Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on kovin kipu jonka olet kokenut?

Vierailija
13.02.2021 |

Mulla varmaan se kun eurolava putosi varpaiden päälle ja mursi kolme varvasta. Ai saakeli

Kommentit (106)

Vierailija
61/106 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelasin koripalloa, jalka meni vähän väärään asentoon ja pohjeluun pää napsahti poikki. Teki todella kipeää.

Toinen paha oli kun viisaudenhampaasta lohkesi n. puolet ja juuri tuli näkyviin.

Vierailija
62/106 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nielurisaleikkauksen jälkeinen kipu. Ja päänsärky selkäydinpunktion jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/106 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyskipu. Synnytys kesti neljä päivää.

Vierailija
64/106 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytys.

Vierailija
65/106 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyskivut esikoista synnyttäessä. Synnytys käynnistettiin, ja siten omia supistuksia voimistettiin. Kipu oli kai tarkoituksenmukaista, koska ponnistin lapsen ulos 10 minuutissa. Kätilö huusi, ettei saa ponnistaa raivolla, ettei repeä. Huusin takaisin, että ei kiinnosta, lapsi on saatava ulos ja äkkiä. Toinen kätilö piti korvistaan kiinni.. Hänellä oli vissiin kovemmat kivut sitten.

Vierailija
66/106 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanyyli ranteeseen, kun kämmenselkään sitä ei saanut yrityksistä huolimatta... viiltävä kipu kävi.

Vuosien aikana pahentuneet kuukautiskivut ja kipukohtaukset, ne halvaannuttaa minut ja ne ovat hyvin voimakkaita lantiosta alaspäin reisiin. Onneksi nykyään vahvemmat kipulääkkeet noita kipukohtauksia varten.

Vierailija
67/106 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea reiteni on palanut. Kiehuva neste kaatui päälle ja tuhosi isot ihoalueet. En osaa kyllä kuvailla kuinka paljon sattui. Muistan kyllä huutaneeni niin lujaa kun keuhkoista lähti.

Vierailija
68/106 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimpaa kipua mulle on palovammojen kipu ja mulla ei edes ole ollut isompia palovammoja, mutta pienikin palaminen on ihan tuskaa. Siis vaikka käsi osuu kuuman uunin seinämään tai kiehuvaa vettä roiskuu päälle.

No, toinen yhtä kamala on hampaan poraus ilman puudutusta. Se kipu oli infernaalinen ja tuntui kestävän ikuisesti. Hammaslääkärin mukaan ei tarvittu puudutusta.

Vierailija
69/106 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, näin synnyttäneenä niin se kipuhan on nyt mitä on ja se sitten unohtuu kun ko. toimitus on ohi.  Näin pukamat omistavana täytyy sanoa, että välillä kipu on aivan hel....stä.  Se kipukun perperiin iskee niin tunne on, kun joku puukolla iskis.

Vierailija
70/106 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välilevyn pullistuma. Synnytys ei tuntunut miltään sen rinnalla.

Aivan samaa olin tulossa kirjoittamaan!

Vierailija
71/106 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hortonin päänsärky? Onko jollain se? Kuulemma pahinta kipua, mitä voi kuvitella? Ja sitten toisena munuais/ virtsakivet? Synnytyskään ei kuulemma satu niin paljon.

Vierailija
72/106 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

hevonen teki äkki pysähdyksen ja pukkasi mut suoraan päin muuri estettä, ei ollut siis satulaa ja ilman turvaliivejä t paidassa ja shortseissa se sattu ja jalkakin murtu

Vierailija
73/106 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Supistukset, synnytys luomuna, ilman mitään lääkitystä.

Vierailija
74/106 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten hortonin päänsärky? Onko jollain se? Kuulemma pahinta kipua, mitä voi kuvitella? Ja sitten toisena munuais/ virtsakivet? Synnytyskään ei kuulemma satu niin paljon.

Oli. Onneksi ei ole enää. Olen ihmetellyt jälkeenpäin etten riistänyt henkeä itseltäni.

Vierailija
75/106 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmoishermosärky

Vierailija
76/106 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun nilkkani murtui kun tipuin jäisillä rappusilla suoraan jalkani päälle koko painollani.

Vierailija
77/106 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli. Onneksi ei ole enää. Olen ihmetellyt jälkeenpäin etten riistänyt henkeä itseltäni.

Hieno homma, että pääsit sellaisesta kidutuksesta eroon. Hortonin aiheuttama kipu kuulostaa aivan kamalalle mitä olen lukenut. Itse olen ollut sillä tavalla onnekas, etten kroonisen kivun kanssa ole paljon joutunut tekemisiin tai ne on saatu lääkittyä pois. Toivon itselleni ja muille kivutonta elämää.

Vierailija
78/106 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Hortonin neuralgia.

Ei voi sanoin kuvailla. Tekisi mieli repiä silmä kuopastaan.

Kuulin jostain että Sillanpäällä olisi sama ja hän käytti huumeita lääkitäkseen kipua. En kyllä ihmettele. Tuohonhan ei siis mitkään lääkkeet auta.

Itse lähinnä huojun, hoen jotain mantraa itsekseni, lasken ja painan sormella itseäni kovaa johonkin kohtaan.

Vierailija
79/106 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sappikivistä säteilevä kipu selkään pitkäaikaisesti. Selvisi vasta sairaalan tutkimuksissa, oli tukoksen tehny sappiteihin ja aiheuttanu keltaisuutta. Ei pystyny nukkumaan enää ollenkaan eikä mikään patja tuntunu mukavalta. Myös synnytyksissä oli kovat kivut.  Kipulääkkeitä en saanut.

Vierailija
80/106 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on Hortonin neuralgia.

Ei voi sanoin kuvailla. Tekisi mieli repiä silmä kuopastaan.

Kuulin jostain että Sillanpäällä olisi sama ja hän käytti huumeita lääkitäkseen kipua. En kyllä ihmettele. Tuohonhan ei siis mitkään lääkkeet auta.

Itse lähinnä huojun, hoen jotain mantraa itsekseni, lasken ja painan sormella itseäni kovaa johonkin kohtaan.

Silmää ei voi räpyttää, kun se sattuu niin paljon. Mä laahustin jotain pätkää edestakaisin, kun ei voinut olla paikoillaan. Myöhemmin huomasin, että täysi liikkumattomuus saa kohtauksen loppumaan nopeammin. Tai niin  ainakin kuvittelin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi