Mies, siistitkö munakarvoja?
Miksi tai miksi et? Siistitkö saksilla vai ajatko enemmän höylällä tai trimmerillä? Naisen pyynnöstä vai omasta halusta?
Kommentit (211)
No niin se vehe olikin philipsin one blade eikä gillette.. ei tuu näppyjä..
Vierailija kirjoitti:
Käyn noin 2 kk välein kosmetologilla;brasilialainen sokerointi. Helppoa ja mukavaa.
Ajeleeko kosmetologi karvat erektoituneesta vai löysästä kalusta? Itse itseäni jälleen on mielestäni erektion aikana helpompi ajella kalun vartta.
Ottavatko kaikki kosmetologit vastaan miesasiakkaita?
Olen 30, enkä usko että ikäisissäni on paljon ketään sellaisia, jotka eivät edes jonkin verran siistisi. Ihan perussettiä nykyään. Okei, jotkut hipit sitten erikseen, mutta muuten...
Tottakai siistin ja samaa vaadin myös naiselta.
Karvat trimmerillä siistin lyhyeksi päältä ja kulli/kassit paljaaksi höylällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyn noin 2 kk välein kosmetologilla;brasilialainen sokerointi. Helppoa ja mukavaa.
Ajeleeko kosmetologi karvat erektoituneesta vai löysästä kalusta? Itse itseäni jälleen on mielestäni erektion aikana helpompi ajella kalun vartta.
Ottavatko kaikki kosmetologit vastaan miesasiakkaita?
Ihan sama ajeleeko kovemoana vai löysempänä. Tosin ei ajele lainkaan, koska kyse on brasilialaisesta sokeroinnista. Kaikki kosmetologit eivät todellakaan ota miesasiakkaita. Joko eivät osaa tehdä sokerointia miehille tai eivät halua.
Pussit, varren sekä siitä persreiän ympäristöön vedän höylällä kerran viikossa sileäksi. Ylempää vedän välillä posliiniksi, mutta yleensä annan olla noin 3-5 mm karvan, jottei tule näppyjä sisäänkasvaneista karvoista eikä sänki raavi puolisoa. Koneella ajelen ylempää, tosin posliiniksi höylällä tai epillaattorilla. Ei niin paljoa ole väliä että mihinkään hoitolaan menisin. Sokerointia koitin muutaman kerran eikä siitä tullut mitään, karvanpoistovoiteella ei lähteny kaikki. Puolisolle on kuulemma ihan sama minkälainen karvoitus on, itse tykkään lyhyistä karvoista ja sileästä joten omaksi iloksi siistin.
Onko kertaakaan nalli palanut? Jos on, niin miten kosmetologi on asiaan suhtautunut.
Vähän varren juuresta siistitty, mutta muuten luonnollinen miehen karvoitus.
Spontaanit suihinotot lisääntyvät huomattavasti, kun on karvat ajettuna.
Kaikki pois, puska, varsi ja kassit. Suihkussa höylällä pidän karvattomuutta yllä.
Poslarina jo yli 15 vuotta omasta aloitteesta ja tällä mennään. Vaimokin tykkää, vaikka hänellä on siistitty pieni tupsu kummun päällä.
Sokerilla poistan varresta ja kasseista ja saksilla siistin muuten pehkoa. Vaimoke nuoleskelee mieluummin sileitä kasseja kuin karvaisia, niin siksi sokeroin. Sokeri on siitä hyvä ettei jää sänkeä.
Vaimo haluaa että ajelen karvat pois ainakin varresta. Helposti se käy kun kerran viikossa höylää. Nykyisin ajan kaikki pois, kun ei tarvi käydä muiden kanssa saunomassa tai suihkussakaan.
Sheivaan joka päivä höylällä ja vaahdolla pallit ja kalun ja häpykarvoituksen kalun yläpuolelta, ei pääse paha sänki kutittamaan. Kun säännöllisesti sheivaa ja käyttää partavettä, eipä tule näppyjäkään. On siisti ja puhdas olo.
Vierailija kirjoitti:
Nykyisin ajan kaikki pois, kun ei tarvi käydä muiden kanssa saunomassa tai suihkussakaan.
Mäkin ennen arastelin posliiniksi ajamista, kun ajattelin ettei sellaisena kehtaa missään näyttäytyä. Mutta jossain kohtaa lakkasin välittämästä, ja olen nyt jo vuosikaudet käynyt karvattomana saunoissa, suihkuissa jne. Ehkä kaikista oudointa on ollut saunoa oman kuusikymppisen isän nähden posliinina, mutta eipä tuokaan ole mitään sanonut. Eikä ole kukaan muukaan.
Firskarssin saksilla saksin ylimääräiset pehkot pois ehkä 2 kk välein. Karvatuposta kiinni ja reilu lyhennys.
Jos oikein innostun, niin höylään vatupassisuoran vaakarajan napaan saakka sileäksi..
Varren ja pussit ajan samalla kun parran. Kesäisin tulee oltua aikalailla posliini. Vaimo itse höylää meidät molemmat.
Vaimo tykkää, että on vähän karvoitusta on kuulemma miehekkäämpi niin hänen mielestään. Kerran viikossa trimmerillä hoituu ja yleensä vaimo hoitelee mieleisekseen, kiva esileikkikin samalla kun yleensä tulee ne pehmeät huulet kalulle kaupan päälle
Tietenkin siistin. Odotan tätä myös naiselta.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin siistin. Odotan tätä myös naiselta.
Vaimo odottaisi minulta täystuheroa, itse pidän sileää ihoa tai kevyttä karvoitusta esteettisempänä, eroottisempana ja miellyttävämmän tuntuisena. Kompromissina pidän kalun varren ja pienen alueen ympäriltä täysin sileänä ja muualta lyhentelen fiiliksen mukaan, en kuitenkaan paljaaksi.
Hän välillä hieman murmuttaa siitäkin, mutta koska hänkin saa pitää itsensä sellaisena kuin haluaa (eli bikiniraja siistittynä), niin ajattelen että totta kai minäkin voin niin tehdä. Täysposlarin unohtaminen on jo vastaan tulemista minun puoleltani.
Itseäni ainakin häiritsee kun kasvas kohtuu tuuheana ja pitkänä puolisääreen. Vaiva alkoi kun jossain 40v kohdalla menin ekan kerran sheivaamaan. Sitä ennen ei ollut kovin tuuheaa, eikä jäykkää. Oli kasvanut siihen mittaan reilussa 20 vuodessa. Mutta sen jälkeen tuntunut, että kasvaa kuin tauti, entistä pidemmäksi, jos ei parturoi. Nykyisin siistin sellaisella partakoneen näköisellä tukanleikkaaalla. Siihe saa sellaisen muovisen suojan jolla jää muutaman millin pituiseksi, eikä leikkaa ihoa. Ei myöskään tule iho araksi. Eli lopputulos on aika siisti, eikä vaimokaan valita, että hankaa pillua.
M62