Millaista kumpania et missään nimessä haluaisi itsellesi?
Väkivaltaiset ja pettävät kumppanit ainakin nyt itsestäänselvyyksiä, mutta mitkä muut piirteet saavat sinut kavahtamaan mahdollisessa kumppanissa?
Kommentit (107)
Vierailija kirjoitti:
Jolle en ole ehdoton prioriteetti. Narsistinen mies on katastrofi, vähäisinkin piirtein.
kaksi narsistia ei kyllä sopisikaan yhteen
Hesalaista tai muutenkaan uudenmaan elukoita, koiraihmisiä, OMG huutajia, saliruusuja, meikkaavia tyhjäpää pissisksiä en tapaile.
En kelpuuttaisi puolisoksi henkilöä, jolla on vain yksi äidinkieli. Olisimme liian erilaisia vuorovaikutustavoiltamme.
Vierailija kirjoitti:
nalkuttava feministi
Harvemmin feministit nalkuttaa. Tuntemani ovat huumorintajuisia.
Sellaista miestä, joka minun talossani alkaisi hoitaa ns. miesten töitä tai neuvoisi niissä. Astuisi varpailleni.
En huolisi urheilu/liikunta hullua. Liikunta hullut ovat todella rasittavia ihmisiä.
Enkä liian rikasta. Liian rikkaan kimpussa pyörisi jatkuvasti laumoittain muita naisia.
Enkä myöskään mielenterveysongelmaista tai riippuvaista. Siis tarkoitan vakavia joka päiväistä elämää hankaloittavia mielenterveydellisiä ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
nalkuttava feministi
Tai sovinisti.
Miesnalkuttaja on pahempi kuin nainen.
M25 kirjoitti:
Rellestäjää, joka hyppää sänkyyn jo kolmansilla treffeillä. Tupakoitsijaa. Kännääjää. Korkeesti koulutettua. Ekstroverttii.
Jo kolmansilla?
Tarkoitatko vasta?
Vierailija kirjoitti:
Hesalaista tai muutenkaan uudenmaan elukoita, koiraihmisiä, OMG huutajia, saliruusuja, meikkaavia tyhjäpää pissisksiä en tapaile.
Itse en ottaisi sellaista yltiöennakkoluuloista ihmistä, joka kuvittelee että jokainen Helsingissä asuva ihminen on samanlainen.
Semmoista, joka koko ajan valittaa ja näkee vain kaikkien asioiden negatiivisen puolen.
Muistatteko lehtiotsikon "Olin besserwisser". Tietääkö joku mikä sai miehen muuttamaan käytöstään ?
Vierailija kirjoitti:
Minä en kestä neuvomista ja besserwisseröintiä lainkaan.
Vaikka ei pettäisikään, muiden naisten katsejät ja ihailijat ovat turn off.
Nää samat mulla.
En myöskään haluaisi kumppania, joka nipottaa ruuan suhteen. Siis että on tosi tiukat säännöt mitä voi syödä ja mitä ei, punnitsee ruokansa ja laskee jokaisen aterian makrot, vaikkei oikeasti mitään tarvetta siihen olisi.
Vierailija kirjoitti:
Jolle en ole ehdoton prioriteetti. Narsistinen mies on katastrofi, vähäisinkin piirtein.
Niin, että itse saat olla suhteessa se narsisti jota palvotaan :D
sellaista, joka käyttää alkoholia usein, vaikka ei olisikaan alkoholisti
tai sellaista, joka paremman puutteessa tyytyy minuun
Sellaista jolle raha ja työ menee kaiken edelle.
Sellaista, joka heittää roskia luontoon eikä kierrätä mitään.
Perheen iskä -tyyppiä, joka järjestää touhukkaana lasten syntymäpäiviä ja kuljettaa harrastuksesta toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Sellaista jolle raha ja työ menee kaiken edelle.
Joo, ei kiitos tällaista minullekaan. Jos treffikumppani kertoo kuinka työ on hänen elämänsä tärkein asia, tiedän juosta ja lujaa.
Rellestäjää, joka hyppää sänkyyn jo kolmansilla treffeillä. Tupakoitsijaa. Kännääjää. Korkeesti koulutettua. Ekstroverttii.