Kertokaa millainen mies on mölli?
Ystäväni kutsuu miesystävään usein mölliksi. Mitä teillä tulee mieleen "möllistä"? Tai "mölleistä"?
Kommentit (25)
Sellainen joka ei puhu. Kommunikointi suhteessa todella vaikeaa.
Semmonen iloton tuppisuu, ehkä tyhmäkin ja joka vaan olla möllöttää.
Perusmölli. Ei puhu, eikä pussaa. Ehkö jopa hieman tylsä, sekä ei mitään aloitteellisuutta/ spontaniutta. Kaikki pitää suunnitella etukäteen. Yleensä myös mielensäpahoittajan ja purnaa kaikesta. Mikää ei oo oikeestaan koskaan hyvin.
Tyhmän synonyymi ihan kuin pöllökin.
Tylsä. Tyhmä. Laiska. Vähäpätöisen näköinen.
sellainen joka ei osallitsu naisjoukkojen ilakointiin.
Vierailija kirjoitti:
Keinonen.
Mölli ja Speedy. Keinosen veljekset.
Vierailija kirjoitti:
Perusmölli. Ei puhu, eikä pussaa. Ehkö jopa hieman tylsä, sekä ei mitään aloitteellisuutta/ spontaniutta. Kaikki pitää suunnitella etukäteen. Yleensä myös mielensäpahoittajan ja purnaa kaikesta. Mikää ei oo oikeestaan koskaan hyvin.
Mölli on passiivinen, ei sitä kiinnosta purnaaminen ja mielensäpahoittaminen, liian vaivalloista.
Vähän ykstotinen mörökölli on mölli. Mutta mölli voi olla pintaa raaputtamalla sielukas ja uskollinen kumppani. Jopa humoristinen.
Minäkin olen sitä mieltä, että mölli on sellainen, joka ei puhu eikä pussaa, murahtelee vain ja on sosiaalisesti suht taitamaton. Jossain ukkolaumassa voi intoutua puhumaan jostain auton moottoriviasta, mutta siihen se jääkin.
Lukioaikoina möllit oli niitä joka tytön viimeisimpiä vaihtoehtoja, niitä epätoivoisia, ketkä ei saanut vastakaikua muilta. Hölmöjä, epämiellyttävän näkösiä, tosi epätoivosia ja huono käytöksisiä...
Vierailija kirjoitti:
Pöllö on kylläkin viisauden symboli. Sillä pöllö on viisas lintu ja eläin.
Mun mielestä mies joka möllöttölee, ei juuri puhu.
Ei se tarkoita että olisi tyhmä, vaan hyvin hiljainen tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä mies joka möllöttölee, ei juuri puhu.
Ei se tarkoita että olisi tyhmä, vaan hyvin hiljainen tyyppi.
Anteeksi nyt vain, mutta minusta on hiukan loukkaavaa, että hyvin hiljaisia ihmisiä pidettäisiin jotenkin mölleinä. Kyllä mölliyteen liittyy hiljaisuuden lisäksi myös sosiaalista taitamattomuutta, eivätkä möllit edes välttämättä ole mitenkään hiljaisia. Mölli saattaa esim. puhua suurella innolla itselleen tärkeästä asiasta, mutta jos joku möllille epätärkeä henkilö kommentoi tai kysyy jotain asiaan liittyen, niin mölli ainoastaan vain murahtaa jotain vastaukseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ala-asteen väittelyissä. Liks-loks ja avaimet aurinkoon, hävisit.
Mölli on nimeonmaan epäkohtelias ja sosiaalisesti taitamaton. Yksi kaverini mies oli mölli, ei juuri koskaan moikannut mua, ei jutellut mulle mitään, kun olin siellä kylässä vaan joko ignooras mun olemassa olon täysin tai linnottautui tietokoneen ääreen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.mindbounce.com/443686/why-do-we-think-of-owls-as-wise/
Läzki ja ruma