Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi aina sanotaan että mies käytti naista hyväkseen, jos harrastaa seksiä eikä sen jälkeen halua tavata.

Vierailija
13.02.2021 |

Harvoin kuulee että nainen käytti miestä hyväkseen, jos nainen on tavannut miehen tinderissä eikä yhden illan jälkeen enää halua tavata. Miksi vain mies käyttää tälläisissa tilanteissa naista hyväkseen.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupes oikein ärsyttää ku aloin miettii omia teinivuosia, kaikki akti olis miesten puolelta pitänyt johtaa seksiin oli kyse juttelemisesta, tanssimisesta tai edes saman pöydän jakamisesta.

Vierailija
22/46 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaanko nykyään enää niin? Kuulostaa vanhahtavalta ajatukselta. Jos ei ole luvattu mitään tai puhuttu mistään enemmästä, niin kai peli on selvä.

On kokemuksia molemminpuolisesta yksipuolisesta ihastumisesta seksin jälkeen, joka ei ole johtanut mihinkään. Olen itse ihastunut ja myös seksikumppani on joskus ihastunut minuun ensimmäisen seksikerran jälkeen.

Se on oma moka, jos satuttaa itsensä, vaikka tietää pelin säännöt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska antaa ymmärtää että olisi muutenkin kiinnostunut. Jos ilmoittaa jo etukäteen, että seksistä vain kyse ja nainen on samaa mieltä, niin silloin ei ole hyväksikäyttänyt.

Just tämä! Naisena en ole koskaan mennyt sänkyyn jonkun kanssa vain huvin vuoksi tai että saisin paineet purettua. Kyllä minulla on jonkulainen kiinnostus mieheen täytynyt olla. Joskus jonkun vanhan exän kanssa voi sänkypainia siten et saa paineet pois. Mutta niissä tilanteissa on suhde ja tuntemus taustalla.

Vierailija
24/46 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harva nainen on pelkästään seksin perässä antaen ymmärtää muuta. Tietysti silloin voisi sanoa naisestakin.

Älä puhu höpöjä. Joitakin vuosia sitten tapailin paljon naisia netin kautta ja 95% oli varattuja ja vain seksin perässä. Myös deittisivustoilla enemmistö haluaa vain seksiä, vaikka profiilin perusteella voisi kuvitella heidän etsivän vakavaa parisuhdetta.

Vierailija
25/46 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä aikoinaan jätin miehiä ilman p...a, vaikka sitähän ne kyttäsivät, kun lähdettiin yhtä matkaa kotiani kohden. Suukottelu sai riittää minulle monenkin saattoreissaajan kanssa, ja joillekin en antanut edes poskipusua sujauttaa.  Se oli sitä nuoruutta, hurjaa seikkailua ja juhlimista, tanssia ja laulua jne.    Joidenkin kanssa sitten kokeilin seurustellakin pitempiä aikoja, mutta en heillekään kaikille antanut; panin poikki seurustelut, kun alkoi tuntumaan siltä, ettei tämä mies ole se ns. oikea tapaus mulle.

Mutta kun sen oikean kohtasin, se oli sitten menoa ja lujaa vauhtia etenimme, eikä meitä erottanut mikään, sänkypaini oli ykköslajimme ensimmäiset vuodet.

Vieläkin naimisissa, ja lapsemme maailmalla hyvissä asemissaan.  Lapsenlapsikin ilahduttaa jo elämäämme.

Ja sitten heräsit äänekkääseen pieruusi.

Vierailija
26/46 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sanota aina. En ole koskaan kuullut tuollaista.

Vierailija
27/46 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja omnomnomnom...

Vierailija
28/46 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harva nainen on pelkästään seksin perässä antaen ymmärtää muuta. Tietysti silloin voisi sanoa naisestakin.

Älä puhu höpöjä. Joitakin vuosia sitten tapailin paljon naisia netin kautta ja 95% oli varattuja ja vain seksin perässä. Myös deittisivustoilla enemmistö haluaa vain seksiä, vaikka profiilin perusteella voisi kuvitella heidän etsivän vakavaa parisuhdetta.

AHHH, nyt ymmärrän tinderissä on paljon naisia jotka ovat naimisissa ja haluavat jotain muuta. Seikkailuja, huomiota ym. heillä on nykyhetki taattu niin voivat sitten villisti kirmailla muiden miesten kanssa.

Vierailija
29/46 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanotaanko nykyään enää niin? Kuulostaa vanhahtavalta ajatukselta. Jos ei ole luvattu mitään tai puhuttu mistään enemmästä, niin kai peli on selvä.

