Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pitkään seksittömyyteen olisit valmis puolison haluttomuuden takia?

Vierailija
13.02.2021 |

Ennen kuin kokisit että on saatava muualta?

Kommentit (86)

Vierailija
1/86 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 10 vuotta jo mennyt...nii että saas nähä....

Vierailija
2/86 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko vanhojakin, vai ruuhkavuodet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/86 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä pari vuotta. Mies oli minun takia ilman seksiä vuoden verran, koska minulle oli se kivuliasta yhdessä vaiheessa.

Vierailija
4/86 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme päivää menis ihan tuosta vaan, jos on hyvä syy.

Vierailija
5/86 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se raja jossain viikossa menisi.

Vierailija
6/86 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin pitkää kuin on tarvis Kumpaakaan ei onneksi seksi juuri kiinnosta.

Vierailija
7/86 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassu aloitus

Puolison haluttomuus ei ole oikeuta seksittomyyteen

Puolison tai paremminkin PARIN on yhdessa haettava apua 

Toisen osapuolen haluttomuus on AINA jaettu ongelma joka on 50/50 ongelma

Haloo. EI muualta. Avioliitto on sopimus. Sopimukset pidetaan.

Et halua valehdella. Etka olla vahtelijan kanssa. Joudut nimittain elamaan itsesi kanssa loppuikasi.

Vierailija
8/86 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pakko, niin koko loppuelämäkseni.

Rakastan puolisoani, en minä hänen kanssaan elä ja ole ja koe asioita vain ja ainoastaan seksin takia.

Rakastan ja välitän hänestä, hänen itsensä taki.

Ja tiedän mistä puhun.  Puolisoni sairastanut syövän, leikattu ja hän toipunut siitä.

Elämme jatkoajalla ja koko elämä kaikkineen on mennyt pohjiaan myöten uusiksi.

Vierailija
9/86 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan tunnin.

Vierailija
10/86 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos syy on sairaus. Vaikka loppu elämäni. Kyl minä viikottain haluaisin rakastella mieheni kanssa 😍

Vierailija
11/86 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on silkasta haluttomuudesta, ei siis mitään ymmärrettävää syytä (lääketieteellinen, kuormittava elämäntilanne), joku 6kk. Sen jälkeen pariterapiaan. Jos ei löydy ratkaisua, pitää miettiä muita vaihtoehtoja jos halut vaan ei kohtaa.

Vierailija
12/86 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta jaksoin puutetta jossa satunnaista seksiä. Sama nainen oli aikaisemmin että olen parasta mitä on saanut. Joskus oli niin intona että ihan veti multa housut pois ja hommiin.  Niin että jos olisin huono pano niin voisin ymmärtää pihtaamisen. Tässä on kyllä uskottavuus aika herkässä kun mammat alkaa siitä mikä on hyvä. 

Mulle ihan sama kestän haukutkin. Ilman mitään leuhkimista kyllä mä tyydytän. Suulla, sormilla, leluilla ja jopa munallakin.

Vierailija
13/86 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 46 vuotias ja haluja on, mutta en jättäisi rakasta miestäni ja parasta ystävääni, sen takia, että meillä ei olisi seksiä. En ainakaan lähtisi vieraisiin, sillä onhan minulla omatkin kädet ja en usko, että minun ja mieheni läheisyys loppuisi ikinä. Saisin siis ihan taatusti olla hänen kainalossaan niin paljon kuin tähänkin asti ja meidän arkemme olisi yhtä hyvää kuin tähänkin asti.

En siis todellakaan vaihtaisi rakasta miestäni jonkun toisen äijän kanssa pelleilyyn. Eihän se seksi olisi välttämättä vieraan kanssa edes mitään hyvää, vaan luultavasti hyvin huonoa, sillä ajatukseni olisivat täydellisesti muualla. En usko myöskään, että minusta olisi edes yrittämään toisen miehen vikittelyä, sillä olemme olleet mieheni kanssa lähes 25 vuotta yhdessä ja se asia ei minulta unohdu. En siis pilaisi elämääni siis toisen miehen takia. En, vaikka seksittömyyttä olisi koko loppuelämä.

Sitä muuten mietin myös, että vaikka tapahtuisi jotain sellaista, että miehelläni ei mela nousisi, niin kyllähän hänellä sormet toimisivat ja mikään ei estä niiden käyttämistä. Mieheni on aina tykännyt auttaa minua pyyteettömästi, joten ihan varmasti tämäkin asia olisi ihan ok.

Vierailija
14/86 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu syystä. :) Jos toinen on kipeenä, nii en todellakaa olis vaatimas mitää. Sit jos pihtaa rangaistuksena, eli sortuu henkisee väkivaltaan, nii semmosta en kattos päivääkää.

Vierailija
15/86 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi oot jatkanu, eiks kannattas häipyy?

Vierailija
16/86 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassu aloitus

Et halua valehdella. Etka olla vahtelijan kanssa. Joudut nimittain elamaan itsesi kanssa loppuikasi.

Tirsk! 😂 Olet varmasti joku naimaton 17 vuotias pojankolli! Nolo vastaus kaikin puolin! 😊

Vierailija
17/86 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos johtuu sairaudesta niin vaikka loppuelämän. Muussa tapauksessa haluttomuus täytyy yhdessä selvittää. Harvoin se vaan pelkkää puolison veemäisyyttä on.

Ei tuohon mitään yksiselitteistä aikaa ole. Eiköhän kumpikin sen sitten tiedä itsekin milloin on aika luovuttaa ja lähteä eri teille.

Vierailija
18/86 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassu aloitus

Lapsikulta, panevatko vanhempasi vielä? Tai isovanhempasi? Jos siis ovat yhdessä.

Vierailija
19/86 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 65v ja olen ollut valtaosan elämästäni ilman seksiä ja nyt jo 30v myös ilman puolisoa. Enkä edes koe, että minulta puuttuisi jotain, en kokenut nuorempanakaan. Elämässä on niin paljon muuta, kun vain tarttuu siihen.

Vierailija
20/86 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyvyttömyyttä kestäisin lopun elämääni, mutta haluttomuutta tyydyttää kumppanin tarpeita melko lyhyen ajan. Minäkin teen kumppanini mieliksi yhtä sun toista, vaikkei aina niin huvittaisikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi