Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko takiasi jouduttu kutsumaan poliisi paikalle?

Vierailija
13.02.2021 |

Jos on niin mitä tapahtui?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykiatri on lähettänyt poliisit useamman kerran, kun olen halunnut lopettaa hoidon. Kerran karkasin pakkohoidosta ja poliisit tulivat hakemaan. Lisäksi nuorena oli päihdesekoiluja, joiden johdosta poliisit usein kävivät hakemassa putkaan.

Vierailija
22/26 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri soitti jouluyönä poliisin koska olin soittanut hedän ovikelloaan ja kun eivät avanneet niin kiipesin heidän parvekkeelleen sammuttamaan sinne palamaan jätetyn roihun. Kai ne luulivat minia murtovarkaaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta tulee mukana jos tarvitsen ambulanssia.

Vierailija
24/26 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Kävin kahden ison koiramme kanssa äitini työpaikalle viemässä työkaluja ja toinen koiristamme kun oli niin kiintynyt äitiini, niin ei suostunut millään lähtemään takaisin kotiin. Siinä sitten kiskoin tuota istumaan jämähtänyttä koiraa pari kilsaa kotia kohti, niin (meille soitetut) poliisit tulivat kyselemään tilannetta. Saattoihan se näyttää siltä, että varastin pari koiraa, mutta minkäs teet itsepäisen ja itseäsi painavamman koiran kanssa.

Vierailija
25/26 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa... epäilen että minut ollaan huumattu LSD:llä. En olisi mitenkään päätynyt moiseen tilanteeseen, en selitä sitä millään itsestäni millään muulla. Olen ollut niin sekopää sauhupäiden kanssa että huhhuh...

Itseäni ei kiinnosta LSD enkä ottaisi edes miljoonasta.

Vierailija
26/26 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähetin kelaan itsetuhoisia viestejä ja ilmoittivat poliisille joka kävi paikalla ja pyysivät käymään lääkärin juttusilla.

Kelaa sentään kiinnosti. Olin hieman vastaavassa mielentilassa käymässä omalla hoitavalla lääkärilläni (krooninen sairaus). Olin ihan loppu sairauden kanssa elämiseen, koin etten pärjää enkä jaksa enää jne. Purskahdin itkuunkin. Hän totesi, että maailmassa on muitakin sairaita ja että voisin halutessani jutella psykologille. Sitten passitti minut matkoihini.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi