Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eroottinen tarina luettavaksi,olkaa hyvä

Vierailija
12.02.2021 |

Mies:
Olimme etsineet kolmatta pyörää, ja löysimme sopivan. Hän halusi tyydyttää vaimoni erityisin ehdoin.
Naiseni pitäisi olla täysin posliini. Hänen pitäisi pukeutua hameeseen ja korkokenkiin, mutta jättää alta housut pois. Minun pitäisi antaa vieraan dominoida tapaamista. Tämä kaikki sopi meille oikein hyvin.
Mies lupasi tavata meidät parkkipaikalla, jossa hän tarkastaisi vaimoni pillun ja veisi meidät kämpilleen hyväksynnän jälkeen.

Määrättynä hetkenä ajoimme paikkaan, jossa meitä jo odotettiin. Vaimo avasi ovensa, ja mies, selvästi vaimoani miellyttävää tyyppiä, käveli autollemme etumus jo näkyvästi kireänä. Mies katsoi meitä ja näytti hyväksyvältä. Vaimoni oli pukeutunut kuten pyydettiin, hänen kesämekkonsa oli leveähelmainen ja alla ei ollut muuta kuin odottava posliinipillu.
Mies avasi sepaluksensa, kaivoi esiin punapäisen kullinsa, alkoi sivellä sitä kärjestä varteen ja kyykistyi sujauttaen toisen kätensä vaimon helman alle.
Näin ja kuulin naiseni kiihotuksen, kun mies siveli hänen posliiniaan. Mies nosti hametta ja raotti märkiä häpyhuulia. Vaimo työnteli lantiotaan saataville ja huohotti. Miehen kiihotettua vaimoa pari kertaa sormilla litisevään pilluun, hän nousi ylös, nojautui autoa vasten ja ohjasi vaimoni käden kovalle kalulleen, heidän runkatessaan sitä hetken yhdessä. Näin, että mies alkoi jo tässä vaiheessa olla liukas ja valuttaa vaimon käteen. Tämä siveli touhutipan kullin kärkeen ja pyyhki lopuilla häpyhuuliaan, nuollen sitten sormensa.
Kaiken aikaa tunsin, miten housuni alkoivat kiristää ja kastunut nuppi sykkiä. En kuitenkaan osallistunut näiden kahden tutustumiseen, se oli osa sopimusta. Saatoin vain katsoa ja latautua.
Mies lopetti, veti housunsa kiinni ja käski meidän ajaa hänen perässään.

Kommentit (113)

Vierailija
41/113 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kuinka moni tätä seuraa..tykkäysten mukaan ainakin yksi. Jos ette pidä tarinasta niin käyttäkää alapeukkua niin jätetään tämä tähän. Muutoin jatkan tarinaa..ja voin luvata että paras osio on vielä tulossa

Rekkamies

Vierailija
42/113 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Eipä ole 3 tunnin tauon aikana kukaan kieltänyt niin jatkan)

Nainen sipaisi paidan päälle ja sanoi että en laita liivejä niin saavat tisut ottaa vähän ilmakylpyjä olla hetken vapaana. Istahti siihen penkille ja matka jatkui. Minä koetin asetella kivikovaa kaluani shortsien vasempaan lahkeeseen mahdollisimman huomaamattomaksi..huonoin tuloksin. Poskeni hehkui punaisena kiihkosta. Juttelu jatkui ja nainen katsahti minua päin..ihmetteli että mikä sun on ku oot ton näkönen. -ei mikään- vastasin. Hän vilkaisi housunpunttiani..ja paljastuin..ei sitä seisokkia peitellyt mikään

Rekkamies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/113 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

-JAA EI VAI- huudahti nainen nauraen. Ja näytti sille että nyt alkoi jollain muullakin poskia kuumottaa. Hän tuijotti vasenta lahjettani lumoutuneena ja tuumasi etta WAU!!..ja toisteli sitä monta kertaa. Nyt alkoi naisella naama loistamaan..taisi alkaa kiihko nousemaan hänelläkin. Mitäs me nyt tuon kanssa tehdään, ilmeestä päätellen sulla on vähän vaikea olla sanoi nainen. -no on vähän- sanoin. Ohitettiin juuri längelmäen neste niin tiesin että vähän sen jälkeen on isompi parkkipaikka, mihin sopii rekallaki..siispä siihen parkkiin..ajattelin

Rekkamies

Vierailija
44/113 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto Parkkiin levähdysalueelle..onneksi ei ollut aikataulukuorma niin pystyy pitämään ylimääräisen tauon. Nainen pomppaa ylös tuoliltaan ja tulee lähemmäksi..työntää toisen kätensä shortsien lahkeeseen ja tuumaa että katsotaanpa mitä tälle pitäisi tehdä..kaivaa kätensä vielä bokserin lahkeen sisällekkin. Kun naisen käsi koskettaa kullin päätäni, minun on pakko parahtaa kun tuntuu niiiiin hyvälle. Hän ottaa kullinvarresta kiinni koko kädellä ja puristaa. -APUA! Tässähän palaa sormet, se on niin kuuma- sanoo nainen. Hän vetäisee muutaman vedon esinahkaa edestakaisin. Voi luoja kun se tuntuu hyvälle. alan kavuta minäkin ylös istuimeltani ja seisomme hetken siinä lähekkäin. Minun on pakko puristaa tuo nainen itseäni vasten. Pidän häntä siinä hetken syleilyssäni. Tunnen hänen suloiset naisen muodot käsissäni. Silitän vähän kyljestä, kuljetan käsiäni hänen vartaloaan alaspäin, tunnen lantion kaaren, kuljetan käsiäni kohti pyöreitä pepunposkia. Tunnen niiden pehmeyden. Silitän niitä molempia pyörivin liikkein. ja kyllä...minun on pakko saada vähän puristaakin niitä. Olen niin kiihkoissani, että joudun hillitsemään itseäni etten puristaisi liian lujaa, koska en halua satuttaa tuota ihanaa naista.

Rekkamies

Vierailija
45/113 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän poskeani hänen poskea vasten. Kuljetan huuliani hänen kaulallaan. Annan sinne pieniä suukkoja. Haistan korvan takaa. Siirrän huulet lähelle hänen huuliaan. Hän pitää myös minusta lujaa kiinni. Puristaa vähän pakaroistani. Hän ei pysty hillitsemään enää vaan hamuaa minun huuleni hänen huulilleen. Alamme imemään toistemme huulia. Kielemme yhtyvät ja kieppuvat toistensa ympärillä. Katsomme toisiamme ja näemme molemmat aivan hirveää kiihkoa toistemme silmissä.

Rekkamies

Vierailija
46/113 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-JAA EI VAI- huudahti nainen nauraen. Ja näytti sille että nyt alkoi jollain muullakin poskia kuumottaa. Hän tuijotti vasenta lahjettani lumoutuneena ja tuumasi etta WAU!!..ja toisteli sitä monta kertaa. Nyt alkoi naisella naama loistamaan..taisi alkaa kiihko nousemaan hänelläkin. Mitäs me nyt tuon kanssa tehdään, ilmeestä päätellen sulla on vähän vaikea olla sanoi nainen. -no on vähän- sanoin. Ohitettiin juuri längelmäen neste niin tiesin että vähän sen jälkeen on isompi parkkipaikka, mihin sopii rekallaki..siispä siihen parkkiin..ajattelin

Rekkamies

Mulla sykähti tässä kohdassa...ap

Vierailija
47/113 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän poskeani hänen poskea vasten. Kuljetan huuliani hänen kaulallaan. Annan sinne pieniä suukkoja. Haistan korvan takaa. Siirrän huulet lähelle hänen huuliaan. Hän pitää myös minusta lujaa kiinni. Puristaa vähän pakaroistani. Hän ei pysty hillitsemään enää vaan hamuaa minun huuleni hänen huulilleen. Alamme imemään toistemme huulia. Kielemme yhtyvät ja kieppuvat toistensa ympärillä. Katsomme toisiamme ja näemme molemmat aivan hirveää kiihkoa toistemme silmissä.

Rekkamies

0💋💋💋💋💣💣!!! Ap

Vierailija
48/113 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka ihmeessä!!

Vierailija
49/113 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydän naistani istumaan siihen rekan sängyn laidalle. Minä polvistun hänen eteensä ja nostan paidan ylös rintojen yli ja otan nuo ihanuudet käsiini. En voi kun edelleenkin ääneen ihmetellä naiselle kuinka kauniit ja ihanat hänen rintansa ovat. Otan molemmilla käsilläni niistä kiinni, puserran kevyesti. Nostelen niitä vuoronperään. sivelen kyljestä keskelle päin samalla vähän pusertaen niitä. kuljetan käsiäni kaulataipeelta, pyöräytän rintojen yläosasta ja kiepautan sivujen kautta rintojen alaosaan ja taas nostelen niitä. Näen sen että naiseni nauttii tästä käsittelystä. Sen näyttää jo nöpöttävät nännitkin. Pyöräytän rintoja niin että molemmat nännit ovat vierekkäin. Otan ne molemmat yhtäaikaa suuhuni ja imen niitä. Kieputan kieltäni molempien rintojen nännipihoilla, nuolen ja imen vuoronperään. Ja tiedätte varmaan että mun kalu kohta ratkeaa.

Rekkamies

Vierailija
50/113 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydän naistani nostamaan peppua niin että saan riisuttua häneltä housut. Ensin päällyhousut. Vilkaisen hänen haaroihinsa ja onpa se pimpero valuttanutkin mahlaa oikein kunnolla. Satiiniset pikkarit on koko haarovälistä märkänä. Otan nekin pois ja pyydän häntä levittämään jalkojaan. Aah mikä ihana kiimaisen pillun tuoksu sieltä leviää hyttiin. Huomaan että pillunhuulet on ihan törröllään ja turvoksissa. Kokeilen sivellä vähän sormella ja oi kun ne on liukkaat. Levitän vähän huulia ja sivelen mahlaa koko pillun alueelle kaikkiin poimuihin ja koloihin. Kiipeän sormillani ylemmäksi kohti klitorista. Tiedän että se vaatii kosketusta. Tulen alhaalta ylös suoraan klitoriksen päältä tunnen sormissani nytkähdyksen. Pyöräytän sormeani klitoriksen ympäri kerran, toisen kerran ja vielä kerran. Nainen huohottaa ja liikkuu siinä levottomasti. Otan klitan etusormen ja peukalon väliin ja kuljetan niitä ylös ja alas. Nainen ei kestä enempää vaan laukeaa ensimmäisen kerran siihen minun käsille.

Rekkamies 

Vierailija
51/113 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja sitten??

Vierailija
52/113 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nousen ylös ja riuhdon housuni pois jalasta. Kulli pongahtaa kohti taivasta ja tuntuu aivan järjetön panetus palleissa. Naiseni hamuaa sitä suuhunsa vaikka on vielä hengästynyt orgasmistaan. Annan hänen sitä hetken lutkuttaa, mutta on pakko lopettaa, kun en halua heti alkuun laueta. Polvistun uudelleen ja nainen ottaa kaluni käteensä ja ohjaa sen pillunsa huulille. Liu uttaa terskaa muutaman kerran ylös ja alas. Sitten alan hitaasti työntää. Pillu on vähän kireenä äskeisestä orkusta mutta painan vielä vähän kovemmin. Nyt se alkaa antautua ja nytkytän sitä muutaman kerran niin että vain terska käy sisällä. Nainen on silmät kiinni ja suusta kuuluu pientä ulinaa. Tuntuu ilmeisesti aika hyvälle. Alan työnnellä pidemmillä työnnöillä niin että pääsen ihan pohjaan asti. Työntelen siinä muutaman kerran ja sitten ulina muuttuu jo huudoksi ja tunnen kun pillu alkaa nytkimään. Naiseni saa jo toisen orgasmin ja vaikka minä koetan kuinka pidätellä niin pillu lypsää kaluani niin voimalla että en pysty pidättelemään. Räjähdän naiseni sisälle hirveän karjunnan kera. Ei Tämä kiima tähän laannu. Kohta on jatkettava.

Rekkamies

Vierailija
53/113 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästähän tuli ihan järjettömän pitkä, eikä tarina ole edes vielä lopussa. Jätetäänkö tähän vai vieläkö jatketaan?

Rekkamies

Vierailija
54/113 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voidaan jatkaa huomenna. On sitten taas töissäkin jotain extraa.

Ap

Vierailija
55/113 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan sä tiivistää hiukan.

Vierailija
56/113 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet itse sillä kannalla, meinaan.

Vierailija
57/113 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jääköön toistaiseksi tähän..kuulostellaan muitakin tarinoita. Jään jännityksellä odottamaan.

Rekkamies

Vierailija
58/113 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jääköön toistaiseksi tähän..kuulostellaan muitakin tarinoita. Jään jännityksellä odottamaan.

Rekkamies

Kiitos. Maustoi mukavasti arkista maanantaita.

Jatkan omaani jahka ehdin, toivottavasti saan luotua vähän kuumotusta tulevaksi viikonlopuksi.

Ap

Vierailija
59/113 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rekkamies

Jatkan omaani jahka ehdin, toivottavasti saan luotua vähän kuumotusta tulevaksi viikonlopuksi.

Ap

Ps. Toivottavasti omasi oli oikein miellyttävä, ja tuleva myös...

Ap

Vierailija
60/113 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rekkamies

Ap

Ps. Toivottavasti omasi oli oikein miellyttävä, ja tuleva myös...

Ap

Jään mielenkiinnolla odottelemaan kuumotustasi..kiitos jo etukäteen. Onpahan mitä odottaa. Oli todella antoisa viikonloppu 😍

Rekkamies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi