Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet tästä ilmiöstä: alakoululaiset tytöt katsovat TikTokin teinityttöjen vietteleviä tanssivideoita ja matkivat näitä

Vierailija
13.02.2021 |

Tätä näkee usein, kun jo alakoululaiset tytöt matkivat TikTokin tanssivideoiden keimailua jossain ruokakaupassa tai ihan missä tilanteissa tahansa. Minusta melko huolestuttavaa. Tiedä sitten laittavatko nämä itsekin vastaavia videoita TikTokkiin.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

_tarttis esimerkkejä, mikä on kellekin viettelevää.

Tanssi on ollut aina ympärimaailmaa yksi liikunta ja ilmaisumuoto. Esim kasarilla jo kauhisteltiin Lambada videossa, kun tanssijat olivat alle 10 vuotiaita ja he liikkuivat miten nyt liikkuivat. Suomessa sitä pidettiin lähes tulkoon pystynaintina, mutta muualla se oli vaan tanssia kehojen koskettaessa toisiaan.

Se on yhä aivan normaali tanssitapa ympäri maailmaa. Suomessahan sitä edelleen katellaan kauhistellen.

Vierailija
2/25 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tanssi on ollut aina ympärimaailmaa yksi liikunta ja ilmaisumuoto. Esim kasarilla jo kauhisteltiin Lambada videossa, kun tanssijat olivat alle 10 vuotiaita ja he liikkuivat miten nyt liikkuivat. Suomessa sitä pidettiin lähes tulkoon pystynaintina, mutta muualla se oli vaan tanssia kehojen koskettaessa toisiaan.

Se on yhä aivan normaali tanssitapa ympäri maailmaa. Suomessahan sitä edelleen katellaan kauhistellen.

Jos lasten on aivan normaalia ympäri maailmaa tanssia siten, niin miksi se faija siinä videolla sitten friikahtaa tyttärelleen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
4/25 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssi on ollut aina ympärimaailmaa yksi liikunta ja ilmaisumuoto.

Vitut.

Jukka Haapalaisen sanoin tanssi on vertikaali ilmaisu horisontaalille halulle. Sitä erityisesti lattarit ja lambadat ovat.

Vierailija
5/25 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, pillun hinkkaus miehen reittä vasten ei ole ollut normaali tanssitapa ympäri maailmaa, ei ennen eikä nytkään.

Vierailija
6/25 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain perverssit näkevät tanssivideoissa jotain seksuaalista.

Vierailija
7/25 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen tytöt matkivat musiikkivideoita tai cheerleadereita. Ei mitään uutta.

Vierailija
8/25 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ilmiötä on muutenkin kaikkialla. Mainoksissa ja muualla puolipukeisia keikistelijöitä nuolemassa milloin jäätelöä, milloin suklaapatukkaa irstaasti ilmehtien. Sieltä teinit ja ymmärtämättömät pikkutytöt ottavat oppia.

Vierailija
9/25 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiktokin ikäraja on 13. Miksi kukaan alakouluikäinen/ ei-teini käyttäisi sitä?

Vierailija
10/25 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vietteleviä".

Ne on vain päässäsi. Pää tarvitsee uudelleenohjelmointia.

Vierailija
11/25 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni pikkutyttöjen ei tatvitse olla TikTokissa. Tulee vaan turhaa luuloa "keikuttelusta". Tanssi onki sitten ihan eri juttu.

Vierailija
12/25 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai ala-asteikäisetkö? Ei takuulla. Itse olen -87 syntynyt ja kun itse olin ala-asteella, ei tullut pieneen mieleenkään matkia Spice Girlsien tansseja tai pukeutumistyyliä, vaikka katselin heitä silmät kirkkaina Wannabe-hitistä alkaen. Osasin kyllä tehdä eron minun ja heidän välilleen. Nykylapset elävät sairaassa yhteiskunnassa, jossa jo 8-vuotiaan pitäisi olla kuin 18-vuotias ulkonäöltään ja seksikkyydeltään.

Vierailija
13/25 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jäätelön tai suklaan nuoleminen on ihan normaalia. Ei "irstasta".

Katsojan päässä on ongelma.

Vierailija
14/25 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätkää nyt todellisuuteen. Kaikki alakouluikäiset tytöt ovat TikTokissa. Tanssiminen ei ole vakavaa ja tekevät niitä kavereilleen.

Vierailija
15/25 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai ala-asteikäisetkö? Ei takuulla. Itse olen -87 syntynyt ja kun itse olin ala-asteella, ei tullut pieneen mieleenkään matkia Spice Girlsien tansseja tai pukeutumistyyliä, vaikka katselin heitä silmät kirkkaina Wannabe-hitistä alkaen. Osasin kyllä tehdä eron minun ja heidän välilleen. Nykylapset elävät sairaassa yhteiskunnassa, jossa jo 8-vuotiaan pitäisi olla kuin 18-vuotias ulkonäöltään ja seksikkyydeltään.

Ahaa. Me esitimme Spice Girlsin tansseja koulussa. Kivaa oli.

Vierailija
16/25 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiktokin ikäraja on 13. Miksi kukaan alakouluikäinen/ ei-teini käyttäisi sitä?

Lähipiirissäni 9-vuotias tyttö käyttää tiktokkia ja matkii juuri näitä tanssiliikkeitä. Todella friikkiä, kun yhtäkkiä alkaa se kasvojen ja olkapäiden hivelyketkutus. Tänään kaupassa näin suunnilleen samanikäisen pikkutytön tekevän samaa tanssiliikettä.

Ap

Vierailija
17/25 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trump oli oikeassa kun halusi tämän Kiinan vakoilusovelluksen bännätä. Noh saavat amerikkaiset edelleen pärjätä tämän mädätyksen kanssa Bidenin johdolla

Vierailija
18/25 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono suuntaus. On monia miehiä joita kiinnostaa alaikäiset :(

Vierailija
19/25 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuossa lopulta isoa eroa siihen kuin itse katsoi kavereiden kanssa Spice girls videoita ja opeteltiin niitä tansseja. Eivätkä ne liikkeet nyt sen kummempia olleet ja muistan jopa joskus että esitimme niitä koko luokalle (:D) Kyllä minustakin lapsuus pitää pysyä lapsuutena, mutta kautta aikojen lapset ovat leikkineet ja esittäneet aikuisia, koska se maailma kiehtoo heitä. Ja kautta aikojen aikuiset ovat tätä kauhistelleet.

Vierailija
20/25 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa lapsuudessa kyllä matkittiin juuri spaissarit ja muutkin tanssimuuvit telkkarin musavideoista. Ihan sama meininki se oli silloinkin. Mä luulen etteivät lapset itse edes ajattele koko hommaa millään tavalla seksuaalisena vaan leikkinä. Näkisin että ongelma on enemmän aikuisissa itsessään ja meidän tulkinnoissa. Toki meidän mediakuvasto on tosi seksualisoitunutta, mutta ei sitä oikein voi eikä ehkä pidäkään lapsilta piilottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme