Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poika on alkanut nukkumaan ovi kiinni. Raivostuu kun vedän aamulla oven auki.

Vierailija
14.02.2021 |

Siis pakko koska muuten koko asunto homehtuu ja haisee. Niin hirveän tunkkainen löyhkä sieltä tulee.

Pitääkö tässä ottaa ovi kokonaan hetkeksi pois vai mikä auttaa? Mun talo ja mun säännöt. En halua mitään hajuhaittoja lapsen itsekkyyden takia

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei saanut pitää ovea kiinni. Ei edes päivällä. Kun kuulemma happi loppuu! Tuli remmistä, jos pisti oven hetkeksikään kiinni. Esim. aamulla oli turha yrittää nukkua, kun viiden aikaan ylös nousevat vanhemmat keitti aamukahvia sekä kolisteli muutenkin ja isä lontosteli kengät jalassa sisällä, kun kävi 10 min välein tupakalla.

Vierailija
42/45 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n on aika ymmärtää, että lapsi on erillinen ihminen eikä sinun jatkeesi. Sinä olet hänet tähän maailmaan tuonut, joten sinulla on velvollisuus antaa hänelle koti. Talonne on siis yhtä paljon teinin koti kuin sinun. Teinin huone on enemmän hänen kuin sinun. Teinillä on oikeus olla yksin ovi kiinni ja sinulla on oikeus mennä omaan makuuhuoneeseesi ja laittaa ovi kiinni.

Lapsesi ei pyytänyt tulla tähän maailmaan vaan sinä toit hänet. Siksi sinun täytyy pitää huoli, että hän saa elää hyvää elämää ja kasvaa aikuiseksi rauhassa. Masturbointi kuuluu elämään eikä siinä ole mitään väärää.

Jos kosteus on ongelma, osta kosteudenpoistaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 50-luvulla syntynyt äiti oli tuollainen kanssa. Tuli aina aukomaan suljetut ovet ja ei koputtamista osannut. Ai saa*ana kun tuleekin ahdistavat muistot mieleen.

Meille asennettiin viime kesänä sellaiset ilmanvaihtoräppänät makuuhuoneisiin, vanhaan rintamamiestaloon. https://www.puuilo.fi/pisla-korvausilmaventtiili-105-mm-255-400-mm-suod…

Vierailija
44/45 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin nauroin hyvää provoa mut oikeestaan tulin tosi surulliseksi kun aattelin et jos tämä on oikeesti totta.

Vierailija
45/45 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kyse että haluat varmistaa ettei pelaa koko yötä, mikä voi olla ongelma, sopikaa mihin aikaan poika laittaa puhelimnsa yöksi lukittavaan astiaan jonka avain on pojalla.

Mitään muuta todellista syytä ei ole miksi hän ei saisi ovea yöllä lukita.

Minusta olisi nyt aikuisenakin ihan kamalaa jos vanhempani vaatisivat minua nukkumaan ilman jotain yksityisyyttä, vaikken tekisi mitään.

Jos talossa on vika, pitää korjata talo.