Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista kumpania et missään nimessä haluaisi itsellesi?

Vierailija
13.02.2021 |

Väkivaltaiset ja pettävät kumppanit ainakin nyt itsestäänselvyyksiä, mutta mitkä muut piirteet saavat sinut kavahtamaan mahdollisessa kumppanissa?

Kommentit (107)

Vierailija
61/107 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kireäluonteinen vihainen insinööri, joka on rasistinen ja seksistinen. Lisäksi himourheilija & hiihtäjä jolle pinta on tärkein kaikessa. Kuuntelee kovaäänisiä urheiluselostuksia ilman kuulokkeita. Ai kauhea

Vierailija
62/107 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaista jolle raha ja työ menee kaiken edelle.

Joo, ei kiitos tällaista minullekaan. Jos treffikumppani kertoo kuinka työ on hänen elämänsä tärkein asia, tiedän juosta ja lujaa.

Jep. Mieluummin kokonaan yksin kun yksin parisuhteessa.

Miksi nämä edes hakeutuvat parisuhteeseen kun kaikki muu on tärkeämpää kun se parisuhde.

Hyvä kysymys. Varmaan haluavat ilmaisen kodinhoitajan, eikä pahitteeksi ole että siltä saa helposti seksiäkin kun on tarvis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/107 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Insinööriä. Aina neuvomassa.

Vierailija
64/107 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoppoa en ottaisi. Vaikka itse käytän joskus alkoholia.

Vierailija
65/107 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmonen kaljaa kotona kittaava suomiuros, joka katsoo urheilua viikottain sohvalla ja valittaa ituhipeistä samalla vetäen makkaraa perunan kanssa.

Vierailija
66/107 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demaria, Vihreitä tai vassaria.

Vierailija
67/107 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasta, joka saanut elämässä kaiken liian helpolla ja valmiina ja sitten luulee, että on ansainnut ne asiat ”itse” ja pitää siten itseään muita parempana.

Vierailija
68/107 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, jonka kanssa ei synkkaa

Vierailija
69/107 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä huolinut miestä, joka on

- rasisti

- sovinisti

- tyhmä

- kouluttamaton

- sivistymätön

Onneksi tällaisiin ei tarvitse kajota, kun parempiakin on.

N 47

Vierailija
70/107 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka nauraa mulle ja eikä naureta yhdessä. Jonkilainen sadistinauraja, joka saa tyydytystä toisen kärsimyksestä.

Vierailija
71/107 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nirsoa/hyvin rajoittunutta ruokavaliota noudattavaa.

Rakastan ruokaa ja ruoanlaittoa, tykkään maistella kaikkea uutta ja käydä ulkona syömässä. Puoliso, jonka kanssa ei voisi jakaa ruuan iloja, ei sopisi minulle.

Kaikesta ei tietenkään ole pakko tykätä mutta aikuinen joka ei syö mitään vähänkään "erikoista" vaan elää makaronilaatikolla ei olisi minun juttuni.

Vierailija
72/107 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totista miestä. Tykkään itse hassutella.

Okei, en haluaisi hassuttelijamiestä tai tyhjännaurajaa. Ajatuskin ahdistaa aivan saatanasti.

Riippuu mitä hassuttelijalla tarkoitetaan, . Toki tietyissä tilanteessa täytyy osata olla asiallinen, mutta tykkään semmoista rennoista miehistä, jotka eivät ota elämää liian tosissaan. Sellainen, joka vaikkapa lauleskelee kokatessaan, tanssii kanssani sateessa tai lähtee kanssani vaikka pulkkamäkeen.

Vierailija
73/107 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkästään roskaruokaa ja herkkuja syövää kumppania, joka viettää kaiken vapaa-aikansa telkkarin edessä.

Vierailija
74/107 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdoton ei jos tarjokas on: Ruma, ylipainoinen eli läski tai tupakoitsija

Vierailija
75/107 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totista miestä. Tykkään itse hassutella.

Okei, en haluaisi hassuttelijamiestä tai tyhjännaurajaa. Ajatuskin ahdistaa aivan saatanasti.

Sama täällä. Vakava mies huomattavasti mieluummin. Ja huom, vakava ei tarkoita samaa kuin huumorintajuton.

Vierailija
76/107 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen kuin eksäni. Enkä nyt siis sano tätä siksi että olen katkera, vaan olen oikeasti helpottunut että en enää ole missään tekemisissä kyseisen ihmisen kanssa. Eksä oli mestari manipuloimaan, mutta esitti tottakai mukavaa, reilua ja avuliasta. Tosiasiassa oli ilkeä, valehteleva, toisia hyväksikäyttävä omanedun tavoittelija. Itsessään ei koskaan nähnyt mitään vikaa, kaikki oli aina jonkun toisen syytä, oli sitten kyse työstä tai yksityiselämästä. Oli myös hemmetin mustasukkainen, vaikka itse vonkasi vierasta jatkuvasti. En toivo tuollaista kumppania kenellekään.

Vierailija
77/107 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huolisi pedanttia nipottajaa. Sellaista siis, jolle naisen päästä irronnut hius on syy kaivaa imuri esiin ja jonka pitää saada sanoa viimeinen sana esimerkiksi siitä, että yöpöydällä on jokin ihana rakkausromaani, eikä tiukkaa historiallista faktaa. Tapailin tällaista hetken ja sitten riitti.

Vierailija
78/107 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkolilla läträäjä😡

Vierailija
79/107 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertainen ja tyhmä onneton yleissivistys, mies jolla on oma kantapubi, empatiakyvytön eläimiä kohtaan, ylisosiaalinen siis jatkuva kanssakäyminen muiden ihmisten kanssa ( kaverit, naapurit, sukulaiset ym.). Sairaan mustasukkainen, ivallinen, pilkallinen, haluaa määrätä joka asiassa. Ei osaa tehdä remontti-rakennushommia, ei poimi marjoja ja sieniä. Ei lue kirjoja. Pukeutuu huonosti.

Vierailija
80/107 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaista naisten oikeuksista vaahtoavaa raivohulluämmää tyylillä "jos nainen ei halua käyttää ehkäisypilleriä on nainen vain oma itsensä ja miehen hyväksyttävä se, mutta jos mies ei halua käyttää kortsua on mies itsekeskeinen paska joka voi etsiä uuden naisen".

Kyseessä aivan eri asiat: kortsusta ei tule veritulppariskiä eikä muita terveyshaittoja. Ei naiset enää halua riskeerata terveyttään vain sen takia että miehestä tuntuu paljaalla paremmalta. Jos et halua käyttää kondomia niin vasektomiakin on olemassa.