Naiset. Mitä niin salaista te touhuatte uimahallien pukuhuoneissa ja suihkutiloissa, ettei sinne kuulema voi palkata miespuolista siivoojaa.
Miesten puolella on nais siivoojia, mutta siellä onkin normi meininki. Miksei naisten puolelle voi tulla mies puolisia.
Kommentit (129)
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä se että joku mies pahoittaa mielensä siitä ettei pääse naisten pukuhuoneeseen käy ihan selityksestä sille, miksei miehiä pidä päästää sinne.
Siellä on myös usein aika pieniä tyttöjä keskenään.
Tää. Kuinka moni nainen pahoittaa mielensä jos ei pääse miesten puolelle siivoamaan?
Mä haluisin että uimahallissa naisten puolella olisi pari mustaa isokaluista siivoojaa kun oon suihkussa.
Pirjo 59
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä se että joku mies pahoittaa mielensä siitä ettei pääse naisten pukuhuoneeseen käy ihan selityksestä sille, miksei miehiä pidä päästää sinne.
Tää. Kuinka moni nainen pahoittaa mielensä jos ei pääse miesten puolelle siivoamaan?
🤣
Mua ei haittaa. Varsinkin jos on nuori miessiivoja. Tervetuloa!
T. 53v.
Silloinhan sinne hakeutuisi peevot siivoamaan innokkaasti, jos se olisi vapaa alue. Huohottajat. Tulisi salakuviakin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään kukaan, jota ei kiinnosta tehdä siivoojan työtä. Siivoustyö ei selvästi sinua nappaa, mutta olisiko mielestäsi outoa että joku voi haluta tehdä siivoojan työtä?
No naiset eivät enää voi luottaa miehiin kuten aiemmin. Täällä on ihan liikaa kieroutuneita suomalaisia miehiä ja lisäksi muunkulttuuriset jääräpäät.
Ei kiitos, jossain pitää saada olla rauhassa.
Minä voin mennä, tein hakemuksen
-entinen jakkes nykyään isoklittatyttö
Miehet on maksanut sen uimahallin.