Mies on äkäinen kun ei ole ollut seksiä
Ei ole kuukauteen ollut.. Ei vaan ole ehtinyt ja tänäkin viikonloppuna miehen veli ja poikansa ovat meillä kylässä miehen kutsumana. Silti mies valittaa ettei seksiäkään ole ja on tosi tyly minulle.. Ei ole edes itse pyytänyt seksiä tai tehnyt aloitteita. Aika epäreilua valittaa, jos ei edes ilmaise haluavansa. Ja touhuaa itse aamusta iltaan jotain ettei seksille edes ole tilaa. Mielestäni epäreilua valittaa ja äksyillä.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Ärtyisyys miehillä ei ole aina tietoista, vaan testosteroni tasojen noustua kattoon alkaa tulee tietänättään ja haluamattaan kärttyisäksi. Vaimo huomasi tuon paljon ennen minua ja sanonut monesti, että miksi taas äksyilet joka asiasta, tietäen kyllä mistä johtuu ja millä poistuu.
Ihmettelen kyllä miehiä, jos testojen vaikutuksen saa joskus pois päältä ja taas takaisin? Viikon tauko ahistaa jo kasseissa ja,ajatukset on koko ajan seksissä ja pillussa, halusi ajatella tai ei. Itsellä ainakaan ei ole tuo siittämismoodi vielä vähentynyt. Pillua täytyy vain saada.
M62
Ihan hyvä avartaa täällä maailmaansa, kun itse pystyy olemaan sen pari viikkoa ainakin ilman, että edes ajattelee asiaa.. Toki olen sen huomannut, että jos seksiä on usein ja vaikka päivittäin niin kyllähän se positiivisesti vaikuttaa muutenkin suhteeseen ja mies on ihan erilainen kun vaikka nyt kuukauden tauon jälkeen.. Mutta sitä en ymmärrä miksi ei sitten ehdota mitään jos pää nuppia kiristää seksin puute? Lähes aina suostun ja lähden hommaan mukaan jos näin on... Ap
Tai sitten apn mies purkaa itseään jollakin muulla tapaa. Ei mies voi kytkeä panetusta pois päältä tai sitten pitää testojen heitellä.
Meillä on muija kiukkuinen kun hänellä on kuukautiset. Kohtuutonta, kun itse käyttäytyy niinkuin normaalisti ja sitten toinen hiiltyy sellaisista asioista, mistä ei normaalisti. Mikä neuvoksi?
Kannattaisko vaikka joskus tehdä aloite ihan itse eikä odottaa aina että mies tekee sen? Mikään ei vituta enempää kuin se että nainen ei näytä halujaan koskaan vaan aina pitää vongata tai tehdä aloite itse.
No sehän on selvä. Naiset kun takuais miten helpolla pystyy pitämään miehen tyytyväisenä. Anna pillua ja tee ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minuun yli kahden viikon seksittömyys vaikuttaa niin, etten usko että sitä enää on ollenkaan ja alan yhä enemmän vetäytyä itseeni henkisesti ja loittonen yhä enemmän myös fyysisesti. Jos seksittömyys jatkuu yli kuukauden, minusta ei enää tunnu siltä että elän parisuhteessa ollenkaan vaan suhde muuttuu kämppissuhteeksi.
Oho. Oma suhteeni ei kyllä pyöri seksin ympärillä noin paljon. On meillä muuta hellyyttä vaikkei seksiä olisi koko ajan.. Välillä on kausia kun pannaan 2 kertaa päivässä ja sitten välillä näitä kuukauden taukoja.. Omasta mielestä ihan normaalia pitkässä parisuhteessa. Tosin näin kuukauden kohdalla alkaa molemmilla hermo palaa. Hyvä että jotain tuli touhuttua aamulla vaikka oli vieraitakin.. Ap
Selkeästi naisen ajatusmaailmaa. Vähän yleistäen kerron: Miehillä suhde pyörii seksin ympärillä. Miehestä viikonkaan tauko ei ole normaalia, oli suhde minkä mittainen tahansa. Miestä ei kiinnosta läheisyys, jos ei ole seksiä. Jos nainen kysyy"naidaanko", niin miehellä löytyy aikaa, ja paikka.
M47
Pitäisiköhän ottaa oppia tuosta. En ala kiukkuiseks vaikka olisi parin viikon-kuukauden tauko. Oli sitten viikon tauko tai kuukauden niin se on aina mies. Se ottaa kun haluaa. Mä en oo ikinä kieltäytynyt toisin ku se.
Soittakaa Sexpon auttavaan puhelimeen, saatte sieltä hyvät ohjeet, avatkaa suhde ja ryhtykää polyamorisiksi. Siinä voittaa kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minuun yli kahden viikon seksittömyys vaikuttaa niin, etten usko että sitä enää on ollenkaan ja alan yhä enemmän vetäytyä itseeni henkisesti ja loittonen yhä enemmän myös fyysisesti. Jos seksittömyys jatkuu yli kuukauden, minusta ei enää tunnu siltä että elän parisuhteessa ollenkaan vaan suhde muuttuu kämppissuhteeksi.
Oho. Oma suhteeni ei kyllä pyöri seksin ympärillä noin paljon. On meillä muuta hellyyttä vaikkei seksiä olisi koko ajan.. Välillä on kausia kun pannaan 2 kertaa päivässä ja sitten välillä näitä kuukauden taukoja.. Omasta mielestä ihan normaalia pitkässä parisuhteessa. Tosin näin kuukauden kohdalla alkaa molemmilla hermo palaa. Hyvä että jotain tuli touhuttua aamulla vaikka oli vieraitakin.. Ap
Ei tuossa minun tapauksessani ole kyse siitä että suhde pyörisi se
"minun aloitteeni on torjuttu joten en enää edes yritä"
Mietis vähän, jos miehetkin ajattelisivat noin. Seksiä ei olisi kellään, ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisko vaikka joskus tehdä aloite ihan itse eikä odottaa aina että mies tekee sen? Mikään ei vituta enempää kuin se että nainen ei näytä halujaan koskaan vaan aina pitää vongata tai tehdä aloite itse.
Tämä
Ärtyisyys miehillä ei ole aina tietoista, vaan testosteroni tasojen noustua kattoon alkaa tulee tietänättään ja haluamattaan kärttyisäksi. Vaimo huomasi tuon paljon ennen minua ja sanonut monesti, että miksi taas äksyilet joka asiasta, tietäen kyllä mistä johtuu ja millä poistuu.
Ihmettelen kyllä miehiä, jos testojen vaikutuksen saa joskus pois päältä ja taas takaisin? Viikon tauko ahistaa jo kasseissa ja,ajatukset on koko ajan seksissä ja pillussa, halusi ajatella tai ei. Itsellä ainakaan ei ole tuo siittämismoodi vielä vähentynyt. Pillua täytyy vain saada.
M62