Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juotko tänään alkoholia?

Vierailija
13.02.2021 |

?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuningas alkoholi on tänäänkin vieraani.

Vierailija
22/33 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ei oo, ei tuu, ennen kuin ensi viikolla käyn kaupassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä juodaan valkkaria iltapalan kanssa.  Melko mietoa, mutta kyllä siitäkin saa jotain  "lauantai-illan huumaa".

Hyvää huomista Ystävänpäivää kaikille!

Vierailija
24/33 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo ollenkaan alkoholia. Mutta ei minua haittaa muiden juomiset. Nuorena kiertelin ahkerana Helsingin pubeja. Pari kertaa viikossa. Ihan hauskaa se oli silloin, nyt muita asioita. Nainen 50+

Vierailija
25/33 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herraa-Herraa!

26/33 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punkkua lasillinen tässä menossa ja illaksi varattu pari pulloa skumppaa ja olutta. Katotaan nyt...

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
27/33 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuningas alkoholi on tänäänkin vieraani.

Alkoholi ei ole kuningas meidän perheessä.  Mutta sitä kyllä nautitaan saunaoluiden muodossa sekä hyvän vkoloppuruuan kanssa.

Joskus sitä ihmettelee tätä suomalaisten alkoholikulttuurin käsitettä.

Meillä ei tunneta mitään välimuotoja.  On vain täydet absolutistit ja ääripäänä örveltäjät.

Ei se noin mene nykyisin.

Suurin osa ihmisitä käyttää alkoholia kohtuullisesti, Suomeenkin on tullut viinikulttuuri ja erikoisoluiden arvostajat.  Niissä maku ja yhteensopivuus ruuan kanssa on tärkeämpää kuin päihtymys.

Ja ketäpä ei rentouttaisi työviikon ja lauantai-illan saunan jälkeen pullo tai pari hyvää olutta tai lasi pari viiniä illallisella.

Vierailija
28/33 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon ja nyt jo murehdin riittääkö nuo pitämään krapulan poissa. Eilen meni litra viinaa ja yksi siideri. Tänään aamu alkoi viidellä siiderillä. Ostin 12 lisää ja 4 jäljellä. Pahuksen keliakia niin ei voi juoda kaljaa. Kunhan tässä pääsee nukkumaan niin ok. Huomenna se on kärsittävä ei auta mikään. Maanantaina töihin niin pakko lopettaa kesken.

Nooh kunhan työt loppuu kesäkuun alussa niin voin vetää niin paljon kuin sielu sietää. Se on muuten aika paljon enemmän kuin kohtuullisuus olisi. Omapa on henki ja alkoholi on ainoa laillinen päihde.

Vierailija
29/33 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En juo. Korkki on ollut kiinni 1.1. lähtien ja toistaiseksi pysyykin. Toiset osaa juoda, toiset ei. Minä en osannut, joten tajusin lopettaa ja valita raittiin tien.

Siis 1.1.2020 lähtien.

Vierailija
30/33 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juon ja nyt jo murehdin riittääkö nuo pitämään krapulan poissa. Eilen meni litra viinaa ja yksi siideri. Tänään aamu alkoi viidellä siiderillä. Ostin 12 lisää ja 4 jäljellä. Pahuksen keliakia niin ei voi juoda kaljaa. Kunhan tässä pääsee nukkumaan niin ok. Huomenna se on kärsittävä ei auta mikään. Maanantaina töihin niin pakko lopettaa kesken.

Nooh kunhan työt loppuu kesäkuun alussa niin voin vetää niin paljon kuin sielu sietää. Se on muuten aika paljon enemmän kuin kohtuullisuus olisi. Omapa on henki ja alkoholi on ainoa laillinen päihde.

Kuulostaa murheelliselta.

Mutta hyvä että edelleen rajoitat alkoholin käyttöä siten, että pysyty käymään töissä.

Toivoisin että löytäisin jotain muuta kiinnostavaa tekemistä töiden loppumisten jälkeen niin, etteivät päiväsi täyttyisi pelkästään alkoholin kanssa seurustelimisesta.  Tsemppiä siihen!

Vierailija
31/33 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleen tipattomalla 

Sama täällä. Minulla on itseni kanssa sopimus sadasta päivästä, joka tulee täyteen 10.4. Siitä jatkan jos siltä tuntuu. Halusin eroon viinipullo/viikko systeemistä.

Vierailija
32/33 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan mä juon pari pulloa keskaria saunassa.

Tosin mulla on autotallissa pikkuruinen viskipullo, josta naukkailin jo ennen päivällistä.

Tietty piilossa ettei pikkutyttöni sitä näe, mutta puolisohan sen kyllä haistoi.

Mutta ei se siitä mitään välitä, kun tietää että oon rauhallinen mies, ja tarvin jotain rentoutusta vkonloppuisin.

Suuret määrät alkoa ei todellakaan maistu, mutta sellaiset pienet ryypyt saunailtaisin on ihan jees.

Vierailija
33/33 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi