Mikä tuo tapaus Ironface oikein on?
Bongasin facessa, vähintäänkin erikoisia päivityksiä elämästä lapsen kanssa ja suoria avautumisia lapsen toisesta vanhemmasta. Onkohan lapsen äiti ihan ok tän kaiken kanssa ja kaiken pahan alku ja juuri kuten tuo kaveri esittää?
Kommentit (127)
Timo käy silti stalkkaan exänsä perhettä öisin. Tietää asioita exänsä puolison työ- ja töistä kotiintulo ajoista, joita ei muutoin oo voinut saada selville kuin stalkkaamalla pihalla yökaudet. Kun kukaan exän lähipiiri ei Timolle noita asioita ole kertonut.
Myöntää, että öisin herää paniikissa etsimään lasta sängynkin alta, vaikka lapsi on äiti-viikolla. Vaatii päivittäisiä videopuheluita, kuvia, viestejä ym kun lapsi äidillään. Mut silloin kun tytär on hänen luona, niin ei kuulemma kaipaa äitiään. 🙄
Ja kun vie lapsen äidilleen niin kuulemma itkee ikäväänsä lapsen olkaa vasten, lapsi joutuu hämmentyneenä lohduttamaan aikuista miestä, jonka kuuluu kestää se 4-7 päivän erossaolo ikävä kun tytär menee äidilleen. 🤦♀️
Nyt sitten ehdollistaa lasta, mm kyselee että "oliko sulla minua ikävä kun olit äidillä, pyysitkö varmasti äidiltä saada soittaa minulle??"
Lapsi tietenkin lojaalina vastaa joka asiaan joo, kun ei ymmärrä aikuisten ihmissuhteita. Sitten Timo alkaa että "Jaa vai ei äiti antanut lupaa, tässä käytetään rakkauttani aseena prinsessaani vastaan." Ja lapsi kokee tehneensä väärin isäänsä kohtaan. Kauheaa mihin tilanteeseen laittaa tyttärensä. 😟
Toi on niin pakkomielteistä ja ihan sairasta takertua lapseen noin riippuvaisesti. Lapsi kärsii jo nyt, ei yksityisyydensuojaa, ei mitään. Ja tulee häpeämään silmät päästään kun vanhempana näkee noi isänsä päivitykset ja äitinsä haukkumiset. Tuohon ois pitäny jo lasun puuttua. Timollahan ei ole yhtään mitään konkreettisia todisteita, että äiti olisi tyttöä laiminlyönyt, valehdellut ym. Mitä Timo siis somessa tauotta väittää.
Timo ei näe itsessään MITÄÄN väärää koskaan, jeesus mikä myötähäpeä aina kun lukee ja katsoo hänen päivityksiään. Kuitenki kohta nelikymppinen mies ja tyttäreensä sairaalloisen riippuvainen. Ei se lapsesta välitä oikeasti, kunhan omaa itseään haluaa pönkittää lasta siinä hyväksi käyttäen. Lapsen avulla saa helpoiten huomiota.
"Katsokaa kuinka hyvä isä olen kun ostan lapselleni sitä ja tätä, ja vaarannan jopa liikennettä kun ajelen kännykkä kädessä ja kuvaan itseäni." Lapsi parkakaan ei saa koskaan olla isänsä kans rauhassa ilman että kuvataan ja laitetaan kaiken kansan töllisteltäväksi. Sääliksi käy lasta ja lapsen isoveljeä ja äitiä. Ja äidin puolisoa.
Jos äiti haluaa olla oman lapsi viikkonsa rauhassa lapsen kanssa ilman että Timo soittaa ovikelloa ja puhelinta ja kaikkea, joka on täysin ymmärrettävää, samaa haluaisin itsekin, niin Timo alkaa että "meitä vieraannutetaan itsekkäistä syistä, yhteydenpitomme 100 % blokataan, tämä ei jää tähän. Minä Minä Minä."
Itsekin laulaa että "oonkohan liian hyvä isä kun haluat kostaa, oon paras täydellinen isä, sinä siitä katkera."
Tekee oikeesti 100 biisiä joissa samat haukut lapsen äitiä kohtaan, eri sanoin vaan ilmaistuna. Hitto miten noloa ja alhaista!!
Ja seuraajat niin lampaita että nielee kaiken kyseenalaistamatta mitään, ja siellä joukolla lynkkaavat äitiä. Ovat valmiita marssimaan kuulemma vaikka helvettiin kunhan "saadaan Timolle yksinhuoltajuus ja lapsen äidiltä tapaamiset pois!" 😡
Toivovat että lapsi menettää oman äitinsä ja epäilevät että lähestymiskieltokin tuli siitä, että lapsen äidin uusi puoliso ois poliiseilta pyytänyt että Timolle lähestymiskielto siksi kun hän on mustis. Joo akuutin lähestymiskiellon saakin noin, kun menee vaan ja sanoo että oon niin mustis puolisoni lapsen isälle että laitetaan lähäri. Jeesus mikä soppa tää on, ja pienet lapset ja äiti kärsii tuosta. Lasta saatetaan alkaa jopa kiusata koulussa noista asioista
Näköjään tuo meno ei oo rauhoittunut yhtään vaan sama meno jatkuu edelleen ja lähestymiskieltoja satelee 🤣
Eikö se saa enää nähdä sitä lasta ollenkaan vai? Ja mitä se on pari vuotta puuhaillu ku oli hiljaiseloa? Oliko osastolla vai vankilassa🤔?
Siis miksi tää ironface puhuu että lapsen äiti pahoinpitelee lasta?
Melkosia syytöksiä heittää somessa että äiti lyö lasta ja puhua lapsesta ja äitistä heijä nimellää. En ihmettele että kunnianloukkaussyytteitäki on nostettu äidin osalta. Ja miks tää timo väittää että saa vapaasti rikkoo lähestymiskieltoa, iha älyttömän hämmentävää ja sekavaa toimintaa!
niin että tulit sitten lpasen äidin nyxänä tänne valehtelemaan! Vai ootko jo exä sinäkin.
Näillähä on kestäny ne oikeudenkäynnit ja huoltajuuskiistat jo vuosia ja timo itse sanonu fbssä lähipäivinä että sen vuoksi ollu hiljaiseloo ja se ollu se todelline syy. Tätä enne kyllä mainosti somessa noin vuosi sitte että puhelimet myrkyttää ihmismielen ja pilaa vanhemmuuden joten hän erkanee siksi somesta, joten syytki vähä muuttuneet matkan varrella. Lapsensa huoltajuuden menetti kai nyt marras-joulukuussa oikeudenkäynnin yhteydessä ja se muutti takas äitillee.
Nyt kuulostaa että tällä ei ole kaikki hyvin ylsikammarissa.
Erkoista tässä tyypissä on kyllä myös se että kaikissa someissa on edellee exiensä kuvia. Tämän lapsensa äidistää hän VUOSIEN jälkee erosta tatuoi hänen nimensä olkapäähänsä, teetätytti maalauksen heistä jossa suutelevat jota kaupitteli myöhemmi faneillee, teki kokonaisen albumin biisejä lapsensa äitistä jossa haukkui sitä ja puhu tosi ala-arvoisesti hänestä, sit samoihi aikoihi kuitenki osti hänelle timanttikorun ja lähetti limusiinin pihaan lapsensa äitin syntymäpäivänä ja mitähä vielä
Hyvin vahvasti narsistisia piirteitä omaava tyyppi, tämän kyllä tunnistaa ne ketkä tietää mistä puhun.
Voiko joku valaista miksi tämän artistin faneista suurin osa on reippaasti yli keski-iän ylittäneitä (50-60v, osa jopa vanhempia) olevia tätejä. Mistä lähtien eläkelläismummot on kuunnellu väkivaltaräppii?
Eipähä oo tästäkää sen jälkee kuulunut kun vannoi somessa rikkovansa hälestymiskieltoa ja mennä lapsen koulun tutustumispäivään. Ei tainnu hyvin retki päättyä kun kertoi että siitä voi seurata vuoden vankeusrangaistus.
Hän sanoo että lähetymiskielto koskee äitiä, ei lasta.. Eli siis lastahan hän saa sitten tavata ja lasta kohtaan ei ole lähestymiskieltoa. Onko hän siis oleskellut koulun lähellä ja mennyt sinne hiekkalaatikolle lapsen luo vaikka ex on paikalla lapsen kanssa kouluun tutustumisessa, eihän tuossa ole muuta vaihtoehtoa?
Enkä ymmärrä kun selittää "miten nyt käy kun olen vuosia hoitanut Lilan asiat/kouluun tutustumisen"..
Miten he eivät tiedä kumman siellä kuuluu olla? Ja jos tämä herra tietää että hänen ex on paikall niin se tarkoittaa että HÄN EI SAA SINNE MENNÄ EDES LOHDUTTAMAAN VAAN HÄN RIKKOO SILLOIN LÄHESTYMISKIELTOA.
Muutenkin, ymmärrän että on varmasti kivualias kokemus muksulle aloittaa koulu ja jos on itkenyt hiekkalaatikolla niin tokkiisa sitä haluais mennä lohduttaa mutta nyt haluaisin tietää MITÄ SE SIELLÄ KOULULLA ALKUJAAN TEKI??
