Mies, siistitkö munakarvoja?
Miksi tai miksi et? Siistitkö saksilla vai ajatko enemmän höylällä tai trimmerillä? Naisen pyynnöstä vai omasta halusta?
Kommentit (198)
En, kun vaimo ei tykkää siitä ulkonäöstä sitten
Kyllä, varresta kaikki pois ja pussit sileiksi. Myös peppuvako ja reikä on karvattomia, on siistimpää ja tuntuu vaan paremmalta. Päältä vain vähän siistin karvoja lyhyemmäksi, posliiniksi vetäminen ei siitä ei kiinnosta
Ihan omasta halusta siistin. Höylällä kalunvarsi ja pussit paljaaksi. Päälle jätän siistityn karvoituksen
En siisti itse, mutta kosmetologi tekee brassin.
Vierailija kirjoitti:
Tyttöystäväni ei tykkää jos ajan lyhyeksi, kuulemma pistelee ja ärsyttää ihoa, samoin parran kanssa.
Ajat liian harvoin. Pitää ajaa joka päivä jos haluaa että pysyy sileänä.
En tietenkään. Olen makkaraa syövä Mies isolla ämmällä enkä mikään metroseksuelli neiti.
Laadukkaalta partahöylällä olen ajanut pallit jo noin 15 vuoden ajan pari kolme kertaa viikossa. Iho on varsin tottunut siihen ja en tule lopettamaan. Muuten tulee sitten lyhennettyä karvoitusta. Onhan se tosi hyvä näin.
Höylällä kaikki pois. Ihan omasta halusta.
Enhän sitä voisi odottaa myöskään vaimoltani, jos en niin itse tekisi.
Jos luonto on tehnyt tehtävänsä ja karvat kasvavat niin antaa karvojen kasvaa.En ole koskaan ajellut,pyytänyt ajamaan tai siistimään karvoja.Jokainen tehköön niin kuin haluaa, siistii, ajaa kaikki pois tai antaa karvojen olla.
Vierailija kirjoitti:
En siisti itse, mutta kosmetologi tekee brassin.
Sama, viimeksi viime viikolla.
Vierailija kirjoitti:
Siistin. Höylällä ja trimmerillä. Kalun varsi on kiva olla myös karvaton, koska karvat nipistelevät häppäreiden välissä. Näyttää kalu myös vähän pidemmältä :-)
Kasvaako kalun varteen 😁 karvaa?
En oo kellään nähnyt ikinä. Ei oo totta.
Ei voi olla totta. Tatti, minkä varressa kiharapehkoa kärkeen asti.. ei ole totta.
Meidän kanat munii karvattomia munia. Lampaita sen sijaan pitää keriä.