Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, siistitkö munakarvoja?

Vierailija
14.02.2021 |

Miksi tai miksi et? Siistitkö saksilla vai ajatko enemmän höylällä tai trimmerillä? Naisen pyynnöstä vai omasta halusta?

Kommentit (198)

Vierailija
141/198 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, aivan kohta.

Vierailija
142/198 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mutta silitän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/198 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ehdottomasti. 

Vaimo tykkää siitä ja itselleni se tuo puhtaamman ja raikkaamman fiiliksen, tuntuu jotenkin paremmalta jos ja kun on alasti muiden ihmisten kanssa, esimerkiksi uimahallissa, hierojalla jne. 

Vierailija
144/198 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just ajoin melkeen kaikki pois suihkussa.. Jätin vain vain pienen tupsun yläpuolelle. Myös pallit peppu posliinia. Saippuointi ja hipelöinti sai kyllä seisokin aikaan ja joutui roiskaseen kaakelin kun vaimo töissä...

M50

Vierailija
145/198 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varren ja kassit vedin höylällä ja häpykummulta saksilla lyhyeksi. Ehkä vielä välilihaksesta ja peppuvaosta pitäis siistiä että voi mennä yleiseen saunaan näyttäytymään

Vierailija
146/198 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt talvella olen siistinyt trimmerillä mutta kunhan kevät koittaa niin sokeroinnilla kaikki pois.

Vierailija
147/198 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen olevani poikkeus, kun itse pidän luomusta. Minulla on luomu miehen karvoitus häpykummulla ja myös kivespussissa. Tunnen sen jotenkin miehekkääksi ja seksikkääksi. Ajattelen, että aikuisella miehellä jolla on viriilin miehen välineet, kuuluu olla maskuliininen ja karvainen genitaalialue.

Myös vaimollani on luomu naisen häpykarvoitus. Se on niin kaunis ja naisellinen. Tunnen alapään puskiemme painuvan tiiviisti ja ihanasti toisiamme vasten, varsinkin silloin kun otan vaimoni lähetyssaarnaajassa. 

Eikä se haittaa, että rakastelun jälkeen molempien karvoitukset ovat emättimen liman ja sisälle laskemani sperman kostuttamat ja tahrimat. Se on hyvä, että molemman tuntevat naineensa kunnolla. Se on jollain tavalla ihanaa, että olemme rakastelun jälkeen molemmat sekä emättimen nesteiden että sperman tahrimat. Olemme todella antaneet molemmat toinen toisillemme. Luomuna. Jälkilämmön jälkeen pesulle. Sitä varten meillä on sauna ja suihku.

Vierailija
148/198 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen olevani poikkeus, kun itse pidän luomusta. Minulla on luomu miehen karvoitus häpykummulla ja myös kivespussissa. Tunnen sen jotenkin miehekkääksi ja seksikkääksi. Ajattelen, että aikuisella miehellä jolla on viriilin miehen välineet, kuuluu olla maskuliininen ja karvainen genitaalialue.

Myös vaimollani on luomu naisen häpykarvoitus. Se on niin kaunis ja naisellinen. Tunnen alapään puskiemme painuvan tiiviisti ja ihanasti toisiamme vasten, varsinkin silloin kun otan vaimoni lähetyssaarnaajassa. 

Eikä se haittaa, että rakastelun jälkeen molempien karvoitukset ovat emättimen liman ja sisälle laskemani sperman kostuttamat ja tahrimat. Se on hyvä, että molemman tuntevat naineensa kunnolla. Se on jollain tavalla ihanaa, että olemme rakastelun jälkeen molemmat sekä emättimen nesteiden että sperman tahrimat. Olemme todella antaneet molemmat toinen toisillemme. Luomuna. Jälkilämmön jälkeen pesulle. Sitä varten meillä on sauna j

Ihanasti kirjoitettu. Olisipa minullakin tuollainen mies!

t. Luomu nainen, joka haluaa luomu miestä

Vierailija
149/198 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sheivaa/siisti. En koe mitään tarvetta kyseisille toimenpiteille. 

m49

Vierailija
150/198 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmin kyllä, mutta en ole enää vuosiin jaksanut. Kukaan ei näe ikinä alapäätäni niin miksi vaivautua. Talvellakin on lämpimämpi, kun kunnon puska lämmittää housuissa.

Vierailija
151/198 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sohi alakertaani millään aseilla koska näköni on heikko. Mutta kaveri auttaa ja vielä mielihyvin. Sanoi että voisi antaa suikkarin siinä samalla. En halunnut koska tyttöystävä hoitaa sen puolen mutta pyysin että voisko nuolla pyllyn, sinne kun ei tyttis halua. Saamani piti.

- m24 -

Vierailija
152/198 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanantaina kävin taas ottamassa brasilialaisen. Oli mukavaa, ammattitaitoinen tekijä. Olen ollut vakioasiakas jo monta vuotta.

Vierailija
153/198 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ottanut brasilialaista, mutta kuubattaren ja venezuelaisen kyllä.

Vierailija
154/198 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran laitoin muovailu soraa pallien hiuksiin T. Larsson curlsson

Vierailija
155/198 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luomu naiset on parhaita. T.luomumies

Vierailija
156/198 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko niitä on siistiä kun meni kerran aloittamaan. Alunperin olivat leikkaamatta ohutlatvaisi ja vain muutaman sentin mittaisia. Sitten kun leikkasin, niin tuuheita ja jäykkiä. Mikä pahinta, pituuskasvu ei näytä loppuvan ollenkaan vaan kasvaa ylipitkiksi. Vaikka muuten olen vähäkarvainen, kullin varteen kasvaa aika tiheä karvoitus puoliväliin eli 10cm vartta pitkin. Just oli pitkä väli kun en leikannut ja pisimmät karvast oli jo reilu 5cm,  eli meni jatkusti  esarin väliin. Kun esari on muutenkin vain puoliksi terskan päällä. Häiritsi myös vaimon suikkareiden antoa. Joten trimmasin muualta lyhyeksi ja höyläsin varren sileäksi, niin pärjää taas vähän aikaa.

Vierailija
157/198 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Munani on täysin karvaton. Tykkään olla näin. Vehje näyttää omasta mielestäni oikein hyvältä ja sehän on tärkeintä. Vaimo ei hirveästi tykkää mutta en minä ala olemaan muunlainen sen takia.

Sama täällä. Vaimo ei oikein ole kertonut mielipidettä tykkääkö vai ei. Reilun vuoden oon käynyt brassissa, viimeksi kolme viikkoa sitten. Nyt alkaa taas sänki näkymään. Itse pidän tästä enemmän kuin karvaisesta. Kovasti on mielipiteitä myöskin vastaan mut mitä se teille kuuluu, kaikki tekee miten itestä tuntuu parhaalta.

Vierailija
158/198 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä se haittaa, että rakastelun jälkeen molempien karvoitukset ovat emättimen liman ja sisälle laskemani sperman kostuttamat ja tahrimat. Se on hyvä, että molemman tuntevat naineensa kunnolla. Se on jollain tavalla ihanaa, että olemme rakastelun jälkeen molemmat sekä emättimen nesteiden että sperman tahrimat. Olemme todella antaneet molemmat toinen toisillemme. Luomuna. Jälkilämmön jälkeen pesulle. Sitä varten meillä on sauna j

Oksensin vähän suuhuni.

Vierailija
159/198 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystäväni ei tykkää jos ajan lyhyeksi, kuulemma pistelee ja ärsyttää ihoa, samoin parran kanssa.

Vierailija
160/198 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laseroinut pallit, varren ja anuksen, sekä ajanut 2 millin pituiseksi alavatsan ja häpykummun alueen. Enää ei tarvitse kuin silloin tällöin sheivata joitakin ohuita karvoja palleista ja varresta ja ajaa trimmerillä alavatsan ja häpykummun karvat 2 milliseksi. Helppoa hoitoa laserikäsittelyjen jälkeen.

M61

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi