Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä on ravintolakokkien vapaus!

Vierailija
13.02.2021 |

Miksi kokkien pitää alistua ja olla asiakkaiden pompoteltavina. Sen sijaan että kokit saisivat itse päättää mitä valmistavat ja tarjoilevat haluamilleen asiakkaille niin näidän on pakko toteuttaa asiakkaiden mielipuolisia toiveita ilman omaa tahtoa. Tästä lähtien asiakkaiden tulee tyytyä siihen mitä kokit heille päättävät valmistaa jotta kaikkien inviduaalien yksilöiden liberaalia vapaus päättää itse toteutuu. Siksi tämä päivä tullaan muistamaan ravintolakokkien kapinaan noususna.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkö päivä? Missä tämä tänä päivänä konkreettisesti toteutuu?? Kokkikapina? Että muistetaan ja seurataan.

Vierailija
2/5 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämäkö päivä? Missä tämä tänä päivänä konkreettisesti toteutuu?? Kokkikapina? Että muistetaan ja seurataan.

Kokkikapinan kulmakivi olkoon se että ruokaa ei enää valmisteta eikä kenenkään anneta valmistaa ruokaa kunnes kokit saavat oikeutensa ja vapauden päättää itse. Me emme ole ravintola-asiakkaiden orjia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noita ravintola onkin olemassa. 

Vierailija
4/5 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaa nyt juomasta niitä keittiöviinoja!

Vierailija
5/5 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lakkaa nyt juomasta niitä keittiöviinoja!

Keittiö ei ole sinulle auki, ei tänään, ei huomenna, eikä vielä ylihuomennakaan. Ei ennen kuin tämä kapina on ohi ja kokit saaneet voittonsa.