On kokemuksia molemminpuolisesta yksipuolisesta ihastumisesta seksin jälkeen, joka ei ole johtanut mihinkään. Olen itse ihastunut ja myös seksikumppani on joskus ihastunut minuun ensimmäisen seksikerran jälkeen.

Se on oma moka, jos satuttaa itsensä, vaikka tietää pelin säännöt.

Nythän puhuttinkin tapauksista joissa mies esittää ja sanoo olevansa ihastunut. Jos peli on momemmille selvä eikä kumpikaan valehtele, ei se ole hyväksikäyttöä.

Vierailija
30/46 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että jos toinen osapuoli on saanut hyvää seksiä, mielestään, ja toinen ei, tuntee olleensa vain seksin apuväline, niin helposti apuvälineeksi päätynyt kokee tulleensa hyväksikäytetyksi.

Vierailija
31/46 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska antaa ymmärtää että olisi muutenkin kiinnostunut. Jos ilmoittaa jo etukäteen, että seksistä vain kyse ja nainen on samaa mieltä, niin silloin ei ole hyväksikäyttänyt.

No voi olla oikeasti kiinnostunut, mutta seksin jälkeen tuli toisiin aatoksiin. En minäkään enää halunnut tavata yhtä miestä seksin jälkeen vaikka muuten oli kiinnostava.

Mutta vakuuttelitko hänelle ennen seksiä että olet kiinnostunut muustakin? Jos et niin eihän tuossa silloin ole mitään väärää.

Siis olin aidosti kiinnostunut hänestä, mutta seksin jälkeen tiesin ettei homma tule toimimaan ja en ala selittämään tarkemmin syitä. Harmitti aika paljon ettei menty jo aiemmin sänkyyn. 

Vierailija
32/46 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi olla oikeasti kiinnostunut, mutta seksin jälkeen tuli toisiin aatoksiin. En minäkään enää halunnut tavata yhtä miestä seksin jälkeen vaikka muuten oli kiinnostava.

Mutta vakuuttelitko hänelle ennen seksiä että olet kiinnostunut muustakin? Jos et niin eihän tuossa silloin ole mitään väärää.

Siis olin aidosti kiinnostunut hänestä, mutta seksin jälkeen tiesin ettei homma tule toimimaan ja en ala selittämään tarkemmin syitä. Harmitti aika paljon ettei menty jo aiemmin sänkyyn. 

Joo, olit aidosti kiinnostunut, mutta kysymykseni pointti oli että tiesikö mies tämän? Eli olitko hänelle sanonut, jopa moneen otteeseen vakuutellut, että olet kiinnostunut muustakin kuin seksistä?

Vierailija
33/46 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä aikoinaan jätin miehiä ilman p...a, vaikka sitähän ne kyttäsivät, kun lähdettiin yhtä matkaa kotiani kohden. Suukottelu sai riittää minulle monenkin saattoreissaajan kanssa, ja joillekin en antanut edes poskipusua sujauttaa.  Se oli sitä nuoruutta, hurjaa seikkailua ja juhlimista, tanssia ja laulua jne.    Joidenkin kanssa sitten kokeilin seurustellakin pitempiä aikoja, mutta en heillekään kaikille antanut; panin poikki seurustelut, kun alkoi tuntumaan siltä, ettei tämä mies ole se ns. oikea tapaus mulle.

Mutta kun sen oikean kohtasin, se oli sitten menoa ja lujaa vauhtia etenimme, eikä meitä erottanut mikään, sänkypaini oli ykköslajimme ensimmäiset vuodet.

Vieläkin naimisissa, ja lapsemme maailmalla hyvissä asemissaan.  Lapsenlapsikin ilahduttaa jo elämäämme.

Tein samoin. Annoin miehen saattaa kotiovelle ja sitten heipat. Vaikka selkeästi sanoin, että en aio harrastaa seksiä, niin miehet inttivät, että haluavat saattaa kotiin. Mukavampi se on kävellä jonkun toisen kanssa yöllä kotiin. Jotkut olivat ihan raivoissaan, koska luulivat oikeasti, että saavat, kun tulevat saatille.

Seurustellessa olen sentään harrastanut seksiä.

Eikö tämä ole miehen hyväksikäyttöä. Miehen pitäisi kulkea tuntemattoman naisella rinnalla yöllä ja vaaran laittaa oma terveys etusijalle tuntemattoman naisen takia,

Vierailija
34/46 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kyllähän se hyväksikäyttöä on, jos valehtelee haluavansa vakavan suhteen vain seksiä saadakseen. Vähän kuin ottaisi pitkäaikaisen työpaikan tietäen, että on siellä vain ensimmäiseen tilipäivään asti.

Ja aina sanotaan että mies hyväksikäytti, koska suurin osa kyseisen lajin harrastajista on miehiä. Toki naisistakin näin sanotaan, kun sitä joskus harvoin tapahtuu.

Vierailija
35/46 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, olit aidosti kiinnostunut, mutta kysymykseni pointti oli että tiesikö mies tämän? Eli olitko hänelle sanonut, jopa moneen otteeseen vakuutellut, että olet kiinnostunut muustakin kuin seksistä?

No kyllä varmaan tuli selväksi tämä asia. Ensin kirjoiteltiin jonkin aikaa ennen enimmäistä tapaamista edes. Ja kyllä se itseä harmitti ettei siitä tullut mitään. 

Vierailija
36/46 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on pelkkää hurskastelua. Jos menet sänkyyn kohta tavattuanne, olet yksinkertaisesti typerä jos luulet että se automaattisesti johtaa tapailemiseen tai seurusteluun. Joskus se voi johtaa mutta useimmin ei.

Sinulla on oikeus kieltäytyä tai myöntyä mutta kaikki romanttiset haaveet kehittelet itse päässäsi ja olet siis itse niistä vastuussa. Ja jos vastapuoli lupailee vaikka mitä, kannattaako uskoa yhden illan tutun juttuihin?

Vierailija
37/46 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä varmaan tuli selväksi tämä asia. Ensin kirjoiteltiin jonkin aikaa ennen enimmäistä tapaamista edes. Ja kyllä se itseä harmitti ettei siitä tullut mitään. 

Mistään viikkojen kirjoittelusta ennen tapaamista ei voi vetää johtopäätöstä, että muukin kuin seksi kiinnostaa. Jos vetää niin silloin voi laittaa ihan oman tyhmyyden piikkiin, jos tuleekin heti seksin jälkeen jätetyksi. Vasta siitä voi (tai pitäisi voida) päätellä jos asiasta käydään jonkinlainen keskustelu ennen seksiä. Mun mielestä tuossa kulkee se hyväksikäytön raja.

Vierailija
38/46 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on pelkkää hurskastelua. Jos menet sänkyyn kohta tavattuanne, olet yksinkertaisesti typerä jos luulet että se automaattisesti johtaa tapailemiseen tai seurusteluun. Joskus se voi johtaa mutta useimmin ei.

Sinulla on oikeus kieltäytyä tai myöntyä mutta kaikki romanttiset haaveet kehittelet itse päässäsi ja olet siis itse niistä vastuussa. Ja jos vastapuoli lupailee vaikka mitä, kannattaako uskoa yhden illan tutun juttuihin?

Näissä ei ole aina kyse mistään yhden illan tutuista, vaan on saatettu pitää yhteyttä ja tapailla on pidemmän aikaa ennen seksiä.

Vierailija
39/46 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti myös mies voi tuntea tulleensa hyväksikäytetyksi, mutta miehen kynnys ottaa asia puheeksi vaikkapa kavereiden kanssa, saati tehdä rikosilmoitus, on korkeampi.

Minulla on ollut nykyisen miesystäväni kanssa yhdenillanjuttu noin kymmenen vuotta sitten. Olemme siis tunteneet toisemme jo vuosia. Hän lähetteli minulle yhteisen yön jälkeen viestejä, mutta en koskaan vastannut viesteihin. En tuolloin etsinyt parisuhdetta, mutta olin liian raukkamainen sanoakseni tätä. Nyt vuosien jälkeen olemme päätyneet yhteen ja puhuneet myös tuosta vuosien takaisesta yöstä. Kuulemma todella satutin häntä tuolloin. Näin jälkikäteen oma käytökseni hävettää todella.

Vierailija
40/46 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miellän tämän sanonnan vanhaan aikaan ennen ehkäisyä jolloin mies on voinut lirkutella 1000 kaunista vain päästäkseen laukeamaan ja viis veisaa naisen orgasmista. Ennen ehkäisyä mies on yksipuolisesti käyttänyt hyväkseen koska monesti raskaus on ollut tuloksena.

Nykyään ehkäisyn aikakaudella sama pätee mikäli mies ottaa vain oman onnensa ja jättää naisen ilman.

Harvemmin nainen tyydyttää ensin itsensä panolla ja sanoo että tää oliki sit tässä, voit mennä.

Jos sanoisi niin silloin nainen olisi käyttänyt miestä hyväkseen.