Millaisista alushousuista/alusvaatteista miehet tykkäätte naisella? tai millaisia naiset teidän miehet haluaisi että käytätte?
Ihan tosissani tätä kysyn :D Esimerkiksi onko joku väri erityisesti mieleenne ja tykkäättekö pitsistä? Röyhelöstä? tai kenties jostain kiiltävästä tai läpikuultavasta? Vai onko jotkut perus mummokalsarit kaikista söpöimmät ja haluttavimmat?
Kommentit (24)
Minä pidän kiiltävistä, kirkkaanväirisistä ja yksinkertaisista alusvaatteista. En siis pitsistä laisinkaan.
Kukas pikkunen se siellä taas esineellistää
Riippuu aika pitkälti siitä naisesta. Pitääkö peittää vai korostaa.
Sellaiet kirkkaanpunaisesta lateksista olevat mini tangat joiden sisäpuolella on piikikäs valtavan kokoinen seiväs hilloviivan kohdalla. Löhinnä siis ritilo joka pitää tuota seivästä paikoillaan. Ylaosa saa olla remmimäinen tiukasti lollojen ympäri niiden tyvestä puristuva harnes jossa irrotettavat piikikkäät uunissa kuumennettavat nänninipistimet stimulaatioon. .
Älä valitse alushousujasi miestä miellyttääksesi. Valitse omasta mielestäsi mukavat, ja mieluiten luonnollisista hengittävistä materiaalista valmistetut.
Oma mieheni tykkää verkkosukista ja sukkanauhaliiveistä, alushousuja ja rintsikoita kohtaan ei ole osoittanut preferenssejä.
joo, miehet on taas homogeeninen ihan kikki miehet taas kerran
Minulla on kaappi pullollaan seksikkäitä alusvaatteita ja välillä laitan niitä miehen iloksi, mutta ei se ehdi niitä ihailla kun riisuu minut niin nopeasti. Paras vaan nakuna odottaa siellä peiton alla.
Vierailija kirjoitti:
Älä valitse alushousujasi miestä miellyttääksesi. Valitse omasta mielestäsi mukavat, ja mieluiten luonnollisista hengittävistä materiaalista valmistetut.
No en tietenkään jos olen menossa urheilemaan tai haluan oleilla mukavasti saunan jälkeen tai muuten vaan mutta kyllä on niitäkin hetkiä olemassa naisen elämässä että haluaa pukeutua seksikkäästi.
Stsy-up sukat, haarahalkiolla varustetut mustat pikkikset, sekä avo tai nänniaukoilla varustetut rintsikat.
Vierailija kirjoitti:
nyt ei kysytty feministeiltä
Mun mies tuntuisi tykkäävän sellaisesta aika viattomasta lookista, valkoiset alushousut, röyhelöä, pitsiä ja kukkamekko :)...ilman rintsikoita tai jotkut läpinäkyvät
Mun mies tykkää kun käytän stringejä, jää enemmän takapuolta näkyviin.
Kaikki käy paitsi läpikuultavat (liiskattu tussu näyttää auton alle jääneeltä jyrsijältä) ja mummobeiget.
Pitsi on vähän rajatapaus. Assosioituu kyllä vahvasti myöhäiskeski-ikäisiin.
Vierailija kirjoitti:
Stsy-up sukat, haarahalkiolla varustetut mustat pikkikset, sekä avo tai nänniaukoilla varustetut rintsikat.
ai tällainen setti: https://www.seksileluja.com/seksilelut/jade-sukkanauhaliivisetti-cottel…
Luulin aina että kaikkein seksikkäintä miehen mielestä on musta pitsi, stayupit ja sukkanauhat, mutta sitten tapailemani mies tykkäsikin kun laitoin jotkut värikkäät alushousut ja rintisikat ilman toppauksia. Voi sitä hämmennyksen määrää