Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on kovin kipu jonka olet kokenut?

Vierailija
13.02.2021 |

Mulla varmaan se kun eurolava putosi varpaiden päälle ja mursi kolme varvasta. Ai saakeli

Kommentit (106)

Vierailija
1/106 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tipahdin lapsena traktorin kyydistä. Se sattui

Vierailija
2/106 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytys

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/106 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kainalossa oli rasvapatti ja se tulehtui. Puhkaisu kävi niin kipeää että olin vähällä pyörtyä. Näkökenttä lähti silleen katoamaan ja sain just ja just sanottua lopeta tai mä pyörryn. Pyysin kyllä puudutusta mutta laittoi vain jotain kylmäspraytä. 

Vertailun vuoksi juurihoito hampaalle ja murtunut luu mistä on kokemusta sattuivat vähemmän. Kainalo on pahuksen arka paikka. Vieläkään en tajua miksei laittanut jotain oikeaa puudutusainetta?

Vierailija
4/106 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trimalleolaarimurtuma nilkassa eli irti poikki.

Vierailija
5/106 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla synnytys ja herkkiksenä pakko sanoa myös kitalaen puudutus

Vierailija
6/106 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanmaskipu, jonka takia päivystykseen. Myöhemmin juurihoito.

Vierailija
7/106 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Synnytys

Se nyt sattuu miehellekkin vaikka katsoo vain vierestä. Ihan hirveetä touhua varsinkin just naiselle. 

Vierailija
8/106 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi löi suuttuessaan auton oven kiinni ja mun etusormi jäi väliin. Ai saakeli, itku pääsi.

Vierailija
9/106 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoreimpana mielessä kohtukramppi joka ei edes liittynyt kuukautisiin. Taju ei lähtenyt mutta varmaan tunti meni sikiöasennossa kuuman suihkun alla oksennellen.

Vierailija
10/106 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvatulehduksen aiheuttama kipu. Minulla on muuten todella korkea kipukynnys, mutta pään alueen kipuja en oikein voi kestää.

Vierailija
11/106 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri veti jalan oikeaan asentoon. Hrrrh kylmät väreet menee edelleen kun muistelee

Vierailija
12/106 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Umpilisäkkeen puhkeaminen. En toivo kenellekään!

Vierailija
13/106 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noidannuoli selässä. Melkein lähti taju. Ranteen murtuminen ei sattunut yhtä paljon.

Vierailija
14/106 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvatulehduskipu minullakin. Oli hirveää valvoa yöllä, tuska oli sietämätön.

Vierailija
15/106 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei onneks hirveesti oo mitään. Mutta alakoulussa ompelin ompelukoneella sormeen kunnolla. Sattu helkkaristi. Muistaakseni taisin pyörtyäkin lääkärissä

Vierailija
16/106 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä synnytyskivun voittanutta ole. Siis luomusynnytyskivun. Lääkkeillä lievitetyn kestää vaikka vähän tuntuisikin.

Yksi luomusynnytys (ei omasta halusta) koettu.

En myöskään halua kokea uudestaan jalkapohjan tikkaamista.

Astuin lasiin ja syvä haava. Tikkejä tuli jotenkin sisäpuolelle ja siihen pintaan. Ei puutunut eikä vaivauduttu puuduttamaan koko jalkaa nilkasta alaspäin. Olin teini enkä osannut vaatia. Huusin kivusta ja lääkäri huusi että turpa kiinni. Haava oli siinä pakiän ja kantapään välissä olevalla pehmeällä alueella.

Vierailija
17/106 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettaa muistellakin mutta kävelin raksalla crocseilla (virhe!) Ja jostain syystä en huomannut että yhdessä laudassa oli pystyssä naula ja se upposi suoraan mun kantapäähän. Meni muuten kauan toipua. Yh

Vierailija
18/106 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välilevyn pullistuma. Synnytys ei tuntunut miltään sen rinnalla.

Vierailija
19/106 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä synnytyskivun voittanutta ole. Siis luomusynnytyskivun. Lääkkeillä lievitetyn kestää vaikka vähän tuntuisikin.

Yksi luomusynnytys (ei omasta halusta) koettu.

En myöskään halua kokea uudestaan jalkapohjan tikkaamista.

Astuin lasiin ja syvä haava. Tikkejä tuli jotenkin sisäpuolelle ja siihen pintaan. Ei puutunut eikä vaivauduttu puuduttamaan koko jalkaa nilkasta alaspäin. Olin teini enkä osannut vaatia. Huusin kivusta ja lääkäri huusi että turpa kiinni. Haava oli siinä pakiän ja kantapään välissä olevalla pehmeällä alueella.

Hyi. Minulta on tikattu sormenpää ilman puudutusta ja muistan yhä miltä tuntui kun se lanka suhisi sormesta läpi, jostain syystä reagoin kipuun alkamalla nauraa. Tuo jalkapohja tuntuu silti inhottavammalta ajatuksena.

Vierailija
20/106 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ensimmäinen migreenikohtaukseni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi