessä mielessä. Eli siihen että mies on fiksumpi, osavampi ja paremmin tienaava. Kääntöpuolena on että nämä miehet eivät sitten mahdollisesti sytytä, koska se maskuliinisuus.

Vierailija
71/197 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies53v

mies53v

mies53v

M46

mies53v

mies53v

Mitä? Vastahan sanoin, että kummankaan ei tarvi kommentoida asiaa millään tavoin.

Voi teitä..

mies53v

Vierailija
72/197 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen että todella älykkäät ihmiset välttämättä tienaavat niin hyvin. Hyvin tienaavilla on usein joku kapea osaamisalue, jonka hallitsevat erinomaisesti, mutta muut tiedot ovat usein puutteellisia ja pinnallisia. Minä olen opiskellut varmaan itsenäisesti noin 25 vuotta, ja kaksi maisteritasoista tutkintoa löytyy vaativilta aloilta. Olen sitten opiskellut paljon myös muitakin aloja.

IT-ala/ohjelmointi on yksi tutkinnoistani, ja pidän alaa tylsänä, jos hakee töitä. Tämä tietoturva on yksi esimerkki mistä maksetaan paljon osaamisesta. Mutta en oikein näe mitä järkeä koko alassa on. Keksitään jotain hienoja salausalgoritmeja ja tutkitaan systeemien haavoittuvuuksia. Mutta todellisuudessa et voi luottaa mihinkään käyttöjärjestelmään, koska niissä voi olla takaportteja ja muuta, ja ainoa tapa olla todella tietoturvallinen on vetää nettipiuha irti seinästä, ja pitää yksi tietokoneistasi irti netistä aina. Jos haluat kommunikoida jonkun kanssa, niin joudut käyttämään one-timepadia, eli luot satunnaisdataa vaikka USB-stickille, ja jaat saman tiedon vastaanottajan kanssa, annat sen tiedon henkilökohtaisessa tapaamisessa käteen. Sen jälkeen teillä on sama salaustieto ja vastaanottaja voi purkaa salauksen. Kukaan ei one-time padia voi murtaa, ja kun olet salannut sen tietosi, niin voit siirtää sen vaikka tietokoneelle, joka on kiinni netissä, koska siinä vaiheessa ei ole enää väliä kuka sen salatun tiedon näkee ja saa käsiinsä. Tähän ei tarvita mitään rakettitiedettä, ei ainakaan mitään tohtoreita, jotka näitä asioita miettii päivät pitkät, tai kalliita konsultteja.

Lääketiede on myös pitkälti humpuukia, koska ei tutkita edes oikeita asioita, en nyt kehtaa edes sanoa miten yksinkertaisesti asioita pitäisi tehdä. Sen sijaan että kalliilla tutkii vääriä asioita, jossa päämääränä on pelkkä raha, josta tietämättömät ihmiset maksavat, niin pitäisi oikeasti ymmärtää asioita paremmin.

Niin geologiaa tutkin myös joskus, uudella alalla vie noin vuoden lukea kaikenlaisia tutkimuksia, että hallitset alasi niin hyvin että voit luoda uutta tietoa, ja tunnistat alan keskeiset tutkimusongelmat. Siitä on jo aikaa, mutta muistan että joskus 2005-2006 tutkijoiden käsitykset paleogeologiasta ja Maapallon kehityksestä olivat lapsellisia. Vilkaisin nyt muutama vuosi sitten ja geologia alana on kehittynyt niin paljon, että pystyin verifioimaan että kehittämäni teoria on oikein, se perustui meriveden sulfaattipitoisuuksiin, josta ei ollut juuri mitään dataa 15 vuotta sitten. Myös siihen on saatu vastaus että miksi elämä kehittyi vasta neoproterotsooisen aikakauden jälkeen, eikä sitä ennen.

Jos käy kokopäivätyössä ei näitä tärkeitä tutkimuskysymyksiä eri aloilta oikeasti ehdi miettimään, joten en pidä sellaisia rahalla pröystäileviä välttämättä kovinkaan älykkäinä.

Vierailija
73/197 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies53v

mies53v

mies53v

M46

mies53v

Tuo kyllä lienee joksenkin totta.

3 älykkäintä naista joita olen kohdannut ovat hyvin hankalia. Miehistä top kolmosesta kaksi ovat ikäviä ihmisiä.

Kaikkia noita 5ttä voisi kuvailla psykopaateiksi.

Esim Cernissä työskennelssäni minulla oli 7 lähi kollegaa. 2 oli mukavia yhdestä ei ottnut selvää kun sulkeutui heti jos hänen kanssaan yritti puhua tuttavallisemmin. Hänellä varmaan vaikutti jokseenkin etninen tausta, Iranilainen nainen.

Fiksut ihmiset on monelta osin ihan samanlaisia kuin tyhmät. Yleensä yleissivistyksentaso kertoo eniten. Sitten on tietenkin yhteen asiaan keskittyneitä ja en ole varma voiko heitä kutsua älykkäiksi. Ei ainakaan renesanssi ihmisiksi :)

Vierailija
74/197 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies53v

mies53v

mies53v

M46

mies53v

mies53v

Tämä "mies 53v." on just sellainen, jonka mielestä "älykäs" on sellainen, jonka jutut ovat linjassa hänen maailmankuvansa kanssa, sanoittaa hänen maailmankuvaansa tukevia juttujaan, esimerkiksi populistisilla sutkautuksilla.

"Akateemiset tylsät ja huumorintajuttomat" ovat niitä, joiden juttuja hän ei oikein ymmärtänyt, mutta ei kehdannut kysyä, mitä jokin asia tarkoittaa, ettei vaikuttaisi tyhmältä. Eli ne, joiden seurassa tuli vähän kiusaantunut olo.

hahhah..

Sinulla neiti oli ongelma kumppanin löytymisessä...

mies53v

Vierailija
75/197 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu varmaan naisesta. Minulla on ollut aina viehtymys älykkäisiin naisiin, mutta osa niistä on ollut vähän haastavia seurustelu / parisuhdemielessä. Esim. lähes pelkästään ajatteluun keskittyviä, sellaisia joilta puuttuu spontaaniutta ja tietynlaista ruumiillisuutta. Sitten on ollut autisti/aspergerpiirteisiä. 

Toisaalta nykyinen on luultavasti älykkäin jonka kanssa olen ollut, enkä usko että hänellä taas olisi erityisiä haasteita pariutua yleisestikään. Hän näyttää naiselliselta ja kivalta, elää arjessa hetkessä nauttien kaikenlaisista elämyksistä eikä pelkästään syvällisistä ajatuksista (tykkää luonnosta, eläimistä, hyvästä ruoasta, seksistä), on luontevan avoin ja sosiaalinen eikä mitenkään korosta älykkyyttään. Moni yllättyy siitä että hän on fyysikko ja tutkija, koska hän vaikuttaa perus mukavalta tavikselta joka tulee toimeen sellaistenkin kanssa joilla on taatusti paljon alhaisempi älykkyysosamäärä kuin hänellä.

"Haastavia", myös kirjaimellisesti.

Eli halutaan sellaista jatkuvaa sparrausta miehen kanssa "jossa on haastetta". Työasioista läpistään jatkuvasti totta kai.

Miehet harvemmin haluavat tätä ja valitsevat mieluummin mukavamman ja rennomman naisen, vaikka ne säkenöivät keskustelut joutuisi/pääsisi hoitamaan kaverien kanssa.

Vierailija
76/197 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla nousee monet asiat helposti päähän, on se sitten varallisuus, asema, fiksuus, tai joku muu asia jossa ovat muita edellä. Jotkut tällaiset naiset tuovat v-mäisesti esille miten paljon parempia ovat kuin muut, joten ei ihme jos miesten kiinnostus laskee ainaisen nokittelun jälkeen.

🤣🤣joo ei. Miehet on vaan kateellisia, ja huono itsetunto. En tienaa hyvin, mutta älykäs olen. Miehet eivät vaan kestä.

Vierailija
77/197 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tällä hetkellä köyhä kuin kirkonrotta, mutta silti hyvin älykäs. Jos rahaa oikeasti tarvitsisin, voisin myydä perintövillani vaikka heti kunnon voitolla. Mutta kirjoitan parhaillaan toista kirjaani ja keskityn siihen 100% sen sijaan että tekisin palkkatöitä. Ensi vuonna saatan palata tutkimuksen pariin.

Nuorempana oli helppo löytää tuttavapiirin kautta vapaita älykkäitä miehiä, mutta näin lähempänä neljääkymppiä on vaikeampaa. Minulle luontaantyöntävintä ovat rahan perässä juoksevat pikkudirikat, joilla olisi kyllä älyä tehdä vaikka mitä, mutta kanavoivat sen jonkun suuryrityksen pääoman kasvattamiseen. Ja luulevat että minuun tehdään vaikutus tarjoamalla jotain luksusekomatkailua. Tai sellaiset, joille statuksella on liikaa merkitystä: pitää olla akateeminen virka, kalistellaan julkaisumäärällä tai janotaan pääsyä säätiöiden illallisille jne. Itse sytyn enemmänkin sellaisesta miehestä, joka on valmis tutkimaan maailmaa uteliaasti, aueten epäkonventionaalisillekin valinnoille.

Olen myös huomannut saman kuin ap, että monelle miehelle on kuitenkin tosi vaikea paikka jos nainen on älykkäämpi. Piilomisogynia lyö päälle sitten viimeistään pienessä hiprakassa. Oma vahvuusalueeni on teoreettisessa filosofiassa ja jos saisin pennin jokaisesta pikkunietzschestä, joka alkaa vitsin varjolla pätemään, olisin rikas. Näinpä olen tällä hetkellä sinkku, joka haaveilee vaikka mukavan puusepän kohtaamisesta. Sen olen huomannut että Tinder ei ole oikea paikka kaltaisilleni naisille.

Miten tuot deittaillessa esiin koulutustasi, älykkyyttäsi?

Tai miksi päädyt deittailemaan noita pikkujohtajia? Eikö oma toimintasi ole epäjohdonmukaista, jos kerran status ei ole itsellesi päällimmäinen asia, miksi sitten deittailet näitä statusmiehiä, olivat ne johtoasemassa olevia tai akateemista statusta?

Pamautatko näille "puuseppämiehille" ensimmäisenä nämä kaikki tutkinnot ja tekemiset, joista olet ylpeä?

Olen eri, mutta pakko vastata. Duunarien alemmuuskompleksit ovat kyllä käsittämättömiä. Itse kysyn ainakin ihan mielenkiinnosta erilaisia ammatteja ja ihmistä kohtaan treffikumppanilta hänen työstään ja esim. siitä millaisella koulutuksella sitä voi tehdä. Kun puuseppä kertoo kuuntelen kiinnostuneena. Mutta olen huomannut että kun kerron koulutukseni ja ammattinimikkeeni vastaavassa tilanteesssa se on joidenkin mielestä kerskailua. Miksi? Miksi muuten on oikeutettua sanoa että minä se en koskaan voisi istua missään virastossa homehtumassa enkä ole yhtään lukumiehiä mutta jos sanot että et halua tehdä itse fyysistä työtä ollaan usein varpaillaan ja koetaan se yleiseksi kritiikiksi.

Miksi käytät verbiä pamauttaa? Miten se koulutus ja ammatti pitäisi kertoa? Hiljaa kuiskaamalla?

Eikö terve ihminen mielellään kerro asioita joista on ylpeä? Vai pitäisikö kaivella treffeillä lapsuustraumoja ja voivotella vatsamakkaraa? En tarkoita palkalla kerskailua (jos ei nimenomaan keskustella avoimesti palkoista) ym.

Mitä v...ttua? Miksei treffeillä saa tuoda esiin älykkyyttään jos on älykäs? Se on ihmisen ominaisuus! Pitääkö esittää vähämielistä?

Kyllä se taitaa olla parasta deittailla samantyyppisiä ihmisiä tai varmistua ainakin että toisella on terve itsetunto. Se on moro.

Vierailija
78/197 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa miettiä millä kriteereillä miestä hakee ja mikä miehessä oikeasti vetoaa.

Nuo voivat olla ristiriidassa sen aknssa mikä lopulta toimii.

Vierailija
79/197 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelmana yleensä on naisellisuuden puute eikä liika älykkyys kuten moni nainen virheellisesti tulkitsee.

Etsitään koristetta?

Vierailija
80/197 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Haastavia", myös kirjaimellisesti.

Eli halutaan sellaista jatkuvaa sparrausta miehen kanssa "jossa on haastetta". Työasioista läpistään jatkuvasti totta kai.

Miehet harvemmin haluavat tätä ja valitsevat mieluummin mukavamman ja rennomman naisen, vaikka ne säkenöivät keskustelut joutuisi/pääsisi hoitamaan kaverien kanssa.

Niin, no, hankalaa on miehelle, kun ei kykene "henkevään kekustrluun"- kyse ei ole siitä että ei halua, vaa siitä, että ei kykene.