Eroottinen tarina luettavaksi,olkaa hyvä
Mies:
Olimme etsineet kolmatta pyörää, ja löysimme sopivan. Hän halusi tyydyttää vaimoni erityisin ehdoin.
Naiseni pitäisi olla täysin posliini. Hänen pitäisi pukeutua hameeseen ja korkokenkiin, mutta jättää alta housut pois. Minun pitäisi antaa vieraan dominoida tapaamista. Tämä kaikki sopi meille oikein hyvin.
Mies lupasi tavata meidät parkkipaikalla, jossa hän tarkastaisi vaimoni pillun ja veisi meidät kämpilleen hyväksynnän jälkeen.
Määrättynä hetkenä ajoimme paikkaan, jossa meitä jo odotettiin. Vaimo avasi ovensa, ja mies, selvästi vaimoani miellyttävää tyyppiä, käveli autollemme etumus jo näkyvästi kireänä. Mies katsoi meitä ja näytti hyväksyvältä. Vaimoni oli pukeutunut kuten pyydettiin, hänen kesämekkonsa oli leveähelmainen ja alla ei ollut muuta kuin odottava posliinipillu.
Mies avasi sepaluksensa, kaivoi esiin punapäisen kullinsa, alkoi sivellä sitä kärjestä varteen ja kyykistyi sujauttaen toisen kätensä vaimon helman alle.
Näin ja kuulin naiseni kiihotuksen, kun mies siveli hänen posliiniaan. Mies nosti hametta ja raotti märkiä häpyhuulia. Vaimo työnteli lantiotaan saataville ja huohotti. Miehen kiihotettua vaimoa pari kertaa sormilla litisevään pilluun, hän nousi ylös, nojautui autoa vasten ja ohjasi vaimoni käden kovalle kalulleen, heidän runkatessaan sitä hetken yhdessä. Näin, että mies alkoi jo tässä vaiheessa olla liukas ja valuttaa vaimon käteen. Tämä siveli touhutipan kullin kärkeen ja pyyhki lopuilla häpyhuuliaan, nuollen sitten sormensa.
Kaiken aikaa tunsin, miten housuni alkoivat kiristää ja kastunut nuppi sykkiä. En kuitenkaan osallistunut näiden kahden tutustumiseen, se oli osa sopimusta. Saatoin vain katsoa ja latautua.
Mies lopetti, veti housunsa kiinni ja käski meidän ajaa hänen perässään.
Kommentit (124)
Vierailija kirjoitti:
Farkkujen vetoketju oli auki, liikuttelin kättäni hiljaa ja varovasti boksereihin nousseen selkeän kohouman päällä. Katsoin samalla puoliavoinna oleviin silmiin, ja yritin saada selvyyttä siitä, joko olin menossa liian pitkälle. Kiihtynyt hengitys antoi luvan jatkaa, vaikka sanoja ei vaihdettukaan.
Mies nosti lantiotaan sen verran, että sain vedettyä farkut lattialle. Menin itse perässä, laskeuduin polvilleni sängyn reunalle ja hieroin varovasti peukalolla pyöritellen miehen reisiä ja nivusia. Pidin koko ajan katseesta kiinni, ihan vain varuiksi. Mies kohotti lantiotaan kasvojani kohti, haukkoi henkeään ja haki käsillään otetta hiuksistani siinä kuitenkaan onnistumatta.
Nousin takaisin sängylle, hivelin huulillani jo hieman kostuneiden boksereiden etumusta. Näykkäilin, puristin samalla käsilläni lantioita. Oli taas aika kysyä, onko tämä ok? Kun mies nyökkäsi, työnsin sormeni vyötärönauhan alle ja ujutin housuja alemmaksi. Ihan kaikki oli valmiina minua ja minun suutani varten.
Tein sen, mitä olin vuosien saatossa oppinut. Nuolin kärkeä, imin, hyväilin kiveksiä, otin koko mitalta suuhun, ja koko ajan seurasin katseella hänen kasvojaan. Miten kauniilta voi reunaa lähestyvä mies näyttää, halusin tallentaa kaikki ilmeet, voihkaisut ja eleet paikkaan, josta voisin kaivella niitä silmieni eteen pimeinä iltoina.
Yhtäkkiä hän puristi kädellään poskea, katsoi silmiin ja kysyi, saako tulla. Minä nyökkäsin, jatkoin imemistä ja valmistauduin nielemään satsin nuoren miehen eliksiiriä. Ensimmäistä kertaa, aiemmat miehet olivat olleet ikäisiäni. Ja sitten hän tuli, nytkähteli, päästi ääniä, joita en pysty sanoin kuvaamaan. En päästänyt hänestä irti, otin vastaan kaiken, mitä hänellä oli annettavanaan.
Ihan kaiken.
Vau!! ihana kertomus
Nousin hitaasti vatsaa ja rintaa suukotellen ylöspäin. Hän makasi selällään, silmät kiinni ja vielä hieman huohottaen. Käänsin itseni hänen päälleen, sivelin hitaasti poskea ja näykin suupieltä.
Kaduttaako, kysyin.
Mies avasi ruskeat silmänsä, katsoi pitkään ja pudisti lopulta päätään. Huulet kohtasivat omani, eikä se suudelma ollut mitään hellää testailua. Mietin mielessäni, mahtaako hän tuntea oman makunsa huulillani ja suussani, jonne hänen kielensä löysi nopeasti tiensä.
Yhtäkkiä hän kiepautti minut selälleen ja pyörähti päälleni. Kädet kupittivat kasvojani, ja peukalat sivelivät poskia. Samalla hän liikutti alavartaloaan omaani vasten, ja kieltämättä, jotain tässä minäkin halusin. Otin kiinni tiukoista pakaroista, puristin ehkä hieman liian kovakouraisesti, ja tarjosin samalla kaulaani suudeltavaksi. Hän ymmärsi saman tien, ja alkoi näykkiä hampaillaan. Tätä minä en pitkään kestä, sen tiesin, ja käteni jatkoivat vaistomaisesti pakaroiden hyväilyä.
Mitä haluat, hän kuiskasi korvaani. Katsoin häntä silmiin ja sanoin ilman epäilystäkään: sinut. Sisääni. Pieni virnistys kävi miehen huulilla ennen kuin hän mitä todennäköisemmin jätti puremajäljen kaulaani. Aamulla olen varmasti kauhuissani, mutta juuri nyt en välitä mistään muusta kuin siitä, että tuo nuori, kaunis, herkkä adonis on minun.
Hän nousi istumaan lantioni päälle. Otti rinnat käsiinsä, puristeli rintojani, näykki välillä nännejä, liikutteli itseään. Pienet perhoset lentelivät vatsassani, kun tunsin, miten hän kasvoi minua vasten. Ja sitten hän nosti lantiotaan, levitti hieman jalkojani ja ohjasi sormensa sisääni. Olin niin valmis, niin valmis, että nousin varmasti monta senttiä ylöspäin, kun tunsin liikkeen sisälläni.
Enää ei tarvinnut kysyä lupia. Katseeni ja kehoni kertoivat, että saat, saat, saat ihan mitä tahansa. Ja niin hän tuli minuun sisälle. Ensin ihan hitaasti, kuin tietä avaten, ja sitten yhtäkkiä rynnistäen. Parahdin, en kivusta vaan nautinnosta. Voi luoja, mitä tämä mies minulle tekee.
Menin kuselle ja päästin kissan ulos
Farkkujen vetoketju oli auki, liikuttelin kättäni hiljaa ja varovasti boksereihin nousseen selkeän kohouman päällä. Katsoin samalla puoliavoinna oleviin silmiin, ja yritin saada selvyyttä siitä, joko olin menossa liian pitkälle. Kiihtynyt hengitys antoi luvan jatkaa, vaikka sanoja ei vaihdettukaan.
Mies nosti lantiotaan sen verran, että sain vedettyä farkut lattialle. Menin itse perässä, laskeuduin polvilleni sängyn reunalle ja hieroin varovasti peukalolla pyöritellen miehen reisiä ja nivusia. Pidin koko ajan katseesta kiinni, ihan vain varuiksi. Mies kohotti lantiotaan kasvojani kohti, haukkoi henkeään ja haki käsillään otetta hiuksistani siinä kuitenkaan onnistumatta.
Nousin takaisin sängylle, hivelin huulillani jo hieman kostuneiden boksereiden etumusta. Näykkäilin, puristin samalla käsilläni lantioita. Oli taas aika kysyä, onko tämä ok? Kun mies nyökkäsi, työnsin sormeni vyötärönauhan alle ja ujutin housuja alemmaksi. Ihan kaikki oli valmiina minua ja minun suutani varten.
Tein sen, mitä olin vuosien saatossa oppinut. Nuolin kärkeä, imin, hyväilin kiveksiä, otin koko mitalta suuhun, ja koko ajan seurasin katseella hänen kasvojaan. Miten kauniilta voi reunaa lähestyvä mies näyttää, halusin tallentaa kaikki ilmeet, voihkaisut ja eleet paikkaan, josta voisin kaivella niitä silmieni eteen pimeinä iltoina.
Yhtäkkiä hän puristi kädellään poskea, katsoi silmiin ja kysyi, saako tulla. Minä nyökkäsin, jatkoin imemistä ja valmistauduin nielemään satsin nuoren miehen eliksiiriä. Ensimmäistä kertaa, aiemmat miehet olivat olleet ikäisiäni. Ja sitten hän tuli, nytkähteli, päästi ääniä, joita en pysty sanoin kuvaamaan. En päästänyt hänestä irti, otin vastaan kaiken, mitä hänellä oli annettavanaan.
Ihan kaiken.