Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

----TOUKOKUUN TUHISIJAT---vko 32

07.08.2006 |

Laitan jo pinoa pystyyn, jos jollain olis jotain kerrottavaa. Ite kirjottelin eilen niin paljon, että nyt heti ei tule mitään ihmeellistä mieleen.

Kiitos vielä Lunette kokemuksista kaikille eilisille kirjoittelijoille.

Oli muuten tosi kiva sitten viideltä aamulla istua vessassa odottelemassa niitä viivoja siinä pissakupin vieressä :) Kun siis ne ovistestit tehdään aamupissasta ja oli pakko käydä vessassa. Tunnin olis vielä saanut nukkua, mutta eihän sitte enää kunnolla uni tullut silmään.

Laru kp 13/29-31

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neidin tauti on onneksi helpottanut ja nyt pidetään sormet ja varpaat ristissä ettei meihin muihin tarttuisi tai jos on tarttuakseen niin vasta sunnunaina.

Gallupit on kivoja. Vastausta: eka sai alkunsa 3kk:n yrityksen jälkeen, toka samat 3kk, kolmonenkin samat 3kk. Näissä mulla oli kaikissa ehkäisynä välissä pillerit. Sitten nelonen sai alkunsa 2kk:n yrityksen jälkeen, ehkäisynä oli ollut hormoonikierukka. Ja vitosta jouduttiinkin sitten odottamaan 6kk. Tällöin pillerit heitti kierron ja elimistön aivan sekaisin ja olenkin päättänyt että pillereitä ei meikä enää syö! Nyt on siis toinen yrityskierto vasta joten ihan hirveesti en vielä tulosta odota, vaikkakin toukovauva olisi oikein kiva!

Medison

Vierailija
42/66 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi lapsi ja sai alkunsa ensimmäisestä yrityskierrosta. Saas nähdä miten nyt käy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne ei mitään uutta. Ainakaan vielä ei ole kukaan muu taudin kourissa ja toivon ettei vaan tulekaan.

Illaksi mulla on omat suunnitelmat:) Täytyy ottaa kaikki keinot käyttöön että saa tuon miehen vieteltyä. Alkoi peltohommat ja se hankaloittaa pahasti tätä yritystä kun ei tuota miestä kotona paljoa näy. Saatanpa siis illalla poiketa vaikka traktorinhytissä, hm, eipä ole ennen tullut siellä kokeiltuakaan:)

Medison

Vierailija
44/66 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli meillä on yksi lapsi ja alkunsa sai noin 8kk yrittämisen jälkeen. Tuohon 8kk sisältyy kylläkin yksi keskenmeno ja siitä toipuminen.

Meille ei muuten mitään uutta. Ovista tässä ihmettelen, että koskahan tuo nyt sitten oikeasti on. No täytyy nyt vain pitää kiirettä vällyjen välissä, niin ettei tämä nyt ainakaan jää kiinni yrityksen puutteesta :)

Puzzle

Vierailija
45/66 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Medison: hyvältä kuullostaa sun suunnitelmat! :D Me ei olla koskaan testattu edes auton vastaavia " ominaisuuksia" saati sitten traktorin (ei meillä tosin traktoria olekaa), kuullostaa aika eksoottiselta. ;))

Täälläkään ei mitään uutta. Täytyy jatkaa töitä.

Vierailija
46/66 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

G: Meillä yksi lapsi jota tehtiin 1½v.

Nyt kakkosta yritetty saada 1v8kk. toistaiseksi tuloksettomasti.

Tänne ei kummempia kuulu, olen taas yrittänyt olla ajattelematta koko vauvanteko puuhaa ja siksi hiljaisena täälläkin pysytellyt. Nyt menosa kp.10-25/32, petipuuhia on jo aloiteltu. JA Meilläkin kyllä aika väkinäistä tämä vällyjen pöllyttely välillä on! On kokeiltu jos jonniin moista kikkakolmosta, mutta yleensä se silti on aika " pakkopullaa" . Tai siis siinä mielessä, että ei se nyt vastenmielistä ole, mutta aina ei huvittasi silti, mutta kalenteri näyttää että " pakko" on.

No nyt poistun taas takavasempaan ja yritän taas tyhöntää vauvanteon taka-alalle (on se niin hemmetin paljon helpommin sanottu kuin tehty!)

Vierailija
47/66 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Medisonille: Toivottavasti pysytte muut terveenä. Eihän noi taudit onneksi aina leviä. Mukavia häitä!

Galluppiin: Meillä oli kaksospojat, jotka saivat alkunsa ekasta yrityksestä. He syntyivät keskosena ja vain toinen poikamme selvisi. Eli meillä on nyt vain yksi poika 4v. Nyt on menossa neljäs yrityskierto tätä uutta vauvaa yrittäessä.

Tähän yritykseen liittyen, kirjoittelin joskus ennenkin, että ennen en osannut jännittää tätä raskaaksi tulemista, koska eka raskaus onnistui heti. Pelkäsin vaan etukäteen, että mitenköhän raskaus sujuu. Esim. joudunko jo alusta saikulle, tuleeko paljon supistuksia yms. Nyt kun raskaus ei heti tärpännytkään on mietteet muuttuneet. Nyt ajattelen vaan tätä raskaaksi tulemista, en ole enää yhtään ehtinyt ajatella mitä sitten kun toivottavasti joskus lopulta plussaa. En tiedä tuleeko plussan myötä paniikki. En tiedä miten kestäisin toisen lapsen menetyksen.

Toiveet tämän kierron suhteen on kyllä korkealla. Kun nyt tietää, että on ainakin hommaillut ihan oikeaan aikaan ovisplussan myötä. Toivottavasti en joudu tippumaan korkealta :)

Mistä te muut olette niitä aconeita (10) yleensä ostaneet? Itse olen yleensä testannut Apteekin omalla testillä. Tietääkö kukaan onko se yhtä herkkä kun Acon? En löytänyt Apteekin omasta sitä herkkyyttä, siitä paketista. Huomaatteko, että laskeskelen täällä jo että koskas vois testailla. Ajattelin, että sillä aconilla vois täältä lukemani perusteella testata jo ens viikon sunnuntaina. Kun mä haluan jotenkin tehdä nää testit aina vapaapäivänä. Enkä varmaan jaksa odottaa yli kahta viikkoa. Silloin olis jo menkatkin alkaneet.

Laru

Vierailija
48/66 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Galluppiin! Meillä esikoinen sai alkunsa puolisen vuotta

pillereiden lopettamisen jälkeen, tästä ajasta varsinaista yritystä oli kolmisen kuukautta.

Kuopus sai alkunsa yhdestä ainoasta kerrasta ja kolmatta ollaan nyt yritetty jo pian vuosi.

Laru! Mä tilaan tikkuni noilta kotitesteiltä. Nyt oon tilannu advancea, aiemmin aconeita. Vaikka eipä niillä mitään eroa juurikaan ole.

Tein tänään r-testin ja ei tullut enää kuin hienoinen haamunhäivähdys tikkuun. Loisto juttu, koska kaavinnasta on kumminkin vasta kaksi viikkoa joten voipi olla ainakin varma, että se on onnistunut hyvin ja r-hormonit alkaa olla kadonneet.

Vielä reilu pari viikkoa ennenkun ukko tulee lomille.. Tuskastuttaa tää " turha" odottelu..

Vierailija
49/66 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna-P, ei olla mekään ikinä edes autoa tosiaan kokeiltu noihin puuhiin enkä tosiaan tiedä onnistuuko traktorissa, mutta lähinnä suunnittelinkin että josko saisi tuon miehen pitämään pienen " tauon" peltohommissa. Jos ei " kerkiä" sisälle taukoilemaan niin valmis olen kokeilemaan tuota traktoriakin:) Näissä peltotöissä kun menee hyvinkin kaksi ellei peräti kolmekin viikkoa niin ilman mielikuvitusta ei tässä kuussa meillä yritystä löydy.

Katsotaan miten meikäläisen iltasuunnitelmat onnistuu...

medison

Vierailija
50/66 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi kuumeilija ilmoittautuu mukaan. Meillä alkoi pikkukakkosen yritys, ja ensimmäinen yrityskierto meneillään. Pillerit jätin pois 27.7 ja vuoto alkoi 30.7, eli nyt on siis kp 13. Kierron pituudesta ei ole mitään tietoa, koska luomumenkkoja ei ole ollut. Kovin tämä touhu taas jänskättää ja tuntuu, että kaikki tuntemukset huomataan ja ihmetellään, mutta kaipa se siitä sitten rauhoittuu. Kp 9 oli menkkasärkyä alavatsalla ja kp 11 särkyä oli myös reisillä ja vessassa käydessä paperiin jäi hieman punertavaa. Oliskohan kyseessä ollut ovis? Pupuilua ainakin harrastettiin noina päivinä, eli toivotaan parasta!

Vierailija
51/66 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... tärppäsivät heti ensimmäisestä kierrosta (2 poikaa). Nyt jätin laastarin pois, odottelen tätiä saapuvaksi, että päästäs yrittää kolmosta... Oishan ihanaa, jos yhtä nopeesti nappais :)

Ineska

Vierailija
52/66 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskoja nuo traktorijutut, en osaisi itseäni sinne kuvitella... :) Mutta muutoin romanttinen ulkoilma kyllä kiinnostaisi. Itse ehdotin miehelle kerran kesäiltana verantaamme, mutta ei suostunut ei :)

Minä tässä lueskelin ovistesteistä ja ovistietoutta ja mietin että tulikohan meillä väärä taktiikka sittenkin. Jos minulla lh-huippu oli vasta ke, niin sehän merkkaa että ovis olikin ehkä vasta eilen torstaina. Ja touhattiin siis (tyttöä ajatellen) maanantaina, mahtaako simpat sinnitellä 3 vrk...? Hmm... harmi, olisi ehkä tiistainaki sitten pitänyt vielä peuhata.

Tässä nyt sitten vaan ootellaan. Mitenkähän sitä malttaa olla testaamatta liian aikaisin... kaikki täällä puhuu noista aconeista...alan itseki jo miettiä että pitäisikö niitä tilata. Itse olen esikoisen plussannut apteekin omalla ja sekin näytti aika varhain sen plussan, muistaakseni pari päivää ennen kuin menkkoja odotin alkavaksi. Mutta en kyllä muista olinko ihan niin tasan tarkkaan tietoinen siitä milloin se ovis oli ollut...siinä saattoi oviksesta testaukseen olla kuitenkin lähemmäs 14 päivää. Niin kuin Larukin, niin minäkin mieluiten testaisin vapaapäivänä... menee se hohto jotenkin kun testaa kiireisenä työpäivänä, tarkoitan ettei ehdi niin nauttia siitä ensihuumasta. Tosin tuo sunnuntai, josta Laru puhui, niin silloin mieheni on kyllä reissussa, joten eipä olisi iloa minun kanssa aamulla jakamassakaan..hmmph...

Onneksi työt alkaa minulla ensi maanantaina, niin pääsen vähän irtautumaan tästä vauvajutusta hetkeksi, töissä kun en pysty surffailemaan näillä sivuillakaan. Alkaa nyt vauvakuume olla vähän liiankin valloillaan, ei oikein osaa mitään muuta miettiäkään... :/

Koralli73 kp 17/23-32

Vierailija
53/66 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menossa kp26/30. :) (Joskus myös vaihtelee välillä 28-33, useimmiten 30)

Yllättävän hyvin olen kyllä pystynyt ajattelemaan muutakin kun pelkkiä vauvajuttuja. Ihme kyllä! Ehkä se johtuu siitä että oireita ei ole yhtään.. :/ Ei sitten mitään. Tiedä sitten onko se hyvä vai huono juttu..

Kyllä sen mun ihana tuhruvuoto varmaan viimeistään keskiviikkona alkaa, jos on alkaakseen. Ja mahakipu tulee paria päivää ennen.

Nyt on meidän kolmas yritys kierto menossa. Esikoinen (tyttö1v4kk) tärppäsi kolmannella kierrolla, eli jotenkin sitä nyt on toiveet korkealla, vaikka eihän se tietenkään siihen katso miten viime kerralla on mennyt.

On kyllä ollut monta päivää jo sellainen olo, että enhän mä mitenkään voi olla raskaana, kun ei tunnu miltään! Eli ei yhtään oo mitään oireita ja jotenkin vaan ei yhtään tunnu siltä. Toivottavasti olen kuitenkin väärässä! :)

Esikoisesta tein plussatestin, kun menkat oli viikon myöhässä. Silloin ainoa oire oli jatkuva vessahätä. Myöhemmin tuli sitten etova olo ja kipeät rinnat. Yritän kyllä nytkin malttaa sen testaamisen kanssa, vaikka kaapissa ne 7 aconin testiä odottaakin. ;) Myyn ne vaikka sitten jollekin, jos ja KUN en niitä enää itse tarvitse. :) ++++

Vierailija
54/66 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantai, kivaa kivaa!

No joo, huomenaamulla työt kutsuu taas mutta mukavaahan se silti on että on perjantai!

BAMBIINO Tervetuloa mukaan. Me mennään varsin samoilla aikatauluilla, koska mä olen myös syönyt vimpan pilsun 27.7. ja menkat mulla alkoi 31.7. eli mulla kp12. Ja keskiviikkona tuntuis olleen ovis (ainakin kaikki oireet viittaa siihen, vaikka luomuista ja kierron pituudesta sen myötä ei ole tietoakaan, niin sille nyt vaikuttais kuitenkin) ja samanlaista jännäystä täällä kun sullakin, pupusteltiin silloin aika kivasti, nimittäin. =) Peukkuja!!

KORALLI Samaa mietin, miten sitä malttaa olla testaamatta. Mulla on kaks Aconin Advancea (ostin apteekista) tuolla kaapissa odottamassa. Tietty vielä kun kierron pituudesta ei ole hajuakaan, niin sitähän on ihan tulisilla hiilillä VIIMEISTÄÄN kp30 jos sinne saakka ilman tätiä selviää... Pitäis varmaan antaa testit miehen haltuun, jos se jemmais ne johonkin ja antais vasta kun on ihan oikeasti aihetta testata. =)

Eli piinapäiviä odotellessa..

MINNI Plussapeukkua ihan kamalasti sinne!!

ON (.)

Eli se mun keskiviikkoinen vuotohässäkkä tuntuis yhä enemmän ovikselta, nääs nimittäin tänään on kaikki lima kaikonnut. Eikös oviksen jälkeen ala ns. kuiva kausi?! Ke-to oli varsin limakasta aikaa ja tänään ihan rutikuiva kaivo. =)

Toiveet lähtee entistä suurempaan laukkaan, pöllyteltiin sopivasti ennen ovista ja sit oviksen aikana, niin...

Todella, piinapäiviä odotellessa. Toisaalta en voi jotenkin edes kuvitella et olisin raskaana, niinkuin joku (sori, nicki unohtui) sanoi että kun ei tunnu millekään. No ehkä ne raskaustuntemukset tulee TOIVOTTAVASTI vähän myöhemmin.

Plussaonnea kaikille, tsemppiä piinapäiviin!!

Jushka, kp12

Vierailija
55/66 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt menossa kp 25/26-34 eli jännittävät ajat käsillä. Ensimmäinen yrityskierros menossa. Jännittää jo kovasti. Koskakohan voisi testata, kun tuo kierto on ollut viime aikoina noin epäsäännöllinen? Esikoista yrittäessä kierto oli 27-29 päivää, mikä helpotti vauvantekopuuhia aika tavalla. Silloin raskaustesti näytti himmeän viivan jo heti, kun menkat oli päivän myöhässä ja selkeä plussa tuli parin päivän päästä.

Jos nyt tulisi heti plussa, niin kuuluisin kaiketi huhtikuun listaan, mutta en oikein usko, että olisi vielä tärpännyt, koska jäi pupuilu todennäköisen oviksen aikoihin vähiin työmatkan takia.

Galluppiin: Meillä on kotona yksi kolmivuotias poika, joka sai alkunsa ensimmäisestä yrityskierroksesta. Itse asiassa tein silloin positiivisen raskaustestin kaksi viikkoa sen jälkeen, kun jätimme ehkäisyn pois :)

Vierailija
56/66 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt omiin napoihin: eli kp 10 elellaan ja oviskipujen tuntuisia nippailuja oli tanaan harva se hetki?! Sinansa outoa mulle kun yleensa on vasta myohemmin... samapa se milloin tuo on kunhan tulis tulostakin!

Gallupiin; eka neljasta tuli ns. pillerilapsena, tosin mulla oli jo ongelmia pillereiden kanssa syotyani monta vuotta niita. Kakkonen tuli heti ekasta kierrosta poistettuani kierukan, kolmonen muistaakseni toisesta,4 sitten odttaa itseaan lahes vuoden, soin terot kun tadit katosivat ja ennenkuin ehdin aloittaa clomit olin raskaana. Maaliskuinen tm alkoi ekasta kierrosta ja toukokuinen km sitten noh laskekaa ite... nyt mulla on siis clomit myos apuna( toukokuussa oli myos) toivon siis parasta!

Nyt hauskoja houkutteluhetkia kaikille ja tuleville piinaajille + onnea!

Vierailija
57/66 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kerrankin odotettu täti sitten tuli kylään. Se sitten tarkoittaisi meillä sitä, että ensimmäinen yrityskierros pääsisi käyntiin. Ja jos vielä kävisi, kuten kahden aiemman kohdalla, niin meilläkin voisi olla toukokuussa 2007 oma tuhisija monen vuoden jälkeen!! Jes!

Ineska

Vierailija
58/66 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tänään menossa kp 9/29, eli muutaman päivän päästä päästään taas käsiksi tositoimiin, :)! Laskettu aika olisi sitten 11.5 jos nyt tärppäisi... Voih, ihana vain ajatellakin.. kuumeeni on nyt kertakaikkiaan aivan valtava!!

Nyt 1v esikoisemme syntyi neljännellä yrityskierrolla, ja nyt on tulossa tämän pikkukakkosunelmamme kolmas vastaava. Aluksi ajatuksena oli vaan että rennosti antaisimme kakkosen tulla kun on tullakseen, mutta nyt tietysti huomaan laskevani erittäin tarkkaan ovispäiviä jne. Kumpa osaisin olla ottamatta kuitenkaan liikaa stressiä!

Tsemppiä kaikille muillekin kuumeilijoille!

Päivikk11

Vierailija
59/66 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän alkaa olla jo ensimmäiset piinat päällä.....jännittävää. Itselläni menee vielä jonkin aikaa, vaikka nopsastihan tuo menee;)

Meillä kävi tänään kylässä kolmisen viikkoa vanha tyttövauva......arvatkaas vaan oliko ihana;) Pääsin vaihtamaan jopa vaipatkin. Mun vauvakuume nousee nyt vallan huppuunsa, vauvan tuoksu ja se kaikki ihanuus pienessä ihmisen alussa ai että....

Medison; Onnistuiko se traktori juttu;) Näin maalaistyttönä pistänkin tuon vinkin korvan taakse, enpä ollut tuota aiemmin ajatellutkaan.

Tsemit kaikille, missä vaiheessa kiertoa olettekin ja sit joukolla plussaillaan yks toisensa perään!

Lalla

Vierailija
60/66 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on ihan plääh fiilikset.. Ihmettelin sillon viikko sitten voiko ovuloida jo kymmenisen päivää kaavinnan jälkeen, kun ovistikkuun tuli kunnon plussa. Taisi se tikku kuitenkin reagoida vielä r-hormooniin, koska lämmöt eivät nousseet. Eilen sitten bongasin kunnon limat ja tänään oli lämmöt nousseet eli sen mukaan ovis olikin vasta eilen.

Tarkoittaa siis sitä, että tätiä on turha ihan heti odotella ja haaveet pitää pikkuhiljaa suunnata kesäkuulle.

Mutta roikuskelen täällä silti vielä ainakin siihen asti, kunnes on liian myöhästä tädin tulla.

piipaa