Mies on äkäinen kun ei ole ollut seksiä
Ei ole kuukauteen ollut.. Ei vaan ole ehtinyt ja tänäkin viikonloppuna miehen veli ja poikansa ovat meillä kylässä miehen kutsumana. Silti mies valittaa ettei seksiäkään ole ja on tosi tyly minulle.. Ei ole edes itse pyytänyt seksiä tai tehnyt aloitteita. Aika epäreilua valittaa, jos ei edes ilmaise haluavansa. Ja touhuaa itse aamusta iltaan jotain ettei seksille edes ole tilaa. Mielestäni epäreilua valittaa ja äksyillä.
Kommentit (31)
No olisin minäkin jäätävän äkäinen, jos ei kuukauteen olisi seksiä. Etkö siis itse ole? Kehitä kunnon riita miehen kanssa ja sitten sovintoseksiä, se on parasta, ja pääsette tuosta tuskasta. Mulla kiukku nousee jo yhdestä viikosta, masturbointi ei ihan oikeaa kuitenkaan korvaa. T.nainen
Mulla sama homma että alkaa kiukuttaa, tosin jo 2 viikkoo riittää mulle 😂. Se vaan miehellä on niin että kun palleissa alkaa kiristää niin alkaa päätäkin kiristää.
Meillä kans käy lähisukua yökylässä ym. esteitä että ei voi purkautua. Vaimoni kanssa ymmärretään molemmat mistä kiikastaa ja usein sitten otetaan pikaiset jossain ihan vaan minun takia, vaimolla ei nimittäin kiristy mieli. Anteeksi kauheesti te ihanat naiset, mutta me miehet ollaan niin teidän pauloissa. Te pystytte tarjoamaan sellaista mitä ei mitenkään muuten saa. Kaikkea hyvää teille.
Mies
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama homma että alkaa kiukuttaa, tosin jo 2 viikkoo riittää mulle 😂. Se vaan miehellä on niin että kun palleissa alkaa kiristää niin alkaa päätäkin kiristää.
Meillä kans käy lähisukua yökylässä ym. esteitä että ei voi purkautua. Vaimoni kanssa ymmärretään molemmat mistä kiikastaa ja usein sitten otetaan pikaiset jossain ihan vaan minun takia, vaimolla ei nimittäin kiristy mieli. Anteeksi kauheesti te ihanat naiset, mutta me miehet ollaan niin teidän pauloissa. Te pystytte tarjoamaan sellaista mitä ei mitenkään muuten saa. Kaikkea hyvää teille.Mies
Jep tämä sama, ja nyt Koronan takia lapset himas koko ajan. Itse ärsyynnyn tosi nopeasti puutteesta, ja vaimo sen kyllä tunnistaa. Jotain pikaisia käsihoitoja aamulla saan ensiavuksi tai sit itse vetelen missä välissä kerkiänkin, mut ei se ole sama asia kuin kunnon huolellinen pano jossa molemmat tulee ja saa tulla syvälle vaimon ihanaan...
Mies38 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä kans käy lähisukua yökylässä ym. esteitä että ei voi purkautua. Vaimoni kanssa ymmärretään molemmat mistä kiikastaa ja usein sitten otetaan pikaiset jossain ihan vaan minun takia, vaimolla ei nimittäin kiristy mieli. Anteeksi kauheesti te ihanat naiset, mutta me miehet ollaan niin teidän pauloissa. Te pystytte tarjoamaan sellaista mitä ei mitenkään muuten saa. Kaikkea hyvää teille.Mies
Jep tämä sama, ja nyt Koronan takia lapset himas koko ajan. Itse ärsyynnyn tosi nopeasti puutteesta, ja vaimo sen kyllä tunnistaa. Jotain pikaisia käsihoitoja aamulla saan ensiavuksi tai sit itse vetelen missä välissä kerkiänkin, mut ei se ole sama asia kuin kunnon huolellinen pano jossa molemmat tulee ja saa tulla syvälle vaimon ihanaan...
Komppaan.
Mies
Minä en odota yli viikkoa. Puhelimessa on numero, johon voin soittaa, jos paineet kasvavat liian suuriksi. Naapurikaupunkiin käy matka silloin.
M47
Järjestäkää oikea hetki. Vaikka hotelliin. Siellä ei kukaan häiritse, voi keskittyä ja aikaa on.
Vierailija kirjoitti:
Järjestäkää oikea hetki. Vaikka hotelliin. Siellä ei kukaan häiritse, voi keskittyä ja aikaa on.
Hotelli on huono. Se voi sisältää seksin mahdollisuuden miehen likaisissa aatoksissa. Tämä tarkoittaa, että mies ei oikeasti halua sitä naista vaan seksiä, mikä on tuomittavaa. Seksiä voi olla tai ei olla, mutta ei pidä alkaa sitä järjestelemään, kiinnostus loppuu sillä hetkellä.
Seksi voi vain tapahtua jos on hyvä tilaisuus. Ja läheskään aina ei ole. Tilaisuudet eivät ole seksiä varten ja vaikka olisivatkin voi olla jotain tärkeämpää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hotelli on huono. Se voi sisältää seksin mahdollisuuden miehen likaisissa aatoksissa. Tämä tarkoittaa, että mies ei oikeasti halua sitä naista vaan seksiä, mikä on tuomittavaa. Seksiä voi olla tai ei olla, mutta ei pidä alkaa sitä järjestelemään, kiinnostus loppuu sillä hetkellä.
Seksi voi vain tapahtua jos on hyvä tilaisuus. Ja läheskään aina ei ole. Tilaisuudet eivät ole seksiä varten ja vaikka olisivatkin voi olla jotain tärkeämpää.
Just siksi me hotelleihin mennäänkin, tai risteilylle.
M48
Vierailija kirjoitti:
touhuaa kuitenkin teidän eteen?
otappa ohjat käsiisi ja touhua sinä illat ja anna miehesi nojailla hellan kulmaan ruokapatojen ääressä vuorostas
Anteeksi vaan, mutta ihan toisin päin. Itse hoidan kotityöt ja mies puuhaa omia harraste projektejaan tai kutsuu kylään sukuaan.. Sitten äksyilee, kun ei riitä kummankaan aika eikä jaksaminen. No tänä aamuna sentään jotain käsipeliä oli.. Pano tekisi itsellekin poikaa, taidan ottaa härkää sarvista illalla.. Mies tosin krapulassa nii ei kovi kiihottavaa😬Ap
Jospa miehesi ei vain ole ehtinyt olla kiltti sinulle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan kuin minun kynästäni!!
Joidenkin naisten (exäni) mielestä "seksin pitää tapahtua spontaanisti". Jos mies järjestää staycationin tai pitkän viikonlopun Roomassa, vie moinen inha suunnitelmallisuus tällaiselta naiselta kaiken halun harrastaa seksiä. Ja se tulisi miehen implisiittisesti ymmärtää!
Mulla tulee jo kiukku 2-3pv päästä, jos on ollut ilman ja paikat kipeänä. Onneksi ei kovin usein tätä tarvitse kokea...
Monella naisella on ne kaksi ovulaatiopäivää kuukaudessa, jolloin seksi kiinnostaa. Ja auta armias, jos mies ei juuri silloin osaa ehdottaa...
Tuttu juttu. Viikossa alkaa hajota pää. Nyt vanhemmiten jotenkin kestää, nuorempana ei. Välillä tuntunut, että vaimo tahallaan vedättää, että.mies käy kuumana ja äksyilee. Nuorempana en edes itse tajunnut äksyileväni, mutta vaimo oli huomannut jo aikaa sitten, mistä johtuu ja millä loppuu. Vaimo onneksi pitänyt aina huolen miehensä vehkeistä. Vieraat tai vieraissa olo ole koskaan estänyt naimista kun on ollut ns.pakko. Eikä lapset tai teinitkään. Aina on sopivaa aikaa yöllä ollut jos ei muuten niin peiton alla. Salaa naimisessakin ollut oma viehätys. Vaimo on onneksi hiljainen orgasmia saadessa.
M62
Anna pikapanot miehelles,surkee syy ettei aikaa tai paikkaa.
Varmasti on ukko kärttynen jos ei saa persettä.
Minuun yli kahden viikon seksittömyys vaikuttaa niin, etten usko että sitä enää on ollenkaan ja alan yhä enemmän vetäytyä itseeni henkisesti ja loittonen yhä enemmän myös fyysisesti. Jos seksittömyys jatkuu yli kuukauden, minusta ei enää tunnu siltä että elän parisuhteessa ollenkaan vaan suhde muuttuu kämppissuhteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Minuun yli kahden viikon seksittömyys vaikuttaa niin, etten usko että sitä enää on ollenkaan ja alan yhä enemmän vetäytyä itseeni henkisesti ja loittonen yhä enemmän myös fyysisesti. Jos seksittömyys jatkuu yli kuukauden, minusta ei enää tunnu siltä että elän parisuhteessa ollenkaan vaan suhde muuttuu kämppissuhteeksi.
Oho. Oma suhteeni ei kyllä pyöri seksin ympärillä noin paljon. On meillä muuta hellyyttä vaikkei seksiä olisi koko ajan.. Välillä on kausia kun pannaan 2 kertaa päivässä ja sitten välillä näitä kuukauden taukoja.. Omasta mielestä ihan normaalia pitkässä parisuhteessa. Tosin näin kuukauden kohdalla alkaa molemmilla hermo palaa. Hyvä että jotain tuli touhuttua aamulla vaikka oli vieraitakin.. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho. Oma suhteeni ei kyllä pyöri seksin ympärillä noin paljon. On meillä muuta hellyyttä vaikkei seksiä olisi koko ajan.. Välillä on kausia kun pannaan 2 kertaa päivässä ja sitten välillä näitä kuukauden taukoja.. Omasta mielestä ihan normaalia pitkässä parisuhteessa. Tosin näin kuukauden kohdalla alkaa molemmilla hermo palaa. Hyvä että jotain tuli touhuttua aamulla vaikka oli vieraitakin.. Ap
Ei tuossa minun tapauksessani ole kyse siitä että suhde pyörisi seksin ympärillä vaan siitä, että seksiä on vain ja tasan silloin kun mies haluaa ja hänelle tavallista voi olla jopa kuukausien kuivat kaudet. Itse tyydyn sitten aina vain siihen mitä saan, minun aloitteeni on torjuttu joten en enää edes yritä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuossa minun tapauksessani ole kyse siitä että suhde pyörisi seksin ympärillä vaan siitä, että seksiä on vain ja tasan silloin kun mies haluaa ja hänelle tavallista voi olla jopa kuukausien kuivat kaudet. Itse tyydyn sitten aina vain siihen mitä saan, minun aloitteeni on torjuttu joten en enää edes yritä.
Aa ymmärsin siis hieman väärin.. Ehkä en ymmärrä sitten sellaisten ihmisten ajatusmaailmaa joilla jo viikon tai parin tauko tai jopa päivien tauko saa aikaan noin kovia reaktioita.. Itse pystyn kyllä olemaan ilman sen pari viikkoa hyvinkin.. Eikä huomaa missään. Toki jos mies kovasti haluaa niin lähden kyllä useimmiten mukaan jos hän vaan ehdottaa tai koskettaa. Nyt oli kyse siitä, että mies ei edes pyytänyt tai koskettanut kuukauteen seksimielessä niin aika epäreilua olla äkäinen jos ei edes ilmaise haluavansa. Kuukauden kuiva kausi päättyi eilen niin jospa se tunnelmakin tästä paranee. Ap
touhuaa kuitenkin teidän eteen?
otappa ohjat käsiisi ja touhua sinä illat ja anna miehesi nojailla hellan kulmaan ruokapatojen ääressä vuorostas