Vaan ompahan outoa jos ukko ite kerta ollut laitoksessa psykoosissa ja nyt avoimesti sivuillaan antaa ymmärtää että exä tarvii mielenterveyteensä apua...
En tunne näitä ihmisiä vaan näin ilmotuksen että kaveri kommentoi tämän tilaa niin sitä kautta lähin kahtomaan että mikä ukko kyseessä..
Vierailija kirjoitti:
Hän sanoo että lähetymiskielto koskee äitiä, ei lasta.. Eli siis lastahan hän saa sitten tavata ja lasta kohtaan ei ole lähestymiskieltoa. Onko hän siis oleskellut koulun lähellä ja mennyt sinne hiekkalaatikolle lapsen luo vaikka ex on paikalla lapsen kanssa kouluun tutustumisessa, eihän tuossa ole muuta vaihtoehtoa?
Enkä ymmärrä kun selittää "miten nyt käy kun olen vuosia hoitanut Lilan asiat/kouluun tutustumisen"..
Miten he eivät tiedä kumman siellä kuuluu olla? Ja jos tämä herra tietää että hänen ex on paikall niin se tarkoittaa että HÄN EI SAA SINNE MENNÄ EDES LOHDUTTAMAAN VAAN HÄN RIKKOO SILLOIN LÄHESTYMISKIELTOA.
Muutenkin, ymmärrän että on varmasti kivualias kokemus muksulle aloittaa koulu ja jos on itkenyt hiekkalaatikolla niin tokkiisa sitä haluais mennä lohduttaa mutta nyt haluaisin tietää MITÄ SE SIELLÄ KOULULLA ALKUJAAN TEKI??
Oot nyt vähän pihalla, tämä hiekkalaatikolla lohduttaminen ja kouluun tutustumispäivä on ihan eri tapahtumia... tämä sekopää oli siis kerran jo aikasemmin viety ilmeisesti poliisivoimin päiväkodin pihalta kun oli mennyt lohduttamaan sinne hiekkalaatikolle. Nyt sitten ilmeisesti on viety taas poliisin hoiviin kun välttämättä halusi ängetä tytön kouluun tutustumispäivään mukaa vaikka äiti sitä oli sinne viemässä ja tällä sekopäällä äitiin lähestymiskielto.. Saa nähdä milloin saamme kuulla taas jatkoa tähän tarinaan, luulis että poliisin hoivissa on kun ei ole tullu päivittään mitään😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot ny
Jaa ne oli eri tapauksia.. tulee semmonen kuva että yks ja sama setti mutta eihän tuossa pysy perässä Erkkikään..
Siis ihan psykoottista tuo meno on nytteki. Hän kirjoittaa nyt että lapsi ja äiti on ensi- ja turvakodissa ja hän aikoo kritisoida ensi- ja turvakodin toimintaa nyt koska myös se on rikkonut vakavasti lapsen perusoikeuksia eli toisin sanoen päästäny Timoa näkee sinne lasta.
Joka kerta ku ironface sanoo että lapsen oikeuksii on rikottu nii hän tarkottaa sitä ettei hän saa nähä lasta. Itsekin oon joutunut ensi- ja turvakotii lapsen kaa useammankin kerran ja sinne joutuu silloin kun sinu tai lapsen henki on vakavasti uhattuna ja ette ole turvassa kotona! Meidän tapauksessa esim väkivaltainen kumppani. Eli Timo itse omalla toiminnallaan ajanut lapsen ja äidin sossulaitoksee elämää ja hakee turvaa ja hän viitsii jeesustella siitä mitenkä hän aikoo nyt kritisoida tätä toimintaa!
tyypillistä narsismia, ei nähdä vikaa muualla ja itse on täydellisyyden perikuva. Näin vaikeasti narsistinen ihminen ei ikinä kykene paranemaan tai ymmärtää oman toimintansa vääryyttä.
Kuka on edes suostunu tohon dokkariin mukaan tekemää sitä, josta se Timo kokoaja vaahtoaa? Oon aika varma että siitä dokkarista lävähtää liuta syytteitä jokaiselle kuka siinä on osallisena.
eihä nyt kukaan voi Suomessa tehdä omasta lapsestaa ja häne äitistää mustamaalaavaa dokumentti ohjelmaa jossa hän myös haukkuu joka ikisen tahon ja henkilön joka liittyny tapaukseen. Ja hän vielä maininnu että häntä on haastateltu useamman kerran siihen dokkarii eli ei oo mikää yksin tuotettu kotivideo
Ymmärsin että vaihdot tehdään ensi ja turvakodilla. Ei et lapsi ja äiti joutuu asuu siel. Mut siis syythän sillekkin on et on valvotut vaihdot. Outo myös se texti et lapsi ollut huono vointinen nii on voinu jonnekki synttäreille rollo halliin mennä mutta ei voisi tehdä sitä vaihtoa kun laps huonovointinen. Niinku mitä tarpeeksi hyvä vointinen synttäreille mutta liian huonovointinen menemään äidilleen???
Timohan joutui 4 v sitten, samaan aikaan ku exänsä oli raskaana, vankilaan eristysselliin. Pää ei kestänyt ja meni psykoosin, joka kesti 2 vuotta. Tainnut alkaa palata tuo todellisuudentajun hämärtyminen. Jos kyse ei ole narsismista, niin vähintään siitä että nyt on maailmankuva, omakuva, isyys ja näkemys exäänsä pahasti hämärtynyt.
Aikuinen mies, ensin tekee rakkaus biisejä exälleen vaikka ero tullut vuosia sitten. Haukkuu useissa biiseissä exänsä uutta puolisoanja räppää kuinka "hän vie sun muijan, se on hänen elämän nainen, sie vaan valitat ja kitiset.."
Sit tää exä varmaan alkanu jarrutella Timoa, ettei laittais joka asiaa heidän väleistä ja ennen kaikkea lapsesta someen, ja että jos tuo ei lopu tekee rikosilmon. Noin Timo itse päivitti viime vuoden lopulla että exä uhannut useilla rikosilmoituksilla.
Ei näe itsessään mitään vikaa koskaan, ja exäkin oli ensin paras ja täydellinen äiti tyttärelleen, nyt tää exä yhtäkkiä onkin kaiken pahan alku ja juuri. Timo dissaa exäänsä jopa lapsille suoraan, ja tää exä on kuitenkin oikeasti hyvä äiti lapsilleen.
Kokonaisen albumin on Timo tehnyt, jossa kaikki biisit cringeä exänsä haukkumista. Jopa exänsä pojan "synttäriräppiin" oli pojan äitiä haukkunut eikä sitä tajua. Muka synttäribiisi 8 VUOTIAALLE lapselle, jossa haukkuu pojan äitiä ja itseään nostaa jalustalle. Tuputtaa lapselle heidän riitoja, sit kertosäe on "hyvää syntymäpäivää" niin kehtaa somessa hehkuttaa kuinka kauniin eleen teki. 🤦♀️
Päivittää someen kaikki tyttärestään, ja psykiatrian ammattilaisena tiedän ettei lapsen harteille koskaan saa asettaa sellaista taakkaa mitä Timo suoraan sanoo, että "elän ja hengitän lapseni kautta, hän on elämäni rakkaus, kaikkeni, menen luotisateeseen prinsessani vuoksi..."
Vanhempi ei saa elää vain lapsensa kautta, se on lapselle tuhoisaa ja raskasta.
Timo ei ole selvästi päässyt irti exästään, sai jo akuutin lähestymiskiellonkin, kun jos tytär on äidillään, niin Timo kyttää rappukäytävässä oven takana tuntikaudet, naapurit soitti poliisit, ja Timo myöntää itsekin että soittaa ja tekstaa tauotta lapsen äidille että "Mitä prinsessamme teki ja tekee, kenen kanssa ym.." Huutelee postiluukusta lapselle, uhkailee exänsä uutta puolisoa viestein, yllyttää seuraajiaan että "lähdettekö sotaan kanssani prinsessani etua ajatellen?"
Julkaisee koko ajan kuvia joissa lapsi nukkuu ilman paitaa, samoin hän ilman paitaa kuvissa. Edellinen video, jossa saunassa ovat, teksti alkaa "Lapseni halusi että kuunnellaan biisiä kännykästään..."
Videon alussa lapsi kysyy ite Timolta "haluatko sä tän biisin?" Eli Timo itse hokee lapselle: teepä nyt näin, laita joku biisi.
Tajus itseki siinä yhdessä kohtaa, että hän vaati lasta, sanoi "Laita biisi" sit korjasi asian kysymys-muotoon sanoen "Laitatko nyt biisin soimaan?"
Monesti komentaa tyttöä "Kysytään ja sanotaan seuraajille sitä ja tätä, teepä näin ja noin.." On monta videoa, joissa lapsi sanoo "En halua!" Timo vaan komentaa lasta nimeltä, ja lapsi on vaivaantunut.
Herranen aika jos ois mun lapsi kyseessä, niin tekisin kans rikosilmoituksen, kunnianloukkaus syytteen, vaatisin valvotut tapaamiset ja lähestymiskielto onneksi jo on.