Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on kovin kipu jonka olet kokenut?

Vierailija
13.02.2021 |

Mulla varmaan se kun eurolava putosi varpaiden päälle ja mursi kolme varvasta. Ai saakeli

Kommentit (106)

Vierailija
21/106 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuu mieleen mutta astuin yöllä lapsen legon päälle ja se sattu. Teki mieli karjua heti mutta purin huulta. Oli uponnut hieman ihon sisään..

Vierailija
22/106 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Synnytys

Just tän takia ihmettelen miksi synnytätte? Hienoa, että joku uskaltaa ja pystyy. Minä jätän väliin kun voi valita, en ole masokisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/106 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaskipu. Toisena ehkä pienen kuuloinen juttu, mutta löin lantion seutuni tiskipöydän nurkkaan ihan täysiä, kun kävin vessassa yöllä pimeässä. Se osui niin makeasti, että olin pyörtyä. Oksensin ja ripuloin, olin vitivalkoinen ja hikoilin ihan läpimäräksi. 

Tällä hetkellä minulla on käsi murtunut. Sekin otti kipeää, mutta tämä kipu on siedettävämpää. 

Vierailija
24/106 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klusteripäänsärky. Miten sitä kuvailisi? Kuvittele ensin todella paha päänsärky. Kuvittele sitten niin paha päänsärky että haluaisit lyödä päätä seinään. Mutta tämä päänsärky oli niin paha että _oikeasti_ löin päätä seinään kun toivoin että se turruttaisi. Ei auttanut.

Vierailija
25/106 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta leikatun vatsan isot leikkaushaavat ja oksentaminen, kun se supistaa vatsalihaksia voimakkaasti. Sattui niin perkeleesti. Itkin ja oksensin. Oksensin siis kipulääkkeitä ulos, niin se siitä puudutuksesta. 

Vierailija
26/106 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Synnytys

blaa...blaa...blaa...

Lasten saaminen ei ole mikään saavutus.

Vierailija
27/106 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peniksessäni satanistisesta seksistä.

Vierailija
28/106 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Synnytys

blaa...blaa...blaa...

Lasten saaminen ei ole mikään saavutus.

Missä ketjussa sä kuvittelet olevasi? Tämän otsikkona on "Mikä on kovin kipu, jonka olet kokenut?"

Mulla myös sama, synnytykset.

Vierailija
29/106 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Synnytys

Just tän takia ihmettelen miksi synnytätte? Hienoa, että joku uskaltaa ja pystyy. Minä jätän väliin kun voi valita, en ole masokisti.

Käsittääkseni lapsia synnytetään, jotta saadaan lapsia.

Vierailija
30/106 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puin kiukkukohtauksen saanutta lasta. Siinä se sätki kunnes yhtäkkiä nosti päänsä täysiä ylöspäin ja iski sen mun leukaan. Mun ylähampaat meni ylähuulesta läpi. Lapsi kiljuu että sattuu ja mä taistelen etten pyörry kun silmissä jo mustuu.. ihan hirveä

Vierailija
31/106 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välilevyn pullistuma. Synnytys ei tuntunut miltään sen rinnalla.

Tämä. Pullistuma painoi jalan hermoa ja kipu jalassa oli aivan järkyttävä, pienikin hipaisu tuntui joltain sirkkelin terältä. Siihen ei auttanut edes mikään normaali kipulääke, onneksi pääsin nopeasti leikkaukseen. Synnytykset (3 krt) ja munuaiskivien aiheuttama kipu eivät olleet mitään verrattuna tuohon.

Vierailija
32/106 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puin kiukkukohtauksen saanutta lasta. Siinä se sätki kunnes yhtäkkiä nosti päänsä täysiä ylöspäin ja iski sen mun leukaan. Mun ylähampaat meni ylähuulesta läpi. Lapsi kiljuu että sattuu ja mä taistelen etten pyörry kun silmissä jo mustuu.. ihan hirveä

Siis alahuulesta

Vierailija
33/106 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virtsatiekivi. Järjetön kipu ja päivystyksessä pystyi olemaan vain lattialla sikiöasennossa.

Vierailija
34/106 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkauksessa poistettiin koko rinta ja tehtiin uusi selkälihaksesta. Sen jälkeen piti sitten nousta liikkumaan ja ajattelematta asiaa enempiä sitä yrittää auttaa kädellä tai käyttää niitä selkälihaksia. Ekalla kerralla piti vain seistä hetki avustettuani, mutta tokalla kerralla jo kävellä yksin. Pyörryin lattialle kivusta.

Vierailija
35/106 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvakipu, jonka lopuksi tärykalvo puhkesi.

4 lapsen äiti

Vierailija
36/106 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää nyt kuulostaa teihin nähden pieneltä, mutta virtsis. Siis se tunne kun yrität puristaa sitä pissatippaa ja kun se tulee iskee samalla se aivan järjetön viiltävä kipu.

En tiedä miksi mutta edes synnytyksen jälkeen kakalla käyminenkään ei tuntunut minusta yhtä pahalta

Vierailija
37/106 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaanpoisto kun puudute ei tehonnut, suustani purkautui eläimellinen tahaton alkukantainen piiiiitkä huuto. Kystan puhkeaminen - tajunnan menetys.

Kun gynekologi puhkaisi kohtuun reiän mitatessaan sitä metallitikulla (kierukan asennus) taju lähti ja olin tippua siitä tutkimuspöydältä.

Nuo on pahimmat, ole synnyttänyt kolme lasta alakautta joista yksi täysin luomuna. Synnytyskipu on hvää kipua ja lopputulos palkitsevaa.

Vierailija
38/106 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko vasen jalka meni kramppiin piriformiksen liika rasituksen takia. En päässyt liikkeelle, seisoin eteisessä seinää vasten, josta vihdoin sain itseni valutettua lattialle. Joskin jäin kuin pakkopaitaan, olin ottamassa takkia pois ja toinen hiha jäi alleni, toista en saanut pois, joten hyvään pakettiin itseni sain. Ikinä ei niin kovasti ole sattunut mihinkään ei edes kynnen irtoaminen.

Onneksi sain ajan naprapaatille, tosi hyvälle, joka sai sitä tuskaa helpotettua heti seuraavaksi päiväksi. 6 kertaa kävin.

Vierailija
39/106 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko kaikista kivulian, mutta kivun kanssa melko inhottava eli tärykalvon puhkaisu. Kuulovammani vuoksi 17 vuotta jouduin kestämään noita jatkuvia korvalääkäreitä ja toimenpiteitä ja aina yhtä inhottavaa ja kivuliasta tuo oli.

Ja tosiaan olen synnyttänyt kaksi lasta ja molemmat ilman kivunlievitystä, koska en ole sellaisia ehtinyt saamaan eikä se todellakaan omalla kohdallani ollut yhtä kivuliasta/ inhottavaa kuin nuo korvaoperaatiot.

Vierailija
40/106 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Klusteripäänsärky. Miten sitä kuvailisi? Kuvittele ensin todella paha päänsärky. Kuvittele sitten niin paha päänsärky että haluaisit lyödä päätä seinään. Mutta tämä päänsärky oli niin paha että _oikeasti_ löin päätä seinään kun toivoin että se turruttaisi. Ei auttanut.

Tämän alapeukuttaja ei todellakaan tiedä mistä on kyse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän