Millaista kumpania et missään nimessä haluaisi itsellesi?
Väkivaltaiset ja pettävät kumppanit ainakin nyt itsestäänselvyyksiä, mutta mitkä muut piirteet saavat sinut kavahtamaan mahdollisessa kumppanissa?
Kommentit (107)
En huolisi Negatiivista, tosikkoa tai sellaista joka painaa alas ja lyttää, minua, itseään tai oikeastaan ketä tahansa. En jaksaisi elää sellaisen ihmisen kanssa.
Ei myöskään kaikkitietävää tai marttyyriä kiitos.
Yksinkertaista/tyhmää. Tämä on mielestäni kaikkein luotaantyöntävin ominaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Duunarimiestä.
T:lto
Amanda?
- addikti: peli, huume, alkoholi, seksi jne.
- persoonallisuushäiriöinen
- iloton, vihamielinen negailija
- mykkäkouluttaja
- eläin- tai ihmisvihaaja
- väkivaltainen missään muodossa
Kaikenlaista siedän, mutta tässä tärkein:
Ei ole koskaan ollut ylipainoinen.
Ja ei, laihduttaminen ei auta. Jos ihminen on kerran ollut läski, se muuttaa näppituntumaa niin merkittävästi, ettei palaa entiselleen vaikka kuinka tekis elämänmuutoksen.
En ole sokea, mutta minulle tärkeintä on toisen ihon tuntu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaista jolle raha ja työ menee kaiken edelle.
Joo, ei kiitos tällaista minullekaan. Jos treffikumppani kertoo kuinka työ on hänen elämänsä tärkein asia, tiedän juosta ja lujaa.
Jep. Mieluummin kokonaan yksin kun yksin parisuhteessa.
Miksi nämä edes hakeutuvat parisuhteeseen kun kaikki muu on tärkeämpää kun se parisuhde.
Avulit on sen verran säälittäviä otuksia että hyi. En koskis pitkällä tikulla edes.
Itsekeskeisyys on kyllä aika paha ominaisuus.
En halua miestä joka on väkivaltainen, juoppo, huu.me.i.d.en käyttäjä, ei ota osaa kodin ja lasten hoitoon, tatuoitu, liian lihava tai liian laiha, äidin kultapoikaa joka ei osaa keskustella vaikeista asioista vaan pitää vähintään mykkäkoulua ja uhkaa vaikka mennä jopa hotelliin "asumaan" ennemmin kuin olisi ja selvittäisi asiat kanssani.
Ja ei, en ole nirso. Minun ei vain tarvitse kestää sellaista miestä, jonka kanssa en haluaisi ikinä elää (aidosti).
Sellaista naisten oikeuksista vaahtoavaa raivohulluämmää tyylillä "jos nainen ei halua käyttää ehkäisypilleriä on nainen vain oma itsensä ja miehen hyväksyttävä se, mutta jos mies ei halua käyttää kortsua on mies itsekeskeinen paska joka voi etsiä uuden naisen".
Ukko38 kirjoitti:
Ja ei, laihduttaminen ei auta. Jos ihminen on kerran ollut läski, se muuttaa näppituntumaa niin merkittävästi, ettei palaa entiselleen vaikka kuinka tekis elämänmuutoksen.
Oletko miettinyt, että et ehkä itsekään pysy loppuelämääsi hoikkana? Tässä vain tällainen huomio 38-vuotiaalta naiselta. Aina olen ollut hoikka, mutta kummasti se hoikkana pysyminen on yhä vaikeampaa kun ikää tulee.
Totista miestä. Tykkään itse hassutella.
Sellaista naisten oikeuksista vaahtoavaa raivohullua tyylillä "naisen ei tarvitse käyttää ehkäisyä jos ei halua, mutta joa mies ei halua käyttää ehkäisyä on mies itsekäs paska joka voi hankkia uuden naisen".
Vierailija kirjoitti:
Ukko38 kirjoitti:
Oletko miettinyt, että et ehkä itsekään pysy loppuelämääsi hoikkana? Tässä vain tällainen huomio 38-vuotiaalta naiselta. Aina olen ollut hoikka, mutta kummasti se hoikkana pysyminen on yhä vaikeampaa kun ikää tulee.
Joo, ihan naisena voin kerto, että nämä taikinanaamaiset, mätisäkkivartaloiset patriarkaattisetämiehet eivät arvota miehiä samalla tavalla; miehillä läski on hienoa ja ihanaa, ei haittaa!
Karvainen nainen on helvetillinen turn-off.
Vierailija kirjoitti:
Totista miestä. Tykkään itse hassutella.
Okei, en haluaisi hassuttelijamiestä tai tyhjännaurajaa. Ajatuskin ahdistaa aivan saatanasti.
Saamaton, huono itsetunto jota joutuu jatkuvasti pönkittämään, aloitekyvytön, tyhmä, ruma, vaikea, iloton, takakireä, besserwisser ja listaa voisi jatkaa aika pitkään...