----TOUKOKUUN TUHISIJAT---vko 32
Laitan jo pinoa pystyyn, jos jollain olis jotain kerrottavaa. Ite kirjottelin eilen niin paljon, että nyt heti ei tule mitään ihmeellistä mieleen.
Kiitos vielä Lunette kokemuksista kaikille eilisille kirjoittelijoille.
Oli muuten tosi kiva sitten viideltä aamulla istua vessassa odottelemassa niitä viivoja siinä pissakupin vieressä :) Kun siis ne ovistestit tehdään aamupissasta ja oli pakko käydä vessassa. Tunnin olis vielä saanut nukkua, mutta eihän sitte enää kunnolla uni tullut silmään.
Laru kp 13/29-31
Kommentit (66)
Täällä on jo kp 19/23-32, jos laskin oikein. Oviksesta päätellen tämä olisi 27pv kierto, joten periaatteessa kai jo puolesta viikosta voisi jollain acon10 testata, mutta taitaisi olla vaan tikkujen tuhlausta. Ensi viikonloppuna kyllä sitten voisi kai jo testata, mies lähtee lauantaina reissuun, joten voisihan sitä lauantaiaamuna jo vaikka testatakin, maanantaina siis kai pitäisi alkaa menkat (jos taas alkaa 12 päivää oviksesta, niin kuin yleensä). No katsotaa nyt miten tässä jaksaa ootella :)
Sikäli huono fiilis nyt, että tuntuu iskevän korvatulehdus päälle, en tajua mistä sen olen saanut. Olen epäillyt minulla olevan jotain allergiaa, ehkä pitäisi sitä nyt alkaa selvittämään, jos näin kesälläkin yrittää tulla korvatulehdus. Minulla ei korvatulehdukset ole kipeitä, onneksi, on vaan semmoinen tukkoinen ja paineinen olo. Nyt on taas sellainen olo...lisäksi tärykalvo tuntuu nyt pullistelevan alipaineesta, se tuntuu vähän häjyltä, vaikka ei sekään satu.
Pitänee siis huomenna varata aika lääkärille. Miten on, voiko tässä vaiheessa ottaa vapaasti jonkun antibioottikuurin kun en edes tiedä vielä olenko raskaana? Vai sanonko yrittäväni raskautta niin hän kirjoittaa jonkun sellaisen kuurin, jota voi raskaana ollessakin käyttää.. onko sellaisia edes, pakko kai niitä on olla? :o
Niin, minulla kai nyt alkaa piinaviikko sitten vai mistäs se tarkkaan ottaen alkaa. Huomisesta alkaen ainakin on viikko menkkojen oletettuun alkamispäivään. Ei ole kyllä yhtään sellainen olo, että olis tärpänny, tai siis toiveet on korkealla mutta ei mitään sellaista varmaa fiilistä. Jotenkin, kun esikoinen tärppäs kerrasta, niin ei millään voi uskoa, että nyt kävis samoin.
Iloista päivän jatkoa kaikille!
Antibiooteista. Minä sain toissa kierrossa antibiootit, juuri oviksen jälkeen, vaikka lääkäri tiesi yrityksestä. Paketissa luki jotain sellaista epämääräistä raskaudesta ja niistä lääkkeistä, mutta lääkäri oli tuttu ja olen aina saanut häneltä parhaan hoidon vaivoihini, joten luotin hänen arvioonsa.
Omaa napaa taas. Mulla on ollut oviksesta eli torstaista lähtien (paitsi ei tänään enää) sellaista menkkajomotusta ja nippailua ja pientä viiltelyä kuvittelemassani munasarjan kohdassa. Tällaista ei näissä aiemmassa kolmessa yrityskierrossa muistaakseni ole ollut. On kyllä ollut mahan jomotusta mutta ei tämän tyyppistä. Eli jos nyt sitten tosiaan olisi se ovis kunnolla tapahtunut. Aiemmissa kierroissa on alkanut vaimea menkkajomotus noin viikkoa ennen menkkojen alkua. Varmaan olen ensi viikolla ihan höpsö ja tunnustelen kaikkia tuntemuksia. Kun siis torstaina on oviksen mukaan viikko oletettuun menkkojen alkamispäivään.
Mulla on tässä kierrossa jotenkin toiveet niin korkeella ja sellanen tunne, että nyt vois tärpätä, että jos tipun niin tipun sitten tosi korkeelta.
Jollain alkaa jo piinaviikkokin. Mulla olis varsinaisesti vasta seuraava viikko, mutta ehkä testaan jo ens sunnuntaina.
Tsemppiä kaikille toukokuisille ja paljon plussia!
Laru
Oli jotenkin rankka työviikko ja muutenkin vähäuninen, etten tällä menneellä viikolla jaksanut oikein muuta kuin käydä katsastamassa mitä muille kuuluu. Mutta mukavaa piristystä on kyllä aina lueskella teidän juttuja! Ja ihanan paljon tuntuu olevan kirjoittelijoita!
Ovista yritän kovasti bongailla, mutta eipä ole ilmaantunut!! Tällä hetkellä kp 14/27-30. Yleensä kierto ollut vakio 28 päivää ja olen tuntenut ovikset aina kovina kipuina, mutta nyt viimeiset kaksi kertaa kierto on heittänyt ensin 27 ja sitten 30. Ja vaikka kovasti puputeltiin viimeksi juuri niinä päivinä kun tunsin " selvästi" oviksen niin eipä tuottanut tulosta.. Blaah, jotenkin ahdistava tuo koko seuranta-juttu. Jotenkin pelottaa että mitä jos ei ovista tule ollenkaan!!
Puputtelut on tuon samaisen väsymyksen johdosta jäänyt tosi minimaaliseksi. Keskiviikkona viimeksi hommailtiin, joten pitäisi varmaan tänään kyllä jotain pientä yrittää, jotta olisi edes pieni mahdollisuus!! Melkeinpä tuntuu jo siltä että siirryn kesäkuisiin tätä menoa, mutta eipä sitä kirvestä kaivoon kannata tietty vielä heittää...
On kaiken lisäksi vielä jotenkin sellainen olo, että flunssa tekee tuloaan.. Ohhoh! Olipas aika masentanvalaatuinen purkaus tällä kertaa! Nyt pihalle tekemään hiekkakakkuja, ehkä se piristää!
Plussatuulia toivotellen,
-Emik
Että pitikin taas.. Testasin tänä aamuna aconin10:llä puhtaan negan. :(
Tänään kp28/28-33. Voi itku..
Muuten en ees ois testannut, mutta ajattelin, että se ois ollut ihana nimpparilahja miehelle.. Esikoisestakin testasin pari vuotta sitten miehen nimpparipäivänä plussan. :)
Tänään on ollut menkkamaista jomotustakin, joten tätiä odotellessa. :( Tosi oli sitä viimeksikin, vaikka raskaana olinkin, mutta kyllä ton negan jälkeen vähän toivo on taas vähissä. :(
Ja nyt kun vielä noista tiputteluvuodoista luin, niin paniikki kohta iskee. Pitäiskö jo mennä lääkäriin vai yritetäänkö vielä ihan luomuna?? Ja edellenkään en tiedä mistä sen kierron lasken alkavaks, kun joka paikassa sanotaan erilailla. :/ Kyllä masentaa.
Ovistestit tilaan seuraavan kiertoon.
Näihin tunnelmiin.. minni. Tsemppiä muille! +++++
vauhdilla.
Hyvä vaan, aina lähempänä piinaviikkoa.
VILIJONKA, INESKA, PÄIVIKK11
Tervetuloa mukaan! Kivaa kun kuumeilijat vaan lisääntyy. Toivottavasti myös sanan täydellisessä merkityksessä. =)
MEDISON
Musta se traktori kuulostaa niin kivalle (?!?) ja eksoottiselle, että kannattanee kokeilla sitäkin. Ois ainakin lapselle aikanaan kerrottavaa.. " siellä raktorin pukilla kun me isäs kanssa kerran.." =)
Ok, tää juontaa juurensa siihen että mut on kuulema ja kertoman mukaan tehty Norjassa, joko Oslon leirintäalueella teltassa tai sitten Stavangerissa äidin hyvän ystävän luona vierasmajassa. Tieto, jota ilmankin eläisin varsin onnellisena. ; )
KORALLI
Onhan niitä antibiootteja joita voi hyvin syödä raskaudenkin aikana. JOS lääkäri ei kysy oletko raskaana (mitä ne hyvin usein kysyy " oikean ikäisiltä" naisilta) niin mun mielestä voisit huomauttaa että raskauden mahdollisuus ei ole tässä kohtaa poissuljettu, niin ainakin saat turvalliset ab:t.
Omaan napaan tuijottamista:
Eilen oli ihan ihmeellistä juilimista alamahalla. Kesti aika pitkään ja oli välillä toooosi kipeetä. Ei ollut kummankaan puoleista vaan tuntui tavallaan keskellä alamahaa. Eikä ollut mitään menkkamaista jomotusta vaan ihan kuin puukon viiltelyä. Lisäksi alaselkää viilteli eilen muutamaan otteeseen vähän aikaa, mutta se meni ohi aika nopeesti.
Lisäksi mulla on ollut nyt pari kertaa pupuilun jälkeen pientä rusehtavaa tuherrusta, mutta tuntuu että sitäkin on tullut vain sen aikaa kun simpat valuu ulos.
Ja, vielä, mulla on varsin sellainen olo koko ajan kun olisin tulossa kipeäksi.
Arvatkaa kenen ajatukset laukkaa täällä ihan hulluna. Mutta, mä tiedän että mä vaan kuulostelen itseäni ihan liian tarkkaan. Ja sitäpaitsi, näillä kp:lla vielä.. Ja, Ukkokullalla oli pienoinen mahatauti, joten ei mikään ihme että mä tässä tulisin kipeäksi.
Jushka, kp14
hassahtanut
Siskon häät on nyt viettetty joten nyt saa rentoutua:) Juhlat meni hienosti eikä onneksi pesueesta kukaan ole sairastunut. Oli oikein kivaa vaikkakin jännitin ihan hirveesti puhetta jonka jouduin pitämään. Lapsetkin nautti juhlista kun oli paljon kavereita. Silti olen iloinen että nyt ne on vietetty!
Sitten omaa napaa. Ei tarvinnut vielä perjantaina kokeilla traktoria. Laitoin saunan lämpiämään ja houkuttelin miehen saunaan:) Saapi nähdä miten tänään käy. Vähän nippailee vatsasta silleen että tänään tarttis saada seuraan kerran. Jos ei sauna miestä kiinnosta tänään niin ei varmaan jää muuta vaihtoehtoa kuin kokeilla sitä traktoria:)
Täällä on tosiaan ensimmäisillä jo piinaviikko päällä. Jännää on. Toivotaan kovasti plussia että saataisiin oikein iso joukko toukokuisia tuhisijoita.
Medison kp12/(24)28