Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nolottaa eräs entinen ns. yhdenillan kännipano vuosikymmenien takaa

Vierailija
13.02.2021 |

Olin jo silloin parisuhteessa, kuten olen vieläkin saman kanssa, mutta yllättäen olen nyt joutunut tekemisiin tämän henkilön kanssa, ja en ole ihan satavarma, että onko kyseessä sama henkilö, mutta siltä näyttää kuitenkin.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sinulle on ihan ok, jos puolisosi paneskelee ketä sattuu, kunhan vetää ensin perseet olalle?

Eihän siinä, jokainen tyylillään.

Vierailija
22/23 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli sinulle on ihan ok, jos puolisosi paneskelee ketä sattuu, kunhan vetää ensin perseet olalle?

Eihän siinä, jokainen tyylillään.

Noh, ei tietenkään ole se ja sama, että vastaavasti oma puoliso tekisi samat, mutta enpähän mä jättäisikään miestäni naisporukan sekaan ja lähtisi itse laskemaan lapsiamme kotiin.

Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä tuosta, ei siinä mitään vahinkoa käynyt, tulipahan vaan vähän töpeksittyä, ja ehkä oli meneillään jonkinlainen kriisi niihin aikoihin muutoinkin; piti vaan päästä irrottelemaan ja hölmöilemään.

Avioliittomme jatkui kaikesta huolimatta, vaikka pelkäsin, että eroonko tämä nyt johtaa, mutta tunsin kuitenkin niin voimakkaan rakkauden välillämme puolisoni kanssa, ettei me olisi kyetty eroamaan silloinkaan, eikä myöhemminkään, ja toivottavasti ei enää nykyisinkään. 

Saa kyllä tulla eteeni vaikkapa minkälainen hurmuri, niin minun ja mieheni liitto ei katkea.

Sitä paitsi, mistäpä minä voin tietää, millaisia seikkailuja miehelläni on ollut työmatkoillaan avioliittomme aikana? Ja vaikka olisikin ollut, niin en voi omistaa toista ihmistä, en edes rakkaimpaani.  Hän saa lähteä toisen mukaan, jos haluaa, en estä, mutta en tietenkään toivo sellaista tapahtuvaksi.