Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keneltä julkkikselta näytätte?

Vierailija
13.02.2021 |

Onko teitä ikinä verrattu kehenkään julkkikseen? Kehen? Oletteko samaa mieltä? Tunnetteko ketään, joka näyttäisi ihan joltain julkkikselta?

Itselleni on sanottu toistuvasti, että näytän Kim Cattrallilta. Siis Sinkkuelämää -sarjan Samanthalta. En itse näe meissä minkäänlaista yhdennäköisyyttä, paitsi ehkä kasvojen muodon, enkä nyt voi sanoa olevani vertauksesta kovin innoissani vaikka Cattrall kaunis nainen onkin.

Siskoni eräs kaveri näyttää erehdyttävän paljon Anna Abreulta kasvoista, mutta on paljon pidempi. En ole ainoa, joka on sitä mieltä. Työkaverissa ja LotRin Galadrielissa (Cate Blanchettissa) on mielestäni paljon samaa. Hän vaikutti ilahtuneelta, kun joskus kahvihuoneessa tulin möläyttäneeksi mielipiteeni.
Lähikaupassamme käy välillä mies, jonka luulin ensimmäisellä kerralla olevan Harrison Ford. Sitten tajusin, että oikea Ford on paljon vanhempi nykyään :D

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viivi Avellan. Olin silloin 18 v ja ensimmäistä kertaa baarissa.

Vierailija
42/59 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Atlas kirjoitti:

Nuorempi John Cusack.

Olet komea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanottu Olga Koskikallio nyk. Temonen. En ottanut kehuna.

Vierailija
44/59 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellaiset kasvot, että en näytä keltään julkkikselta.

Vierailija
45/59 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miina Maasola. Ehkä jotain samaa on.

Mieheni taas muistuttaa hyvin paljon Marko Asellia.

Vierailija
46/59 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorelta Jennifer Connellilta.

N25

Unohdin laittaa kuvalinkin. Tosa https://www.eightieskids.com/wp-content/uploads/2020/12/maxresdefault-1…

Nykyään hän siis on eri näköinen kun kaventanut nenän yms.

Vierailija
47/59 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shannen Doherty. En koe olevani kaunis, enkä pidä Dohertyäkään kauniina. On kai meissä samaa, kun useampi maininnut.

Vierailija
48/59 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua luullaan usein Päivi Räsäsen tyttäreksi.

Vierailija
49/59 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirsten dunstissa on ehkä eniten samaa julkkismaailmasta. Ei ole kukaan maininnut, oma ajatukseni on.

Vierailija
50/59 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emma watsonilta

Vierailija
51/59 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on sanottu että olen Gabriela Koukalovan näköinen, tšekkiläinen ampumahiihtäjä.No joo, on kyllä samaa näköä.

Vierailija
52/59 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän eniten varmaan Jennifer Lawrencelta. Jos sillä ois kastanjanruskea tukka, kuten mulla oltais aika samannäköset.

Vierailija
53/59 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Björkiltä kuulemma.

En varmaan enää kun olen lihava ja vanhentunut. Tosin kaitpa Björkikin on yhtälailla vanhentunut kuin minäkin.

Kasvonpiirteet ei muutu. Ja edelleen on tumma tukka, vaikka sivuilta vähän harmaata.

Vierailija
54/59 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Niin ja kyllä se taitaa paikkansa pitää että björkiä muistutan piirteiltäni. Minua on myös intiaaniksi haukuttu nuorena, otin sen kehuna.

En loukkaantunut siitäkään kun sanottiin björkin näköiseksi.

53

Vierailija
55/59 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
56/59 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku nainen sanoi kerran, että näytän Richard Gereltä edestäpäin ja Jon Bon Jovilta sivustapäin.

Vierailija
57/59 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kim Kardashdian, Angelina Jolie.

Vierailija
58/59 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin nuori niin sain kuulla olevani milloin Linda Lampenius, Christina Aguilera tai Anna Erikson. Pitkähiuksinen,meikattu, nätti tusinablondi siis. Enää olen vain pitkähiuksinen ja meikattu tusinakeski-ikäinen av-mamma. No, blondi olen vieläkin mutta ketään edellä mainittua en muistuta enää edes etäisesti😁

Vierailija
59/59 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Drew Barrymore. Tästä olen kuullut vuosien varrella useasti. Pienenä myös Shirley Temple. Vissiin hiusteni takia :D

Täällä kanssa Drew Barrymore. :D Useat eri tuttavapiirit sanoneet asiasta, itse en meinaa nähdä sitä.

Voisi olla hauska tavata, ollaanko saman näköisiä tai tunnistaako toisessa paremmin sen Drew-yhdennäköisyyden. :)