Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset. Mitä niin salaista te touhuatte uimahallien pukuhuoneissa ja suihkutiloissa, ettei sinne kuulema voi palkata miespuolista siivoojaa.

Vierailija
14.02.2021 |

Miesten puolella on nais siivoojia, mutta siellä onkin normi meininki. Miksei naisten puolelle voi tulla mies puolisia.

Kommentit (129)

Vierailija
21/129 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muualla Euroopassa pärjätään, kun siellä ollaan kylpylöissä kaikki yhdessä alasti?

Vierailija
22/129 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siivoojana uimahallissa. Suurin osa miesvartaloista on yököttäviä, mutta välillä näkee todella kiihottaviakin muotoja. Harmi vain kuin ehdottelut, kaksimieliset jutut ja itsensä esittelyt tulevat aina niiltä ylipainoisilta pervoilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/129 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten muualla Euroopassa pärjätään, kun siellä ollaan kylpylöissä kaikki yhdessä alasti?

Missä muka?

Vierailija
24/129 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinne pitäisi päästä? En ole kuullut vielä yhdenkään naisen hinkuvan miesten pukuhuoneita siivoamaan tasa-arvosyistä.

Aivan varmasti alkaisi vinku ja hinku, jos se kiellettäisiin. Nythän ei ole tasa-arvo-ongelmaa, koska naiset saavat siivota miesten puolella ja miehiä ei palkata uimahallien siivoojiksi.

Ok. Johtuisikohan siitä että suurin osa seksuaalirikollisista on miehiä ja tuollaiseen työhön sitten hakeutuisi ties millaisia tyyppejä.

Vierailija
25/129 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn pienessä lähiöuimahallissa, jossa olen toisinaan aamuisin ainoa pukutiloissa/suihkutiloissa. Monesti saa saunoa yksin. Mummot tulevat just mua vähän aikaisemmin ja ovat ehtineet jo altaaseen.

En todellakaan halua olla yksin, alasti ja suojaton jonkun random ukon edessä. En halua olla siten missään muuallakaan, joten miksi uimahalli olisi poikkeus?

Vierailija
26/129 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellistä. Tänä vuonna päästiin helmikuun puoliväliin ennen uimahallinsiivoojakirjoitusta.

Vierailija
27/129 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen yli viisikymppinen, reilusti ylipainoinen. Minulla on isot riipputissit, roikkuva vatsa, raskausarpia ja valtavat suonikohjut. Kyllä minä mielelläni keikistelisin siivoojamiehen edessä alastomana. En ole ollenkaan kaino.

Mä olen viisikymppinen, hoikka, pieni ja siro ruumiinrakenne. Mua ei haittaa siivoojamies mutta en todellakaan keikistelisi hänen edessä.

Vierailija
28/129 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin kampittaisin ja käyttäisin välittömästi tilaisuutta tiesmihin👅👅👅👅🤤🥴

Parempi siivoojan pysyä siellä miesten puolella.

Siivooja miesten puolella on nainen.

Halleissa ei ole miessiivoojia, niitä ei palkata koska sama siivooja ei voi käydä molemmilla puolilla jos se on mies.

Vierailija
29/129 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä muka?

Ainakin Saksassa, Itävallassa ja Hollannissa, ehkä muissakin sivistysmaissa.

Vierailija
30/129 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehet kokee tuon ongelmaksi niin alkaisivat raivota niille naissiivoajille ja heitellä niitä tavaroilla jos pukuhuoneeseen tulevat? Sillä te niistä pääsette.

Kaikki siivoojat ovat naisia joten mies saa porttikiellon henkilökunnan kimppuun käymisestä.

Muutenkin väkivaltafantasiasi ovat vähintäänkin huolestuttavia

Vierailija
31/129 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinne pitäisi päästä? En ole kuullut vielä yhdenkään naisen hinkuvan miesten pukuhuoneita siivoamaan tasa-arvosyistä.

Aivan varmasti alkaisi vinku ja hinku, jos se kiellettäisiin. Nythän ei ole tasa-arvo-ongelmaa, koska naiset saavat siivota miesten puolella ja miehiä ei palkata uimahallien siivoojiksi.

Ok. Johtuisikohan siitä että suurin osa seksuaalirikollisista on miehiä ja tuollaiseen työhön sitten hakeutuisi ties millaisia tyyppejä.

Ei pitäisi yleistää pienen joukon tekoja koskemaan koko mieskuntaa.

Vierailija
32/129 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ok. Miksi sitten miesten pitää kestää naissiivojat omissa tiloissaan? Olen homo enkä siedä naisia, kaikkein vähiten jotain pyryharakka-siivoojia. Kerran kun suihkussa vedin uimahousut alas niin huomasin että joku nuorehko siivooja-akka siellä tuijotti silmät ymmyrkäisinä. Oli sentään perse sinne päin.

Vierailija
33/129 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä muka?

Joku yksittäinen Yrjöstrassenin kylpylä on eri asia.

Vierailija
34/129 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä se että joku mies pahoittaa mielensä siitä ettei pääse naisten pukuhuoneeseen käy ihan selityksestä sille, miksei miehiä pidä päästää sinne.

Siellä on myös usein aika pieniä tyttöjä keskenään.

Tämä. Yksikään naispuolinen siivooja ei takuulla pahoita mieltään, vaikka ei pääsekkään siivoamaan miesten puolelle. 

Itseasiassa, jos olisin siivoamassa uimahallilla, en missään nimessä haluaisi siivota miesten suihkuja, jos siellä hyppelisi alastomia miehiä. Painajaismaista.

Vierailija
35/129 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko sinä pelle, että naiset oikeasti vinkuvat päästä näkemään miesten rumia roikottimia työn puolesta? Parasta varmaan keski-ikäinen kaljamaha, joka ei ole edes nähnyt omaa peliään kymmeneen vuoteen. Hyi s aatana. Miesten elimet ovat käsittämättömän rumia ja haisevia. Ei niitä kukaan nainen oikeasti palvo, kuten te narsistiset ääliöt luulette. 

Vierailija
36/129 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pitäisi yleistää pienen joukon tekoja koskemaan koko mieskuntaa.

Siitä seksuaalirikollisten joukosta suurin osa on miehiä, en sanonut että kaikki miehet on seksuaalirikollisia.

Vierailija
37/129 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan niin, että edes partiossa ei ole kyetty pitämään näppejä irti tytöistä, vaikka niillä on ollut vaatteet päällä.

Mitenkähän kävisi uimahallissa?

Miespuolisella"siivoojalla" kalu tanassa ja siellä pikkutytöt suihkussa alasti ja vähän isommatkin. 

Naisia varoitellaan kulkemasta öisin ulkona ja muutenkin varomaan miehiä ja sitten ne tunkisivat siivoojina naisten suihkutiloihin ja pukuhuoneisiin. 

Taitaisi kävijämäärät uimahalleissa romahtaa ja äidit eivät uskaltaisi päästää tyttäriään uimaan.

Vierailija
38/129 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolee tarina bro

Vierailija
39/129 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä muka?

Joku yksittäinen Yrjöstrassenin kylpylä on eri asia.

Ehkä sinunkin pitäisi tutusta maailmaan muutenkin kuin 60-luvun Jallun sivuilta.

Vierailija
40/129 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko sinä pelle, että naiset oikeasti vinkuvat päästä näkemään miesten rumia roikottimia työn puolesta? Parasta varmaan keski-ikäinen kaljamaha, joka ei ole edes nähnyt omaa peliään kymmeneen vuoteen. Hyi s aatana. Miesten elimet ovat käsittämättömän rumia ja haisevia. Ei niitä kukaan nainen oikeasti palvo, kuten te narsistiset ääliöt luulette. 

Minä luulen, ja vahvasti luulenkin, että jos kunta sanoisi työtä hakevalle siivoojalle, että tätä ei palkata uimahallin siivoojaksi, koska on nainen, vaadittaisiin sen kunnanjohtajan päätä vadille. Tästä tulisi valtakunnallinen tasa-arvo kysymys ja twitterissä trendaisi #lupasiivota yms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi