Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset. Mitä niin salaista te touhuatte uimahallien pukuhuoneissa ja suihkutiloissa, ettei sinne kuulema voi palkata miespuolista siivoojaa.

Vierailija
14.02.2021 |

Miesten puolella on nais siivoojia, mutta siellä onkin normi meininki. Miksei naisten puolelle voi tulla mies puolisia.

Kommentit (129)

Vierailija
1/129 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miks miehet on r**skaavia, tirkisteleviä seksuaalirikollisia? Aika harvoin naiset näistä asioista syytteessä. Kattokaa peiliin silloin jos naiset suhtautuu epäilyksellä...

Naisia komennetaan olemaan varuillaan baareissa ja kotimatkalla ja sit syytetään kun käy jotain... Mut aina miehet ulisee kun tehdään ennalta ehkäiseviä rakenteellisia turvatoimia, esim. luodaan miesvapaita tiloja.

Vierailija
2/129 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai sen tarvitse olla sen salaisempaa kuin oman r ö mpsän pesu. En ole sitä yleensä tavannut tehdä julkisesti tai miesten nähden. Mitä salaista sinä teet vessassa? Miksi laitat oven lukkoon julkiseen vessaan mennessäsi? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/129 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi enää uimahalliin, jos siellä kulkisi miehiä naisten suihku- ja pukeutumistiloissa. En kaipaa kyylääjiä yhtään enempää kuin niitä on pakko siellä altaalla sietää.

Vierailija
4/129 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen yli viisikymppinen, reilusti ylipainoinen. Minulla on isot riipputissit, roikkuva vatsa, raskausarpia ja valtavat suonikohjut. Kyllä minä mielelläni keikistelisin siivoojamiehen edessä alastomana. En ole ollenkaan kaino.

Vierailija
5/129 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se että joku mies pahoittaa mielensä siitä ettei pääse naisten pukuhuoneeseen käy ihan selityksestä sille, miksei miehiä pidä päästää sinne.

Siellä on myös usein aika pieniä tyttöjä keskenään.

Vierailija
6/129 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on oikeus nähdä naisia ja tyttöjä alastomana wää wää wää

Vierailija
7/129 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me haluta tirkistelevää ja arvostelevaa katsetta. Kyllä naisillakin pitää olla tila, jossa saa olla rauhassa.

Vierailija
8/129 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ei ole asiaa naisilla myöskään miesten puolelle. Molemmille puolille omat siivoojat.

Vierailija
9/129 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en leiki mukana yhtään mitää ja jos joku trans mulle loukkaantuu ni Ei Kiinnosta!!

Vierailija
10/129 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miks miehet on r**skaavia, tirkisteleviä seksuaalirikollisia? Aika harvoin naiset näistä asioista syytteessä. Kattokaa peiliin silloin jos naiset suhtautuu epäilyksellä...

Naisia komennetaan olemaan varuillaan baareissa ja kotimatkalla ja sit syytetään kun käy jotain... Mut aina miehet ulisee kun tehdään ennalta ehkäiseviä rakenteellisia turvatoimia, esim. luodaan miesvapaita tiloja.

Montako naista on raiskattu uimahalleissa? Onnistuisi jo nytkin, heittämällä 

Vierailija
11/129 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sopisi ihan mainiosti, että myös miesten puolella on miessiivooja. Turha nyt vedota mihinkään tasa-arvoon tässä. Sen kun ryhdyt siivoojaksi, niin saat käydä siivoomassa kaikkien uimahallien miesten puolet. 

Vierailija
12/129 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle sopisi ihan mainiosti, että myös miesten puolella on miessiivooja. Turha nyt vedota mihinkään tasa-arvoon tässä. Sen kun ryhdyt siivoojaksi, niin saat käydä siivoomassa kaikkien uimahallien miesten puolet. 

Ei onnistu koska miessiivoojaa ei voi käyttää naisten puolella.

Vierailija
13/129 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kivat fantasiat sulla. Toivottavasti et ole uimahallissa töissä.

Vierailija
14/129 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehet kokee tuon ongelmaksi niin alkaisivat raivota niille naissiivoajille ja heitellä niitä tavaroilla jos pukuhuoneeseen tulevat? Sillä te niistä pääsette.

Vierailija
15/129 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miessiivooja ei kuitenkaan osaisi käyttäytyä asiallisesti.

Vierailija
16/129 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan niitä kopeloijia ollut useampi!

Vierailija
17/129 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimahallit, nuo suomalaisten traumojen tyyssijat.

Vierailija
18/129 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinne pitäisi päästä? En ole kuullut vielä yhdenkään naisen hinkuvan miesten pukuhuoneita siivoamaan tasa-arvosyistä.

Vierailija
19/129 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Transalait ja sukupuolineutraalit työnhaut tuo ne miehet naisten tiloihin halusittepa tai ette. Siinä on naurussa pitelemistä kun tulevaisuudessa naisten turvakotiin päätyy töihin Abdullahit,setämiehet ja kaikenmaailman sekopää kilttikset.

Vierailija
20/129 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinne pitäisi päästä? En ole kuullut vielä yhdenkään naisen hinkuvan miesten pukuhuoneita siivoamaan tasa-arvosyistä.

Aivan varmasti alkaisi vinku ja hinku, jos se kiellettäisiin. Nythän ei ole tasa-arvo-ongelmaa, koska naiset saavat siivota miesten puolella ja miehiä ei palkata uimahallien siivoojiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme