Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa millainen mies on mölli?

Vierailija
12.02.2021 |

Ystäväni kutsuu miesystävään usein mölliksi. Mitä teillä tulee mieleen "möllistä"? Tai "mölleistä"?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mölli on nimeonmaan epäkohtelias ja sosiaalisesti taitamaton. Yksi kaverini mies oli mölli, ei juuri koskaan moikannut mua, ei jutellut mulle mitään, kun olin siellä kylässä vaan joko ignooras mun olemassa olon täysin tai linnottautui tietokoneen ääreen.

Ehkä sinussa ei ollut itsessä yhtään mitään kiinnostavaa.

Vierailija
22/25 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mölli on nimeonmaan epäkohtelias ja sosiaalisesti taitamaton. Yksi kaverini mies oli mölli, ei juuri koskaan moikannut mua, ei jutellut mulle mitään, kun olin siellä kylässä vaan joko ignooras mun olemassa olon täysin tai linnottautui tietokoneen ääreen.

Ehkä sinussa ei ollut itsessä yhtään mitään kiinnostavaa.

Ei mussa mitään kiinnostavaa tarvitse ollakaan, mutta mielestäni on peruskohteliasta tervehtiä vieraita, jos sellaisia on omaan kotiin tullut. Kyllä mun mies moikkaa mun kavereita, kun niitä täällä on ja vaihtaa kenties sanan tai pari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mölli on todella huono ja taitamaton sosiaalisesti. Mölliä kiinnostaa vain toisten möllien jutut: naisten p*rseiden arvostelu, autojutut. mistä saisi halvalla viinaa, pitää itseään Luojan lahjana naissukupuolelle,

kovat luulot kyvyistään jne. Todellisuudessa mölli on vaan . . . no mölli. Möllejä on suurin osa miehistä ikäjakaumassa 45 - 70. Ei niitä kukaan kestä tai halua kotiinsa. ei todellakaan. Möllitelköön keskenänsä.

Vierailija
24/25 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mölli:

- ei puhu oikeastaan kenenkään kanssa, ja jos häneltä kysytään jotakin, niin murahtaa jotain lyhyesti

- mölli pakenee sosiaalisia tilanteita, esim. poistuu korjaamaan konetta jos joku tulee kylään

- on vähän yksinkertainen ajatusmaailmaltaan

- viihtyy kotona tai autotallissa, tai käy vaan kotona syömässä ja painuu taas autotallille

- ahdistuu joutuessaan juhliin tai tai ei edes lähde niihin, ja puoliso keksii parhaansa mukaan möllin puolesta verukkeita, kunnes ei enää jaksa

- ei juttele edes lapsilleen eikä koskaan halaa heitä

Mölliys voi olla valitettavan vahvasti periytyvää, ja isämölli voi periyttää mölliyden pojan lisäksi myös tyttölapselleen :(

Vierailija
25/25 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän