Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nolottaa eräs entinen ns. yhdenillan kännipano vuosikymmenien takaa

Vierailija
13.02.2021 |

Olin jo silloin parisuhteessa, kuten olen vieläkin saman kanssa, mutta yllättäen olen nyt joutunut tekemisiin tämän henkilön kanssa, ja en ole ihan satavarma, että onko kyseessä sama henkilö, mutta siltä näyttää kuitenkin.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä taakseen jättää, sen eestään löytää.

Vierailija
2/23 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen, että kaljalasiini laitettiin silloin tyrmäystippa, you know.

Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitte?

Vierailija
4/23 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ollut uskoton avioliittoni aikana, mutta silloin tapahtui mystisestä syystä jotain vallan ihmeellistä, jota ei pitänyt alunperin sattua lainkaan, ja loppuen lopuksi kaikki meni ihan puihin, olin niin huppelissa, ettei tosikaan.

Hyvä etten saanut aikaiseksi avioeroa, oli kyllä kireää ja selvittelyä riitti pitkäksi aikaa.

Ap.

Vierailija
5/23 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap.

No. I don't know

Vierailija
6/23 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisoni jopa kävi avioliittoneuvojallakin, ja munkin piti mennä, mut en vaivautunut, tehty mikä tehty, ja sitä paitsi ei puolisoni tiennyt, mitä tapahtui, kun ei ollut kärpäsenä katossa.

Ap.

Vierailija
7/23 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

No. I don't know

Yes, yes; heh

Vierailija
8/23 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

no leikitään ettei sitä koskaan tapahtunut. niin sitä ei sitten tapahtunut.

Vierailija
9/23 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minkä taakseen jättää, sen eestään löytää.

Niinpä;):D

Mutkun mä olin niin sammumispisteessä, ja ehkä vähän sammuinkin, niin en niin tarkasti muista edes muuta kuin tenttaus jatkui sitten kotona ja kauan, hirveen kriisin nostatti mukomakin kömmähdys, päätön ja järjetön, sitä se alkoholi teetättää, kannattaa olla varovainen.

Ap.

Vierailija
10/23 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolisoni jopa kävi avioliittoneuvojallakin, ja munkin piti mennä, mut en vaivautunut, tehty mikä tehty, ja sitä paitsi ei puolisoni tiennyt, mitä tapahtui, kun ei ollut kärpäsenä katossa.

Ap.

Sain muotoiltua ja seliteltyä pikkasen niin ja näin, että mitään ei tapahtunut, eikä kylläkään mun puoleltani tapahtunutkaan, koska pätkii muistini niinkin paljon, että muuta en muista kuin nauruni, kikatin vaan kotiin tallustellessani ja miettiessäni, että miten tästä nyt selviänkään jatkossa.

Ap.

Vierailija
11/23 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vielä tapahtuu joskus tällaista niin mene poliisin puheille tai tutkituttamaan itsesi, jos oikeasti epäilet että sinut on huumattu? Enää ei varmaan asialle pysty mitään tekemään?

Vierailija
12/23 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko elämäsi jollain tapaa sisällötöntä tällä hetkellä kun pitää muistella vuosikymmenien takaisia?

Vierailija
13/23 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo. Eli ei nolota, vaan pelkäät jääväsi kiinni?

Vierailija
14/23 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko elämäsi jollain tapaa sisällötöntä tällä hetkellä kun pitää muistella vuosikymmenien takaisia?

En siis tarkoita etteikö huumaamista saisi käsitellä myöhemminkin mutta silloinhan kyseessä ei ole kännipano.

Vierailija
15/23 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vielä tapahtuu joskus tällaista niin mene poliisin puheille tai tutkituttamaan itsesi, jos oikeasti epäilet että sinut on huumattu? Enää ei varmaan asialle pysty mitään tekemään?

Tuskin enää tulee tapahtumaan tuonlaista.  Sitä paitsi mieheni jätti minut ravintolaan haiden kynsiin. Olisi jäänyt vahtimaan, omapa oli vikansa.

Vierailija
16/23 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, mutta on vaan ehkä enemmän aikaa miettiä kaikkea menneen matkani varrelta, olen käynyt lävitse vanhoja rakkauskirjeitä, ja siinä yhteydessä on vaan tullut funtsittua kohtaamisia miesten kanssa, jotka olisivat voineet jäädä kohtaamattakin.

Olin melko villihko nuoruudessani.

Vierailija
17/23 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi parasta on sekstailu selvinpäin, ja oman rakkaimpansa kanssa.

Ap.

Vierailija
18/23 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janottaako nyt vanha suola? Onko se hyvinsäilynyt? Ja tunnistaako sinut?😉

Vierailija
19/23 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En siis tarkoita etteikö huumaamista saisi käsitellä myöhemminkin mutta silloinhan kyseessä ei ole kännipano.

Tarkoitushan oli mennä vaan hotellihuoneeseen juttelemaan syvällistä sontaa, mutta tiesinhän mä mihin se johtaa, kun ihan omin jaloin sinne huoneeseen menin, mutta olin niin sekaisin kuin seinäkello, ja eihän se nyt ollut mitään oikeaa kunnon rakastelua tuntemattoman kanssa.

Ap.

Vierailija
20/23 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Janottaako nyt vanha suola? Onko se hyvinsäilynyt? Ja tunnistaako sinut?😉

Heh, ei janota, mutta hyvinsäilynyt on, tietysti vanhettunut, en ole varma, tunnistaako?

Mutta en ole ihan varma itsekkään.; onko hän?